galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: D.W.
Sob 22 Wrz, 2012
Rozpiski
Autor Wiadomość
zia
[Usunięty]

Wysłany: Sob 14 Lis, 2015   

Ciekawy pomysy z tym stateczkiem.. z tego co widzialem, to wlasnie 3 czy 4 T/D zmasakrowaly formacje 16x ywing z tlt na mistrzostwach w grze na 300 pkt (bodaj rakietami). Sam mysle nad czyms podobnym, bo to moj Tie z czasow jeszcze gry w Tie FIghtera na pc :)
 
     
thurion
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Lis, 2015   

Prośba o opinię n/t poniższych rozpisek:

YT-1300: Han Solo (46), Sokół Millenium (1), Artylerzysta (5): 52
Y-Wing: Pilot Eskadry Złotych (18), Podwójna Wieżyczka Laserowa (6): 24
Y-Wing: Pilot Eskadry Złotych (18), Podwójna Wieżyczka Laserowa (6): 24
SUMA: 100

Tie Interceptor: Soontir Fel (27), Na Granicy Ryzyka (3): 30
Tie Phantom: Szept (32), Zaawansowane Urządzenie Maskujące (4), Instynkt Weterana (1): 37
Firespray-31: Łowca Nagród: 33
SUMA: 100

W X-Wingu jestem stosunkowo nowy, rozegrałem do tej pory kilkanaście gier rebelią i imperium.
Jako emerytowany turniejowy gracz WFB/Wh40k nie lubię 'wyskakiwać z nożem na strzelaninę', a powoli szykuje się do wyjścia z grona znajomych i udania się na turniej :)

Drugi temat to prośba o opinie i wsparcie w kwestii czy ostatecznie zdecydować się na grę rebelią czy imperium?
Imperium do tej pory grało mi się ciekawiej, fajne kombinacje i frajda z planowania manewrów, z drugiej strony Rebelia jest prostsza w prowadzeniu i z tego powodu chyba lepsza na pierwsze 'wyjście z domu'.
 
     
Pawciu90PL
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Lis, 2015   

thurion napisał/a:
Prośba o opinię n/t poniższych rozpisek:

YT-1300: Han Solo (46), Sokół Millenium (1), Artylerzysta (5): 52
Y-Wing: Pilot Eskadry Złotych (18), Podwójna Wieżyczka Laserowa (6): 24
Y-Wing: Pilot Eskadry Złotych (18), Podwójna Wieżyczka Laserowa (6): 24
SUMA: 100

Tie Interceptor: Soontir Fel (27), Na Granicy Ryzyka (3): 30
Tie Phantom: Szept (32), Zaawansowane Urządzenie Maskujące (4), Instynkt Weterana (1): 37
Firespray-31: Łowca Nagród: 33
SUMA: 100

W X-Wingu jestem stosunkowo nowy, rozegrałem do tej pory kilkanaście gier rebelią i imperium.
Jako emerytowany turniejowy gracz WFB/Wh40k nie lubię 'wyskakiwać z nożem na strzelaninę', a powoli szykuje się do wyjścia z grona znajomych i udania się na turniej :)

Drugi temat to prośba o opinie i wsparcie w kwestii czy ostatecznie zdecydować się na grę rebelią czy imperium?
Imperium do tej pory grało mi się ciekawiej, fajne kombinacje i frajda z planowania manewrów, z drugiej strony Rebelia jest prostsza w prowadzeniu i z tego powodu chyba lepsza na pierwsze 'wyjście z domu'.


1-sza rozpiska jest ok(prosta w graniu),2-ga za to ciekawa jeśli phantomem umiesz grać(ja grałem nim1raz słabo mi się spodobał po zmianach w zasadach), to jest też ok(choć żelazko bez ulepszeń takie gołe jak dla mnie, lepiej inny statek typu Darth Vader+Tie/x1+drapieżnik/samotny wilk). Wygrywają trafione kostki i jak latasz/grasz. Ja dla przykładu latam na dwóch defenderach i potrafią dać łomot, choć zaliczyłem porażkę dzisiaj z hanem solo i y-wingiem(+ulepszenia tu i tu)wcześniej wygrywając 2mecze Han Solo+ Poe Dameron. Grać warto tym co się lubi i testować z czym najlepiej współgra taktyka grania. Moja rada co do grania :wink:
 
     
SaszaPL
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Lis, 2015   

thurion napisał/a:
Prośba o opinię n/t poniższych rozpisek:

YT-1300: Han Solo (46), Sokół Millenium (1), Artylerzysta (5): 52
Y-Wing: Pilot Eskadry Złotych (18), Podwójna Wieżyczka Laserowa (6): 24
Y-Wing: Pilot Eskadry Złotych (18), Podwójna Wieżyczka Laserowa (6): 24
SUMA: 100

Tie Interceptor: Soontir Fel (27), Na Granicy Ryzyka (3): 30
Tie Phantom: Szept (32), Zaawansowane Urządzenie Maskujące (4), Instynkt Weterana (1): 37
Firespray-31: Łowca Nagród: 33
SUMA: 100

W X-Wingu jestem stosunkowo nowy, rozegrałem do tej pory kilkanaście gier rebelią i imperium.
Jako emerytowany turniejowy gracz WFB/Wh40k nie lubię 'wyskakiwać z nożem na strzelaninę', a powoli szykuje się do wyjścia z grona znajomych i udania się na turniej :)

Drugi temat to prośba o opinie i wsparcie w kwestii czy ostatecznie zdecydować się na grę rebelią czy imperium?
Imperium do tej pory grało mi się ciekawiej, fajne kombinacje i frajda z planowania manewrów, z drugiej strony Rebelia jest prostsza w prowadzeniu i z tego powodu chyba lepsza na pierwsze 'wyjście z domu'.


Ja, troszkę inaczej - zacząłem od kilku małych turnieji po zapoznaniu się z zasadami i wstępnym ograniu. Szybko wybrałem Imperium, ale nie jest lekko. Ostatnio latałem czymś bardzo podobnym do Twojej rozpiski.

Zamiast Soontira, Turr - z Instynktem Veterana i Autodopalaczami (lepiej unika i zasięgu przeciwnika i ewentualnych strzałów) za 28 punktów. Te dwa punkty wykorzystałem na System Kontroli Ognia (pozwala namierzyć obrońcę po ataku - bardzo potrzebne Phantomowi na tych 4 kostkach).
Nie byłem ostatecznie zadowolony z Firespray'a - bardzo słabo manewrowy, mimo dodatkowego pola rażenia i dużej liczby życia nie stał się w żadnym wypadku podstawowoym celem - przeciwnicy najpierw celowali w "groźniejszych" ich zdaniem Szept i Interceptora. OStatecznie wygrałem dwie gry i jedną przegrałem, ale pomogło mi sporo szczęścia.
Myślę, że w następnych grach zmienię go na Vadera lub Bombowca.
 
     
zia
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Lis, 2015   

Hejt i sciaganie ognia masz zapewnione, gdy pojawia sie Lambda kapitana Kagi - za 27 pkt. 5 tarcz, 5 zycia i dopoki jest w poblizu, przeciwnik moze namierzac tylko te lambde :) Zawsze mozna dorzucic Vadera na poklad, u mnie na ogol z zakłocaczem sensorów potrafi lepiej "tankowc" niz Decimator :) gdyby mozna bylo jej zapiac rakiety albo tlt, latalbym dwoma :)
 
     
thurion
[Usunięty]

Wysłany: Nie 22 Lis, 2015   

SaszaPL napisał/a:

Ja, troszkę inaczej - zacząłem od kilku małych turnieji po zapoznaniu się z zasadami i wstępnym ograniu. Szybko wybrałem Imperium, ale nie jest lekko. Ostatnio latałem czymś bardzo podobnym do Twojej rozpiski.

Również zdecydowałem się na Imperum, bardziej dynamiczne w manewrowaniu, co prawda póki co nie wybaczające błędów ale za to mocno łupiące i mające duża różnorodność akcji.
SaszaPL napisał/a:

Zamiast Soontira, Turr - z Instynktem Veterana i Autodopalaczami (lepiej unika i zasięgu przeciwnika i ewentualnych strzałów) za 28 punktów. Te dwa punkty wykorzystałem na System Kontroli Ognia (pozwala namierzyć obrońcę po ataku - bardzo potrzebne Phantomowi na tych 4 kostkach).

Ja niestety albo stety póki co gram praktycznie z samymi Hanami+coś albo 4 Y-Wingami z wieżyczkami laserowymi, więc autodopalacze chyba średnio się spiszą. Soontir póki co chyba jako jedyny spisuje mi się bez zarzutu, swoje robi, czasami głupio schodzi ale w ogólnym rozrachunku bardzo duży plus.

SaszaPL napisał/a:
Nie byłem ostatecznie zadowolony z Firespray'a - bardzo słabo manewrowy, mimo dodatkowego pola rażenia i dużej liczby życia nie stał się w żadnym wypadku podstawowoym celem - przeciwnicy najpierw celowali w "groźniejszych" ich zdaniem Szept i Interceptora. OStatecznie wygrałem dwie gry i jedną przegrałem, ale pomogło mi sporo szczęścia.

Doszedłem do tych samych wniosków chyba po kolejnych 5ciu grach :) , pierwsze dwie gry wszyscy do niego strzelali, potem już olewali oblatywali/uciekali z pola rażenia i łupali do Phantoma/Interceptora.

SaszaPL napisał/a:
Myślę, że w następnych grach zmienię go na Vadera

Ja od 3 gier gram tak (póki co wszystkie wygrane):
Tie Interceptor: Soontir Fel (27), Na Granicy Ryzyka (3): 30
Tie Phantom: Szept (32), Zaawansowane Urządzenie Maskujące (4), Instynkt Weterana (1): 37
Tie Advanced: Darth Vader (29), Tie/x1 (0), Korektor Celności (0), Rakiety Wstrząsowe (4): 33
SUMA: 100

Gra się super, co prawda jak po drugiej stronie są Hany to duża loteria... jak Rebelia ma inicjatywę to Phantom za długo nie przeżywa, ale o dziwo Vader w powyższej kombinacji też dużo miesza, rakiety statystycznie jak się oprócz namierzenia ma skupienie dają 4 trafienia, a później zabawa w kotka i myszkę i pewne 2 trafienia (co przy zazwyczaj niskiej zwrotności Rebelii źle się nie spisuje, póki co nie miałem przyjemności grać z innym Imperium więc nie wiem jakby to działało w takiej grze)

Teraz chyba największą bolączką to skąd zdobyć kartę Tie/x1, kupowanie korwety dla jednej karty jest sporą abstrakcją, a gry w formacie 'epic' nie planowałem...widziałem na ebayu pojedyncze karty, ale wszystkie statki mam w wersji PL, jakby ktoś chciał sprzedać to niech piszę na PM :mrgreen:
 
     
SaszaPL
[Usunięty]

Wysłany: Nie 22 Lis, 2015   

thurion napisał/a:
SaszaPL napisał/a:

Zamiast Soontira, Turr - z Instynktem Veterana i Autodopalaczami (lepiej unika i zasięgu przeciwnika i ewentualnych strzałów) za 28 punktów. Te dwa punkty wykorzystałem na System Kontroli Ognia (pozwala namierzyć obrońcę po ataku - bardzo potrzebne Phantomowi na tych 4 kostkach).

Ja niestety albo stety póki co gram praktycznie z samymi Hanami+coś albo 4 Y-Wingami z wieżyczkami laserowymi, więc autodopalacze chyba średnio się spiszą. Soontir póki co chyba jako jedyny spisuje mi się bez zarzutu, swoje robi, czasami głupio schodzi ale w ogólnym rozrachunku bardzo duży plus.
Autodopalacze odpalają się w Zasięgu 3 i/lub gdy statek broniący się jest poza podstawowym polem rażenia statku atakującego, czyli dość łatwo jest uciec przed wszelakimi wieżyczkami i zapewnić sobie ten jeden często bardzo ważny unik.

thurion napisał/a:
Teraz chyba największą bolączką to skąd zdobyć kartę Tie/x1, kupowanie korwety dla jednej karty jest sporą abstrakcją, a gry w formacie 'epic' nie planowałem...widziałem na ebayu pojedyncze karty, ale wszystkie statki mam w wersji PL, jakby ktoś chciał sprzedać to niech piszę na PM :mrgreen:
Prawdopodobnie ja będę miał jeden lub dwa zestawy "małego Vadera" (czyli tytuł + system) na oddanie. ;)
 
     
thurion
[Usunięty]

Wysłany: Nie 22 Lis, 2015   

SaszaPL napisał/a:

Autodopalacze odpalają się w Zasięgu 3 i/lub gdy statek broniący się jest poza podstawowym polem rażenia statku atakującego, czyli dość łatwo jest uciec przed wszelakimi wieżyczkami i zapewnić sobie ten jeden często bardzo ważny unik.

O, faktycznie, nie doczytałem FAQa.
Czyli dużym problemem pozostaje tylko Han.
Potestuję.

SaszaPL napisał/a:
Prawdopodobnie ja będę miał jeden lub dwa zestawy "małego Vadera" (czyli tytuł + system) na oddanie. ;)

Rezerwuję i czekam na PM :)
 
     
SaszaPL
[Usunięty]

Wysłany: Pon 23 Lis, 2015   

thurion napisał/a:
SaszaPL napisał/a:

Autodopalacze odpalają się w Zasięgu 3 i/lub gdy statek broniący się jest poza podstawowym polem rażenia statku atakującego, czyli dość łatwo jest uciec przed wszelakimi wieżyczkami i zapewnić sobie ten jeden często bardzo ważny unik.

O, faktycznie, nie doczytałem FAQa.
Czyli dużym problemem pozostaje tylko Han.
Potestuję.


Z Hanem jest to samo - ma zasięg 360 stopni, ale "podstwowe" pole rażenia też posiada!
 
     
thurion
[Usunięty]

Wysłany: Pon 23 Lis, 2015   

SaszaPL napisał/a:

Z Hanem jest to samo - ma zasięg 360 stopni, ale "podstwowe" pole rażenia też posiada!

Doczytałem, dużo zmienia :)
 
     
Danzi
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Gru, 2015   

Cześć, mam pytanie czy zdziałam coś tymi statkami w limicie 100pkt: Y-Wing A-Wing X-Wing(stara podstawka), grał ktoś może takim zestawieniem? ewentualnie planuje coś pokombinować jeszcze z Sokołem + A-Wing + coś jeszcze jeśli się zmieszczę w limicie pkt. Co wy na to?
 
     
Pawciu90PL
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Gru, 2015   

Danzi napisał/a:
Cześć, mam pytanie czy zdziałam coś tymi statkami w limicie 100pkt: Y-Wing A-Wing X-Wing(stara podstawka), grał ktoś może takim zestawieniem? ewentualnie planuje coś pokombinować jeszcze z Sokołem + A-Wing + coś jeszcze jeśli się zmieszczę w limicie pkt. Co wy na to?


Zależy co chcesz dołączyć do statków =] zmieścić się zmieści sokół fajnie współgra z E-wingiem(Han Solo jeśli nim chcesz grać to po dodaniu ulepszeń ma między50-65pkt reszta idzie na inny statek dobrze wyposażony,ewentualnie 2 :wink: Ja np nie mogę się doczekać weteranów imperium by mieć tytuły(bo staram się latać na2defenderach). Taktyka latania i kości dużo dają głównie w tej grze(doświadczenie i szczęście)
 
     
Danzi
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Gru, 2015   

Dzięki za odpowiedź :) No właśnie szczerze mówiąc dobrze mi się lata A-Wingiem i coś z nim bym kombinował, Sokół byłby takim ofensywnym tankiem (jeszcze go nie mam i nim nigdy nie grałem, ale tak sobie go wyobrażam) + może Y-Wing?

Na razie chce przetestować A-Wing + X-Wing + Y-Wing, oczywiście z modyfikacjami, ale myślę jeszcze jacy piloci i co im dorzucić ;)
 
     
Pawciu90PL
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Gru, 2015   

Sokół+ y-wing duża zaleta to atak na360stopni, a wing zwrotny bardzo i tani, polecam do sokoła e-winga mała ciężka krowa do ściągnięcia z R2-D2 podobnie manewrowy co a-wing. Najlepiej latać czym się lubi jak opanujesz swoje rozpiski to jak pisałem latanie i kości wchodzą w przebieg gry. Warto testować wszystko i z czasem wyjdzie czym dobrze będzie Tobie się grało =D zaletą sokoła dużo życia i 360stopni 3+kości ataku(znajomy lata hanem solo+luke ska...+celność+chubaca) na początku testował y-winga,ale szybko spadał, później k-winga mirandą ładnie życie potrafi sobie uleczyć, ale atutem wyszło granie z e-wingiem niby 2statki i 3+ataki w każdej rudzie ale bardzo dają radę się przebijać :lol: szczerze i tak z czasem coraz więcej będziesz mieć zestawów kupionych^^
 
     
Danzi
[Usunięty]

Wysłany: Nie 27 Gru, 2015   

No właśnie coś w tym stylu będę kombinował ;) o kupowaniu zestawów też już coś wiem :P gram w x-wingi od 2 tygodni, zagrałem 3 partie a już mam 2 podstawki, A-Wing, Y-Wing, TIE Advanced i TIE Interceptor ;) jeszcze Imperium nie miałem kiedy zagrać nawet a w planach juz jest kolejny statek - Sokół Millenium :D
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.19 sekundy. Zapytań do SQL: 14