galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Mateusz
Pon 18 Lut, 2013
Cień i Płomień - ostatni zestaw przygodowy cyklu Dwarrowdelf
Autor Wiadomość
wojo 

Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 436
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 26 Cze, 2012   Cień i Płomień - ostatni zestaw przygodowy cyklu Dwarrowdelf

Ladies and Gentelmen ... meet the BARLOG:

Odporny na dodatki, atakuje wszystkich graczy, nie opuszcza strefy przeciwności, regeneruje 3 rany w każdej rundzie oraz ... NIE MOŻE BYĆ ZABITY (tzn. nawet umieszczenie 27 ran na nim go nie ubije)

Czuję że będzie bardzo mocna przygoda w stylu: "Run you fools!!!"
Ostatnio zmieniony przez wojo Czw 17 Sty, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
l33tm4st3r


Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 106
Skąd: Lublin
Wysłany: Wto 26 Cze, 2012   

rozumiem że nie mogłeś tego napisać w już istniejącym temacie ?

a co do przygody, nieźle, widzę że znowu zapowiada się mocny finał cyklu
_________________
 
 
     
wojo 

Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 436
Skąd: Kraków
Wysłany: Sro 27 Cze, 2012   

Ups ... przepraszam nie zauważyłem wcześniejszego wątku (nie pamiętam tak wczesnej zapowiedzi ostatniego dodatku). Jeżeli moderator może złączyć wątki będę wdzięczny.
 
     
mackoff 

Wiek: 34
Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 10
Wysłany: Sro 27 Cze, 2012   

Zanim zadam pytanie zaznaczam że szukałem na forum odpowiedzi ale niestety jej nie znalazłem.

Prośba więc o informacje: Czy jeżeli nie posiadam dużego dodatku Khazad-dum to karty z dodatków Dwarrowdelf będą działały w sposób kompletny (tzn. bez żadnych dziwnych ograniczeń).

Czy posiadanie Khazad-dum jest "must have" do rozpoczęcia gry w dodatki z Dwarrowdelf?
 
     
Wallenstein


Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 224
Wysłany: Sro 27 Cze, 2012   

Ale po co te statystyki? Nie wystarczyło Indestructible?
Będzie jatka...

mackoff: Tak posiadanie KD jest niezbędne by zagrać w którąkolwiek przygodę z cyklu Dwarrowdelf.
 
     
wojo 

Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 436
Skąd: Kraków
Wysłany: Sro 27 Cze, 2012   

Może być tak że efekt karty (np. wyprawy) zabije/odrzuci balroga pod warunkiem że będzie miał więcej ran niż życia - tak strzelam.
 
     
mackoff 

Wiek: 34
Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 10
Wysłany: Sro 27 Cze, 2012   

Thnx Wallenstein
 
     
stforek 


Wiek: 35
Dołączył: 16 Kwi 2012
Posty: 124
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro 27 Cze, 2012   

Rodzi się pytanie czy pojedyncza finta blokuje wszystkie ataki Balroga. Wydaje mi się że tak, więc nie ma dramatu :twisted:

Chyba że jest różnica między 'engaged' i 'considered to be engaged'..
 
     
wojo 

Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 436
Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 28 Cze, 2012   

Jak dla mnie "considered engaged" znaczy na potrzeby wszystkich zasad balrog jest "engaged"
więc Twoja interpretacja zdaje się słuszna. Możliwe jednak, że w FAQ pojawi się wyjaśnienie że jednym efektem karty można zablokować jeden atak balroga.
 
     
kufel 


Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 732
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Czw 28 Cze, 2012   

Chodzi o to, że Barlog zostaje w strefie przeciwności ale mimo to "uważa się go za będącego w zwarciu". Normalnie przeciwnicy wchodzący w zwarcie opuszczają strefę przeciwności.

edit: Pojedyncza Finta blokuje atak Barloga przeciwko wszystkim graczom. Na karcie jest napisane, że przeciwnik nie atakuje podczas tej fazy a faza walki jest wspólna dla wszystkich graczy.
Ostatnio zmieniony przez kufel Czw 28 Cze, 2012, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
wojo 

Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 436
Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 28 Cze, 2012   

Kufel, masz rację oczywiście ale chodzi o to że fakt iż "uważa się go za będącego w zwarciu" ma jeszcze dodatkowe konsekwencje min. można go potraktować fintą, atakować (nawet bez zdolności Dunhere itd) pomimo że jest w strefie przeciwności
 
     
kufel 


Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 732
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Czw 28 Cze, 2012   

W razie wątpliwości odnośnie jakiejś karty najprościej jest sprawdzić warunki jej aktywacji, np.
Finta: Przeciwnik jest w zwarciu z graczem? Tak - więc nie atakuje

Dunhern: Przeciwnik znajduje się w strefie przeciwności I Dunhern atakuje sam? Tak I tak - Dunhern może go zaatakować sam i otrzymuje +1
 
 
     
wojo 

Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 436
Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 28 Cze, 2012   

kufel napisał/a:

Dunhern: Przeciwnik znajduje się w strefie przeciwności I Dunhern atakuje sam? Tak I tak - Dunhern może go zaatakować sam i otrzymuje +1


O fakt o tym nie pomyślałem. Dobra uwaga!
 
     
schen 
Vampire Hunter


Wiek: 28
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 222
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 23 Lip, 2012   





Dostajemy zatem kolejnego elfickiego bohatera. I to nie byle kogo, bo zaszczyci nas sam Elrond. Mnie osobiście jego pojawienie się miło zaskoczyło, no ale skoro mamy już w gronie bohaterów chociażby Denethora, to czemu Elrond miałby siedzieć z boku ;) . Ciekawe, czy i inni wielcy kiedyś zawitają do gry (m.in. Galadriela, Celeborn, Thranduil, Theodred) - wydaje mi się, że szanse są spore. Co do samego bohatera - zdolność co najmniej wybitna, statystyki również bardzo dobre, jednak co za tym idzie zagrożenie początkowe jest niestety jak na razie największe ze wszystkich bohaterów.

Dodatek bardzo ciekawy (choć szkoda, że do wykorzystania jedynie przez nowego bohatera) i przy odpowiednim graniu z niektórymi kartami może bardzo wiele dać. A do tego Elrond otrzymuje nowy kolor zasobów, co też istotne.

Peace and thought jakoś mnie osobiście niezbyt przekonuje. 1 zasób to niewiele, ale na wyczerpanie 2 bohaterów nie zawsze można sobie pozwolić. Choć mimo wszystko 5 kart piechotą nie chodzi.
 
 
     
stforek 


Wiek: 35
Dołączył: 16 Kwi 2012
Posty: 124
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro 25 Lip, 2012   

Świetne karty!

Z Elrondem można złożyć wiele, wiele talii.
Pierścień z pewnością przydatny, choć bardziej chyba klimatyczny.
Dociąg 5 kart to masakra, a kart do przygotowywania bohaterów coraz więcej.

Galakto, rzuć preorderem!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.59 sekundy. Zapytań do SQL: 14