Zapowiedź - Call of the Wild |
Autor |
Wiadomość |
Elmek [Usunięty]
|
|
|
|
|
Lomir [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 06 Kwi, 2013
|
|
|
Czy ktoś wie jakiej wielkości jest pudło do Zewu Dziczy? Coś jak w podstawce czy coś pomiędzy Zakazaną Alchemią a podstawką? |
|
|
|
|
Drow [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 06 Kwi, 2013
|
|
|
Lomir napisał/a: | Czy ktoś wie jakiej wielkości jest pudło do Zewu Dziczy? Coś jak w podstawce czy coś pomiędzy Zakazaną Alchemią a podstawką? |
Raczej wlasnie jak podstawka, tak samo duze.
Mozna to sprawdzic na boardgamegeek.com zreszta |
|
|
|
|
michalm [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 07 Kwi, 2013
|
|
|
Pudełko jest trochę niższe niż to od podstawki - coś jak od Horroru w Arkham. |
|
|
|
|
piwoslaw [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 25 Lip, 2013
|
|
|
czy znany jest już jakiś dokładniejszy termin wydania ?? |
|
|
|
|
kermit [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 08 Sie, 2013
|
|
|
Też uważam, że zmiany będą bardzo duże. Już nie mogę się doczekać, szczególnie jak będzie wyglądała rozgrywka dla jednego gracza. |
|
|
|
|
kermit [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 08 Paź, 2013
|
|
|
Czy ktoś wie, kiedy jest dokładna data premiery i gdzie najlepiej zamówić ten dodatek. |
|
|
|
|
piwoslaw [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 08 Paź, 2013
|
|
|
od 14 października rozpoczyna się wysyłka |
|
|
|
|
zvish [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 18 Paź, 2013
|
|
|
Zew Dziczy już u mnie, w ten weekend rozegramy pierwszą przygodę. Zapowiada sie wielce ciekawie. Instrukcja obiecuje oderwanie od stereotypów i przywyczajeń z poprzednich gier. No ciekawe, przeglądając elemnty i czytając se wszystko dochodze do wniosku że się na to zapowiada. Ale dopiero rozgrywki pokaża.
Bardzo podoba mi się wyjasnienie kilku spornych kwestii, takich jak przykładowo zdefiniowanie kiedy mam tak naprawdę do czynienia z Atakiem a kiedy nie. Na tym forum była kiedyś była dyskucja na temat tego czy niektóre efekty zadające obrażenia są Atakiem czy nie tez (wiadomo, na potrzebę konieczności unikania), teraz pojawiło się oficjalne stanowsiko i drżyjcie badacze buahahaha:D.
Również zasada dotyczące efektów powodującyh natychmiastową śmierć u nazwanych potworów jest świetna. Nie ma nic bardziej irytyjącego jak boss padający po pojedyńczym uzyciu Uśmiercenia, ale po niektórych efektach kart walki pochodzących z Zakazanej Alchemii.
Jednak mimo tych zmian scenariusze z Zewu wydają się wprowadzać do gry wiekszy balans na torze Straznik <---> Badacze. No ae to się okaże po rozegraniu kilku/kilkunastu rozgrywek |
|
|
|
|
kermit [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 22 Paź, 2013
|
|
|
U mnie też już jest, zasady już przetrawiłem i w tym tygodniu rozpocznę pierwsze rozgrywki, ale najpierw zakończę malowanie nowych figurek. Niestety poza badaczami nie sąone najwyższej jakości.
Jakby kto chciał dla inspiracji wrzucę potem na forum pare fotek.
Co do zasad, to wyglądają one obiecująco (więcej po pierwszym teście). |
|
|
|
|
zvish [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 22 Paź, 2013
|
|
|
No też odniosłem wrażenie zę figurki z tego dodatku są jakiejś gorszej jakości. Od groma nadlewek itd. A tak przy okazji Wasz Dunwich też ma takie zwichrowane nóżki że nie pasuje do swojej podstawki i trzeba dziada troche po doginać przed przyklejeniem?
Ja tam tych figurek nie maluje, boje si że się podczas gry raz dwa obdrapią z farby. CO innego w bitewniaku gdzie manipuluje głównie podstawką regimentową.
A jeżeli chodzi o pierwsze wrażnia z rozgrywki to rozegraliśmy narazie przydowy 3 i5.
Chciałem przetestować w pierwzej kolejności jak będzie działała ta opcja bez Strażnika Tajemnic. I powiem że jest to ciekawe, ale nie jakieś porywające. Idzie to ekstremalnie szybko rozlożyć i rozegrać w porównaniu do innych przygód, więc jest to dobry motyw jak mamy mało czasu a chcemy pograć w Posiadlość. Również jeżeli nie będziemy mieli kompanów do gry jest to dobrym rozwiązaniem możemy w to grać solo.
Poza tym ta przygoda to jest najzwyczjaniej mówiąc taki deathmach, totalnia rzeźnia generalnie pozbawiona fabuły. Minusem ujemnym jest to że pewne zachowania jakie podejmujemy będę nam przynociś korzyści w przyszlości i niestety nie są to jakieś fabularnie podszyte ruchy tylko że tak powiem korzystanie z niedociągnięć. Przykładowo nie stać w jednym miejscu za wszelką cenę dwie tury, a już napewmo nie trzy. W ten sposób w drugim etapie (NOC), nie pojawią nam się Mroczne Młode, Ogary i Cthonki. Będziemy mieli do czynienia tylko z ze slabszymi figurkami.
Graliśmy narazei na pierwszej mapie i wielkim plusem jest to że jest do dyspozycji jeszcze jedna.
Jeżeli chodzi o przygodę 3 chciałem ją rozegrać jak najszybciej bo interesował mnie mechanizm losowej rozbudowy lokacji, czyli działanie kart szlaku. I jest moim zdaniem świetna sprawa., Przygoda też jest elegencka.
Więc jak narazie mimo wsyzstko sądzę żę prawdopodobnie Zew Dziczy jest najlepszym dodatkime do MoM jaki wyszedl do tej pory. No ale dalsze rozgrywki pokażą |
|
|
|
|
piwoslaw [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 24 Paź, 2013
|
|
|
zwish i jak ten dodatek Zew dziczy ?? bo się zastanawiam nad zakupem |
|
|
|
|
zvish [Usunięty]
|
|
|
|
|
piwoslaw [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 24 Paź, 2013
|
|
|
Widziałem dzięki wielkie zatem biorę |
|
|
|
|
kermit [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 24 Paź, 2013
|
|
|
U mnie koszmar jest też powyginany na maksa i trzeba go było naginać. |
|
|
|
|
|