galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: D.W.
Sob 22 Wrz, 2012
Rozpiski
Autor Wiadomość
blink
[Usunięty]

Wysłany: Sro 09 Mar, 2016   

Wy tu o rebelii, a ja wyskoczę z imperialna rozpiska która obecnie testuje

Zzz (100)

Darth Vader (34) - TIE Advanced
Swarm Tactics (2), TIE/x1 (0), Stealth Device (3), Enhanced Scopes (1)

Mauler Mithel (19) - TIE Fighter
Juke (2)

"Howlrunner" (21) - TIE Fighter
Ruthlessness (3)

Lieutenant Colzet (26) - TIE Advanced
TIE/x1 (0), Stealth Device (3), Accuracy Corrector (3)
 
     
Michu
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Mar, 2016   

Na rozpiski typu Dash + Poe/Horn ten Ruthlesness raczej niefajny, szczególnie, że szukasz zasięgu 1 Mithelem. zamiast niego stealth device na Howl

Mithel z Juke to też ciekawa sprawa. Nie wolałbyś standardowego Lidera Omegi?
polecam Wampę (Kryty pod tarcze) + ściąga focus lepiej niż Biggs :)
a jeżeli już koniecznie chcesz anulować Evady, to IMO crackshoty lepsze (chyba że to Omega Leader)

Colzet - dość łatwy do oblatania z tym 3 skilla, ale chciałbym zobaczyć go w akcji.
 
     
blink
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Mar, 2016   

Właśnie nie chciałem do rozpiski dawać nowych tie fighterow bo by mi na colzeta nie starczyło. Latałem nim już wcześniej i przyznam ze często jest lekceważony przez ten swój mały skill pilotarzu. Jego zadaniem jest trzymanie się w range1 z vaderem aby ten mógł mu przekazywać zdolności pilota i wykańczał to czego vader nie da rady dokończyć.
 
     
Michu
[Usunięty]

Wysłany: Pią 18 Mar, 2016   

Zwracam się z pytaniem do forumowiczów, jakie karty, combo, etc. używacie/chcecie użyć na nowo wydanym Duchu. Chciałbym trochę polatać tą "kolorowanką", a może ktoś już próbował, poleci coś użytecznego.
 
     
Western
[Usunięty]

Wysłany: Nie 20 Mar, 2016   

No to kolejne 2 rozpiski do rozważenia:

Fat Han ze wsparciem

https://geordanr.github.io/xwing/?f=Rebel%20Alliance&d=v4!s!9:135,-1,-1,2:-1:-1:;36:57,-1,21,63:2:3:;65:-1:-1:-1:&sn=Unnamed%20Squadron

lub Chewbacca

https://geordanr.github.io/xwing/?f=Rebel%20Alliance&d=v4!s!9:135,-1,-1,2:-1:-1:;9:135,-1,-1,2:-1:-1:;34:-1,-1,21,99:2:-1:&sn=Unnamed%20Squadron


Ogólnie kolega gra szumowinami na własnie 2 Y-wingach, no i przebic się przez ten zestaw jest ciężko. Z drugiej strony, szkoda mi Hana... Co myslicie?
 
     
Tairaw
[Usunięty]

Wysłany: Nie 20 Mar, 2016   

Co do Ghosta, myślałem o takim ultra defensywnym Jarrusie...

http://xwing-builder.co.u...efensive-jarrus
 
     
ext.lex
[Usunięty]

Wysłany: Pon 21 Mar, 2016   

@Tairaw masz dwa razy Lando ;)
 
     
MarcOs
[Usunięty]

Wysłany: Czw 24 Mar, 2016   

Witam Wszystkich! :smile:

Zastanawiam się nad wejściem w system X-Wing, po zaznajomieniu się z tematem mój wybór na frakcje do grania cusualowego padł na scum'y (choć zbierać będę wszystko a turniejowo będę grał pewnie rebelią :razz: )

Mój pierwszy sqadron na 100 wyobrażam sobie tak :

Trandoshan Slaver YV-666 (29)
Anti Pursuit Laser (2)
Feedback Array (2)

Trandoshan Slaver YV-666 (29)
Anti Pursuit Laser (2)
Feedback Array (2)

Trandoshan Slaver YV-666 (29)
Anti Pursuit Laser (2)
Feedback Array (2) + Zuckuss (1) lub Ion Cannon (3)

Ewentualnie zamiast feedbacka tacticanów

Jakie są wasze opinie co do latania takim sqadem? Zamysł jest aby blokować przeciwnika najdłużej jak się da, samemu zbierać sstress tokeny za stanie w miejscu. 2PS pomaga w blokowaniu a lataniew formacji i łącznie 12hp na przetrwanie kilku ataków. 180^ pola ostrzału i ostre skrety na 3 powinno zapewnić wystarczający ruch do strzałów, feedbacki do strzelania w kolizji a ion cannon do trzymania w kolizji lub kierowania na asteroidy.

Co myślicie nad takim sqadronem dużych krów (psów) które starają się taranować, blokować i strzelać ala pirackie okręty z bocznych armat?
 
     
Garland
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Mar, 2016   

@Michu

Mój Ghost lata na "3" wyższe umiejki mnie nie przekonują bo zależy mi na dwuakcyjności - i wczesnym ruchu - chcę mieć zwykle dwa uniki, więc

Duch (35), Duch (0), Jan Ors (2), specjalista zwiadu (3), experymentalny interfejs (3), wieżyczka z działem jonowym (5), system kontroli ognia (2)

Upiór "zeb" Orrelios (18), upiór (0)

Zostają 32 pkt i tu jak wujenka uważa - najlepiej sprawdza mi się Y-wing z TLT i minami zbliżeniowymi, lub x-wing T-70 oba z R2D2

Generalnie Ghost jest mocny. Uważam że zadziała i bez upiora. ale te testy jeszcze przed nami. Na pewno inna zabawa :)

pozdrawiam

Garland
 
     
Patsy
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Mar, 2016   

Garland napisał/a:

Duch (35), Duch (0), Jan Ors (2), specjalista zwiadu (3), experymentalny interfejs (3), wieżyczka z działem jonowym (5), system kontroli ognia (2)


Garland, w tym układzie to zupełnie nie widzę sensu wykupowania eksperymentalnego interfejsu, do niczego na tym statku go nie użyjesz - żadna z pozostałych kart ulepszeń nie daje ci możliwości wykonania akcji (tu, żeby uzyskać dwie akcje w jednej turze musiałbyś pokombinować coś z załogantami, np. brać Lando Calrissiana i wtedy czasami byłbyś w stanie mieć 2 lub nawet 3 uniki na turę).
 
     
Garland
[Usunięty]

Wysłany: Nie 27 Mar, 2016   

to nie działa tak?!

1. Pierwsza akcja unik
2. Druga akcja: dwa skupienia z tytułu specjalisty zwiadu
3. Z tytułu Jan Ors zamieniam jedno skupienie na unik?

No może przegiąłem. Wtedy Specjalista zwiadu wypadnie na rzecz Lando. Przy FCS skupienie nie jest tak ważne jak dwa uniki. Statek będzie cięgle działał.

Proszę o opinie o sensie / legalności pierwszej rozpiski

pozdrawiam

Garland
 
     
Patsy
[Usunięty]

Wysłany: Nie 27 Mar, 2016   

No właśnie, tak to nie będzie działało.

Żeby zadziałał interfejs trzeba mieć kartę, która daje możliwość wykonywani jakiejś akcji - tekst z zasadą działania karty zaczyna się od słowa "Akcja:" (tak jak np. w przypadku Lando) i tylko taką akcje, jako drugą można wykonać (kolejność tu też jest ważna, np. jak weźmiesz Lando to nie będziesz mógł rzucić kośćmi, poczekać co wypadnie i dopiero zdecydować jaką jeszcze zrobisz akcje). Specjalista zwiadu tylko modyfikuje zwykłą akcje skupienia, więc interfejs na tą akcje nie będzie działał.
 
     
Michu
[Usunięty]

Wysłany: Wto 29 Mar, 2016   

cześć. jeżeli już idziesz w stronę Ducha, który ma dużo przeżyć, polecam sobie spróbować coś w stylu:
Kanan Jarrus (38)
Specjalista Zwiadu (3)
Lando Calrissian (3)
Eksperymentalny Interfejs (3)

ja do tego dokładam :
turret : dorsal
system : FCS
tytuł >> Zeb w Phantomie
+
Biggs Darklighter (zrobiony jak kto lubi)

statek jest Fun 2 Play, ale win ratio nie bardzo :mrgreen:
 
     
dizz.asterr
[Usunięty]

Wysłany: Sro 30 Mar, 2016   

Cześć,
zdarzyło Wam się latać super Dashem z 3 zetkami? Jak się to to sprawuje? Jest sens inwestować 150 zł :razz: ?
 
     
Matias
[Usunięty]

Wysłany: Sro 30 Mar, 2016   

Hej, przymierzam się do zaczęcia przygody z X-Wingiem, z frakcją Scum & Villanity i spróbuję jakąś fajną i niedrogą (tak do 350zł) eskadrę poskładać (szczególnie Boba Fetta chciałem wystawiać). Myślałem o kupnie Most Wanted i Slave I i graniu czymś takim (oparte na tym co przeczytałem w internecie i tym co zrozumiałem z instrukcji do gry :P )


Boba Fett (64)
Firespray-31 (39), Veteran Instincts (1), Heavy Laser Cannon (7), Proximity Mines (3), Mercenary Copilot (2), Cluster Missiles (4), Glitterstim (2), Slave-1 (0), Engine Upgrade (4), Extra Munitions (2)

Kaa’to Leeachos (18)
Z-95 Headhunter (15), XX-23 S-thread Tracers (1), Adaptability (0), Targeting Computer (2)

Black Sun Soldier (18)
Z-95 Headhunter (13), Homing Missiles (5)

Czy czymś takim wogóle dałoby się grać ? I czy z tych 2 zestawów które wcześniej wymieniłem (Most Wanted i Slave-1) da się złożyć jakąś fajną eskadrę ?
Z góry dzięki za odpowiedzi :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 14