[ZP] Kamienne Podstawy Ziemi |
Autor |
Wiadomość |
wojo [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 05 Cze, 2012
|
|
|
Ideałem w takim razie aby w AP pojawiły się trzy różne karty z taką właściwością (znacznie by to zwiększyło różnorodność kart graczy jakie będą w Foundations of Stone), aczkolwiek Wallenstein pewnie ma racje i będą trzy jej kopie . |
|
|
|
|
Wallenstein [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 05 Cze, 2012
|
|
|
To byłaby czysta głupota ze strony FFG, więc mam cichą nadzieję, że nie mam racji. |
|
|
|
|
Kulgan [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 05 Cze, 2012
|
|
|
Wallenstein napisał/a: | To byłaby czysta głupota ze strony FFG, więc mam cichą nadzieję, że nie mam racji. |
Dlaczego głupota? Jeśli gram razem z kumplem, to chętnie każdy z nas wrzuci ją sobie do decka. A i dla trzeciego gracza zostanie |
|
|
|
|
stforek [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 05 Cze, 2012
|
|
|
Co prawda to prawda.
A mnie ciekawi jakiego dadzą bohatera. Z moich obliczeń wynika, że będzie to elf z Ducha.. |
|
|
|
|
kufel [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 06 Cze, 2012
|
|
|
haha co to za obliczenia? No kogo wypadnie na tego bęc? |
|
|
|
|
schen [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 06 Cze, 2012
|
|
|
Szczerze mówiąc to na prawdę ciężko stwierdzić co tam FFG za herosa wrzuci. O ile do khazad-dum wyglądało to tak jakby robili to według konkretnego schematu to od pierwszego dodatku Dwarrowdelf poszedł on całkiem w zapomnienie ^^' I tak mamy aktualnie 7 bohaterów z taktyki, po 6 z przywództwa i wiedzy i 5 z ducha. Patrząc na to bohater z ducha byłby najbardziej prawdopodobny i logiczny, ale tak samo najbardziej prawdopodobne było ukazanie się go w poprzednim dodatku Więc szczerze mówiąc to kij wie co zrobi FFG x) |
|
|
|
|
stforek [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 06 Cze, 2012
|
|
|
No tak mi wychodzi patrząc na sfery i keywordy.
Może ewentualnie jakiś Dunedain, Dale albo (o zgrozo) Hobbit.
Ja bym tam chciał Elfa, bo na razie z elfickich blacholi i Glorfindela to nie za wiele można zmotać.
Grałem podwójnym deckiem: Elrohir/Elladan/Legolas i Glorfindel(lub zielony Aragorn)/Frodo i działało to dosyć dobrze (przeszedłem cykl Mirkwood bez większych problemów) ale nic innego na Elfach co by miało jakiś sens i klimat nie przychodzi mi do głowy.
Ja stawiam na Długouchych z Ducha;-) |
|
|
|
|
odmu [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 12 Cze, 2012
|
|
|
|
|
|
|
|
schen [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 12 Cze, 2012
|
|
|
Już sam Glorfindel jest świetny, a jeszcze z tym dodatkiem, który niweluje wadę jego zdolności i dodatkowo pozwala brać udział w ataku... Po prostu wow... Myślę, że w końcu nadeszła bardzo sensowna alternatywa dla Eowiny, na dodatek wydaje się znacznie lepsza.
No i świetny art, uwielbiam arty tego autora, imho prezentują się najlepiej w tej karciance. |
|
|
|
|
l33tm4st3r [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 12 Cze, 2012
|
|
|
Glorfindel OP, nerf in next patch
a tak na serio to naprawdę mocny bohater - z tym dodatkiem to już wręcz za mocny
można też zkombować z nowym Aragornem, to nawet jak dodatek nie podejdzie jest dostępny "plan B" |
|
|
|
|
tomtom [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 12 Cze, 2012
|
|
|
Bez sensu
Do tej pory duch miażdżył wszystkie inne sfery, a teraz będzie je miażdżyć jeszcze bardziej. Rozumiem, że FFG musiało tchnąć trochę życia w koncepcję secrecy, ale wg mnie nieco przegięli.
Poza tym nowy Glorfindel nie trzyma fasonu - do tej pory każdy bohater z dużymi statsami był drogi w utrzymaniu, co trzymało się kupy |
|
|
|
|
schen [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 12 Cze, 2012
|
|
|
Tylko, że należy też zwrócić uwagę na to, że jakby nie patrzeć nie ma on jakiejkolwiek przydatnej zdolności (zauważ, że w sumie każdy z bohaterów może się takową pochwalić), a jedynie taką, która przeszkadza w grze. W dużej mierze jego pożyteczność zależna jest od dodatku, więc nie powiedziałbym, że to aż tak bardzo się nie trzyma kupy |
|
|
|
|
wojo [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 12 Cze, 2012
|
|
|
Dodatkowo zwróćie uwagę że Light of Valinor to karta unikalna (jedna kopia w grze) co oznacza że będzie się zdarzać że będzie "zapychać" rękę a kiedy indziej nie przyjdzie wcale i wtedy Glorfinder spokojnie osiągnie wysoki poziom zagrożenia. Chociaż nie zaprzeczam combo naprawdę potężne i rozwiąże problem Glorfindela z podstawki który był dobry w dwóch rzeczach ale ciężko było go dobrze wykorzystać dopóki nie przyszła Nieoczekiwana Odwaga. |
|
|
|
|
kufel [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 12 Cze, 2012
|
|
|
wojo napisał/a: | Dodatkowo zwróćie uwagę że Light of Valinor to karta unikalna (jedna kopia w grze) co oznacza że będzie się zdarzać że będzie "zapychać" rękę... |
Dlaczego? Gram 3x Kamień Celebriany, 3x Namiestnik Gondoru i jakoś nigdy nie przeszkadzał mi nadmiar tych kart... od czego mamy Eowinę? |
|
|
|
|
wojo [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 12 Cze, 2012
|
|
|
Oczywiście jeżeli gra jest bardzo ważna dla danej talii/strategii to pewnie że wrzucę ją w trzech kopiach nawet jeżeli jest unikalna bo ważniejsze jest aby zwiększyć prawdopodobieństwo wciągnięcia chociaż jednej niż ryzyko to że będę miał 3 na starcie. Jednak zauważyłem w swoich partiach że wolałbym dużo bardziej w ręce inną pożyteczną kartę zamiast czegoś "do odrzucenia". Szczególnie to boli jak gra się bez wiedzy i nie ma za dużo możliwości dociągnięcia kart. |
|
|
|
|
|