galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: D.W.
Sob 22 Wrz, 2012
Rozpiski
Autor Wiadomość
TheFrontliner 

Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 31
Wysłany: Sob 13 Paź, 2012   

magnus napisał/a:
Nie kręci mnie jak na razie granie masówką, w najbliższym czasie mam zamiar potestować coś takiego.

Elitarne Imperium

Vader + Squad Leader + Concussion Missiles

Maarek + Marksman + Cluster Missiles lub Concussion Missiles - nie jestem jeszcze pewien.

Backstabber

Night Beast


też coś takiego chcę przetestować, a kiedy wyjdzie slaver zamienić Maarka lub oba Tie fightery na niego.
 
     
Barbus 

Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 643
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 13 Paź, 2012   

Grałem podobną rozpiską i sprawdziła się fajnie. Różnicą były brak Celności u Mareeka i Howlrunner zamiast Nocnego Potwora. Ma wysoką umiejętność pilota i pozwala przerzucać kostki podczas ataku. Zastanawiam się nad eskadrą 3xTie Advanced. Rakiety ostro dają w kość Rebeliantom.
Nie sądzę, żebyś zmieścił się punktowo Slave'em za Mareeka. Chyba, że weźmiesz jakiegoś pilota z niskim skillem.
 
     
TheFrontliner 

Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 31
Wysłany: Nie 14 Paź, 2012   

Wydaje mi się że nisku skill Slavera może być przydatny, w momencie ustalania manewrów musisz się jedynie martwić żeby ewentualnym manewrem nie wpaść na inny statek i ma się akcje, natomiast jesli skill będzie wysoki to najpierw statki wroga zrobią ruch i mogą ustawić się tak by blokować manewry (i akcje czywiście) a utrata akcji przy tak drogis statkach jest bardziej bolesna niż przy jakichś tanich myśliwcach. Już to widać po Vaderze, strata akcji ie fightery.

Ale wracając do tematu, mam nadzieję że będę w stanie wystawić Vadera, Maarka i Slava na 100 punktów w miare turniejowo.
 
     
Barbus 

Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 643
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie 14 Paź, 2012   

Myśliwiec zatrzymujący się na innym myśliwcu nie traci akcji. To dotyczy tylko ruchu na i przez przeszkody.
 
     
TheFrontliner 

Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 31
Wysłany: Nie 14 Paź, 2012   

Obawiam się że muszę Ci popsuć humor, w polskim tłumaczeniu pomineli ten "mału szczegół" że omijasz etap przyznawania akcji po zetknięciu z innym statkiem. Proponuję zajrzeć na stronkę FFG i zassać orginał.
 
     
Vilk 


Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 96
Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 14 Paź, 2012   

Sęk w tym, że traci. W polskiej instrukcji na stronie 17 zabrakło punktu, który widnieje w wersji angielskiej, omawiającej w tym miejscu overlapping, czyli nachodzenie:

2. Skip this ship's "Perform Action" step.

The Frontliner mnie ubiegł :)
 
     
TheFrontliner 

Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 31
Wysłany: Nie 14 Paź, 2012   

:mrgreen:

Proponuję zapoznać się z orginałem, ale wracająć do tematu.

Mam pytanie do Imperialnych grających 6+ statkami. Generalnie kiedy na stole pojawia się koło 10 statków w 2-3 turze robi się taki młyn że ciężko jest zrobić cokolwiek taktycznego, bo wszyscy na siebie wpadają. Jak sobie dajecie rade z tą sytuacją. Ja osobiście najlepiej czuję sie kiedy ilość statków spada do (mniej więcej)3 na strone.
 
     
Barbus 

Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 643
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie 14 Paź, 2012   

Vilk napisał/a:


2. Skip this ship's "Perform Action" step.


fiuuuuuuuuuuuuuu, no niezle
 
     
Falcon 

Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 177
Skąd: Warszawa / Wołomin
Wysłany: Pon 15 Paź, 2012   

kurde, to już wiem czemu mi się ciągle tłukło po głowie ze traci akcje i szukałem potem w instr. Ang czytałem jako pierwsza ;) .
No to teraz blokowanie Vadera ma sens ;)
 
 
     
Barbus 

Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 643
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon 15 Paź, 2012   

http://www.speedyshare.co...uad-Builder.xls

Arkusz kalkulacyjny do tworzenia eskadr. W języku angielskim. Aby pobrać, trzeba kliknąć na nazwę pliku na górze strony.
 
     
TheFrontliner 

Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 31
Wysłany: Pon 15 Paź, 2012   

Nie wiem czy znacie czy nie, ale ja używam tego:

Empire

Rebel

bardzo czytelne i wygodne
 
     
kufel 


Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 558
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Czw 25 Paź, 2012   

A próbował któryś z kolegów gry Imperium pod totalny swarm 8 TIE Fighterów?
 
 
     
Barbus 

Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 643
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 25 Paź, 2012   

Grałem siedmioma. Howlrunner i Mithel z taktyką roju + 5 pilotów Akademii. Dostałem w dupę;)
 
     
FilipsO
Hiszpańska Inkw.


Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 169
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 31 Paź, 2012   

Ja ostatnio testuję swój uber-mega-combo tech i nie jest tak źle wygrałem 2 gry na 3. Tech to Dutch "Vander" Biggs Darklighter i Garven Greis :P . Obczajcie sami, o co w tym chodzi :D
 
     
DarthBart 

Wiek: 34
Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 56
Skąd: Katowice
Wysłany: Pon 07 Sty, 2013   

kufel napisał/a:
A próbował któryś z kolegów gry Imperium pod totalny swarm 8 TIE Fighterów?


8 jeszcze nie bo tylu nie mam, jeszcze, ....ale za to próbowałem 6 Tie-F każdy imienny. Na poczatek każdy zrobil Evade, 3 szlo na czolowe (5 do przodu), 3 z flanki (w tym Backstabber). Przeciwko sobie miałem hat-trick Wedge z D2-D2, Swarm i Protonówki, Garven też z Protonami i Biggs chyba łysy. Kombo dobre bo na początek musiał zejsc Biggs, i ciagle miał darmowy Focus, no i Wedge to potwór,... ale jak Biggs spadł to potem poszło szybko. W sumie straciłem 2 statki czyli ok 31 punktów, on poddał grę przy Garvenie bez osłon przeciwko 4 jeszcze nie trfionym Tie-F.

Jedynie trzeba pamiętac żeby nie trzymac ich za blisko i planowac ruchy od naslabiej wyszkolonych, wtedy idzie gladko bo musisz martwic sie tylko o przeciwnika, a nie o to że sam sobie przeszkadzasz wpadając na wszystko po drodze. A w tłoku kilkunastu statków o to nie trudno. Chyba, że każdy ma taki sam skill, wtedy jest łatwiej. A przy ośmiu Academy Pilot jest o tyle ciekawie, że ruszasz się z reguły pierwszy więc możesz blokowac przeciwnika, tj Ty robisz ruch i akcję np Evade, a on wpada i nie ma akcji. Owszem on strzela pierwszy ale Ty możesz pozwolic sobie na straty bo i tak jakby Ci co turę spadał 1 (duży pech, nie sądze by taka sytuacja była częsta nawet przy torpedach) to oddajesz z większej ilości mysliwców niż on ma na starcie.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 15