galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF 73 - Nabór
Autor Wiadomość
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Czw 14 Sie, 2014   PBF 73 - Nabór

Witam, zamierzam poprowadzić kolejną grę testową na 8 osób osadzoną w czasach Szalonego Króla Aerysa II Targaryena. :)

Dla niewtajemniczonych poprowadziłem już wcześniej #59 i #60. Zgodnie z proponowanymi zmianami zmieniłem trochę mapkę i karty rodów. Mam gotowe jednak 2 mapki - różniące się tylko podziałem mórz (i mostem przy Starfall), gdyż były podzielone zdania co do tego, czy w poprzednich pbf'ach podział mórz był dobry. ;)

Minusem pierwszej mapki, jest zbytni spokój na morzu między Tyrellem a Martellem, w drugiej za to możliwe że w zbyt ciężkiej sytuacji będzie Lannister oraz kiepskie jest trochę Południowe Wąskie Morze, które nie graniczy z żadnym zamkiem. Wybór mapki należy do zgłaszających się graczy. :) Oczywiście jeżeli ktoś zaproponuje jeszcze jakieś zmiany (np. powrotne do pierwszych testów bo mało osób wypowiedziało się o Goldengrove czy Złotym Zębie) wezmę je pod uwagę i ewentualne głosowanie. ;)

Przy wyborze graczy będę się kierował ilością gier (nie będę brał graczy, którzy grają w zbyt dużej ilości gier w tej chwili) oraz aktywność w komentarzach po poprzednich grach testowych. :)

PS Karty Rodów:
Stark
Eddard Stark [4] - [miecz][miecz] - zmiana!
Willam Dustin [3] - [miecz]
Ethan Glover [2] - Jeśli bronisz obszaru zawierającego zamek bądź twierdzę, Machiny Oblężnicze przeciwnika (w tym wspierające Machiny Oblężnicze przeciwnika) zapewniają premię +2 zamiast +4.
ser Mark Ryswell [2] - [miecz][wieża]
Martyn Cassel [1] - [wieża][wieża]
Theo Wull [1] - Jeśli twoja karta rodu "Eddard Stark" znajduje się na stosie kart odrzuconych ta karta zyskuje +1 do siły i symbol wieży.
Howland Reed [0] - Zignoruj specjalną zdolność karty rodu przeciwnika.

Tully
Hoster Tully [4] - [miecz][wieża]
ser Brynden Tully [3] - Natychmiast usuń dowolny żeton Wsparcia znajdujący się na obszarze lądowym.
Jason Mallister [2] – Jeśli obszar ogarnięty bitwą jest obszarem lądowym graniczącym z morzem lub rzeką, ta karta dostaje +1 do siły i symbol miecza.
Tytus Blackwood [2] - [wieża][wieża]
ser Desmond Grell [1] - Jeśli bronisz lub atakujesz obszar "Riverrun", ta karta otrzymuje premię +2 do siły.
Clement Piper [1] - [miecz]
Petyr Baelish [0] - Jeśli przegrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 Żetony Władzy.

Lannister
Tywin Lannister [4] - Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 3 Żetony Władzy.
ser Kevan Lannister [3] - Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, możesz położyć na podbitym obszarze jeden z dostępnych rozkazów Wsparcia lub Obrony, lub przesunąć go z innego pola planszy.
ser Gregor Clegane [2] - [miecz][miecz][miecz]
ser Tygett Lannister [2] - [wieża]
ser Jaime Lannister [1] - [miecz][miecz]
Gerion Lannister [1] - Jeśli twój przeciwnik zajmuje wyższą pozycję na torze Lenników od ciebie, na czas tej bitwy zamień miejscami swój żeton z żetonem przeciwnika na tym torze. Jeśli w ten sposób twój żeton znalazł się na na pierwszym miejscu na torze Lenników dostajesz na czas tej bitwy również żeton Ostrza z Valyriańskiej Stali.
Genna Lannister [0] - Jeśli wygrasz tę bitwę, będziesz mógł usunąć z planszy jeden dowolny Rozkaz należący do pokonanego przeciwnika lub gracza, który wspierał go w tej bitwie.

Tyrell
Randyl Tarly [4] - [miecz][miecz]
Mathis Rowan [3] - Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć swoje jednostki z obszaru ogarniętego bitwą na wybrane sąsiadujące obszary lądowe, które kontrolujesz. Jeśli obszar opuszczą wszystkie jednostki, gracz może zostawić na tym obszarze żeton władzy, aby ustanowić nad nim kontrolę. - zmiana!
Mace Tyrell [2] - Jeśli atakujesz przeciwnik natychmiast spada o 1 pozycje na torze zaopatrzenia (min. na 0). - zmiana!
Garth Tyrell [2] - [miecz][wieża]
Paxter Redwyne [1] - Jeśli atakujesz, wszystkie twoje Statki biorące udział w bitwie (w tym statki wspierające Tyrellów) posiadają bazową siłę równą 2, zamiast 1. - zmiana!
ser Quentin Tyrell [1] - [miecz]
Olenna Redwyne [0] - Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.

Arryn
Jon Arryn [4] - Jeśli wygrasz tę bitwę, zamień jedną z jednostek pokonanego przeciwnika na własną (zanim przeprowadzi on odwrót). Nie możesz tego zrobić, jeśli zostałby przekroczony limit Zaopatrzenia.
ser Lyn Corbay [3] - [miecz][miecz]
Yohn Royce [2] - [miecz]
ser Lyonel Corbay [2] - [wieża]
ser Denys Arryn [1] - Jeśli atakujesz, wszyscy twoi Rycerze biorący udział w bitwie (w tym wspierający Rycerze Arrynów) zapewniają premię +3, a zamiast +2.
Nestor Royce [1] - [miecz][wieża]
Eon Hunter [0] - Jeśli przegrasz tę bitwę twoje jednostki nie są rozbite. Możesz wycofać się na dowolne pole, włącznie z tym zawierającym Żeton Władzy należący do innego gracza.

Targaryen
Rheagar Targaryen [4] – Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz przesunąć się o jedną pozycję wyżej na wybranym przez siebie torze Wpływów.
Jon Connington [3] - Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jednego z biorących w niej udział Piechurów (lub jednego ze wspierających Piechurów) do jednostki Rycerzy. Piechur może należeć do ciebie lub wspierającego cię gracza.
ser Barristan Selmy [2] - [wieża][wieża]
sser Jonothor Darry [2] - [miecz][miecz]
Owen Merryweather [1] - Za każdą gwiazdkę obok twojej pozycji na torze Królewskiego Dworu, ta karta otrzymuje +1 siły.
ser Willem Darry [1] - [miecz][wieża]
Aerys II Targaryen [0]- Jeśli bronisz obszaru zawierającego zamek lub twierdzę możesz natychmiast odrzucić 2 Żetony Władzy, aby zniszczyć wszystkie jednostki biorące udział w bitwie. Jeśli na tym obszarze znajdował się twój Żeton Władzy, natychmiast go zdejmij.

Baratheon
Robert Baratheon [4] - [miecz][miecz][miecz]
Stannis Baratheon [3] - Jeśli twoja karta rodu "Robert Baratheon" znajduje się na ręce ta karta dostaje +1 do siły i symbol wieży.
ser Cortnay Penrose [2] - Za każdą kartę rodu należącą do rodu Baratheon znajdującą się na stosie kart odrzuconych ta karta dostaje 1 symbol wieży.
Eldon Estermont [2] - [miecz]
ser Gawen Wylde [1] - [wieża]
Davos Seaworth [1] - Jeśli obszar ogarnięty bitwą to obszar morski bądź obszar lądowy graniczący z obszarem morskim natychmiast wejdź o 1 pozycję wyżej na torze zaopatrzenia.
Renly Baratheon [0] - Na czas bitwy możesz użyć jeden z rozkazów wsparcia sąsiadujący z obszarem ogarniętym walką jako własny (także przeciwnika z którym obecnie walczysz) - zmiana!

Martell
Lewyn Martell [4] - [miecz][miecz][wieża]
Areo Hotah [3] - [wieża][wieża]
Anders Yronwood [2] - Jeśli atakujesz wszyscy twoi Piechurzy biorący udział w bitwie (w tym wspierający Piechurzy Martellów) zapewniają premię +2, a zamiast +1. - zmiana!
ser Manfrey Martell [2] - [miecz][wieża]
Oberyn Martell [1] - Jeżeli twoja karta rodu "Elia Martell"; znajduje się na stosie kart odrzuconych ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Elia Martell [1] - Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Doran Martell [0] - Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika lub gracza, który wspiera go w tej bitwie, na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
Ostatnio zmieniony przez czarnylord23 Pią 15 Sie, 2014, w całości zmieniany 3 razy  
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Czw 14 Sie, 2014   

Jako poprzedni Pan i Władca 7-miu Królestw, Pogromca Starka i Zdobywca Pyke zgłaszam się :mrgreen:
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Czw 14 Sie, 2014   

Jeśli potrzebujesz świeżej krwi do testów to bardzo chętnie zagram. Aktualnie gram w jednej grze, podsumuje moją Ucztę i wezmę się za prowadzenie nowej tak więc z aktywnością problemów nie będzie [cierpię na syndrom uzależnienia od GoTa] :)

Odnośnie map to ta druga wydaje mi się bardziej brutalna i zmuszająca do interakcji wiec gdybym miał wybierać to na nią padłby mój głos - z zastrzeżeniem że osoby które grały we wcześniejszą wersję powinny mieć decydujący głos w sprawie map, są bardziej zorientowane w rozgrywce za czasów Aerysa II
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Czw 14 Sie, 2014   

zgłoszę się bo ostatnio omijalemm wszystkie nabory i gry mi się pokończyły :)
2 mapa dużo bardziej mi się podoba. Mimo iż nie potrafie tego wyargumentować.
Przepraszam za brak komentarza pod ostatnią ale gra skończyła się w dość ciężkim dla mnie okresie (pod względem wolnego czasu)
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Czw 14 Sie, 2014   

zgłaszam się. Najlepiej Baratheonem :mrgreen:
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Czw 14 Sie, 2014   

"Anders Yronwood [2] - Jeśli atakujesz się wszyscy twoi Piechurzy biorący udział w bitwie..."
Jakaś zmiana w zasadach? Można atakować siebie? :razz:
 
     
Mieciu
[Usunięty]

Wysłany: Czw 14 Sie, 2014   

Zgłaszam się, 2 mapka.
 
     
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Czw 14 Sie, 2014   

Germanus napisał/a:
"Anders Yronwood [2] - Jeśli atakujesz się wszyscy twoi Piechurzy biorący udział w bitwie..."
Jakaś zmiana w zasadach? Można atakować siebie? :razz:


Już poprawiłem. ;)

Na razie mam:
Shutt - 2 gry (55, 65) - ?
Czarny Jaszczur - 1 gra (71), 2. mapka
Beez - 4 gry (55, 58, 63, 68) - ?, 2. mapka
Germanus - 3 gry (55, 58, 66) - ?
Mieciu - 4 gry (66, 67, 69, 71), 2. mapka

Proszę o potwierdzenie ilości gier i napisanie przez Shutta i Germanusa którą mapkę preferują. :)
 
     
figol
[Usunięty]

Wysłany: Czw 14 Sie, 2014   

Zgłaszam się, 2 mapa oczywiście

Zmiana na twiedzę w gorzkim moście ok :wink:
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Czw 14 Sie, 2014   

Potwierdzam jedną grę i przy okazji mam pytanie czy rody będę losowane czy możemy wskazać swoje 'ulubione' ;)

Dodatkowo:
Cytat:
Mace Tyrell [2] - Jeśli atakujesz przeciwnik natychmiast spada o 1 pozycje na torze zaopatrzenia (min. na 0). - zmiana!


Po redukcji zaopatrzenia następuje też przymusowa redukcja armii? W którym momencie jeśli to broniąca armia przeciwnika będzie musiała ulec zmniejszeniu? [np z 4 jednostek w armii na max 3]
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Czw 14 Sie, 2014   

potwierdzam ilość gier, ale 65 kończy się za 2 moje ruchy... Więc zanim ta gra wystartuje będą 3.
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Czw 14 Sie, 2014   

zgłaszam się

2 mapka

3 gry z czego w jednej nic się nie dzieje..
 
     
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Czw 14 Sie, 2014   

Czarny Jaszczur napisał/a:
Potwierdzam jedną grę i przy okazji mam pytanie czy rody będę losowane czy możemy wskazać swoje 'ulubione' ;)

Dodatkowo:
Cytat:
Mace Tyrell [2] - Jeśli atakujesz przeciwnik natychmiast spada o 1 pozycje na torze zaopatrzenia (min. na 0). - zmiana!


Po redukcji zaopatrzenia następuje też przymusowa redukcja armii? W którym momencie jeśli to broniąca armia przeciwnika będzie musiała ulec zmniejszeniu? [np z 4 jednostek w armii na max 3]


Broniąca armia przeciwnika musi ulec zmniejszeniu przed rozpatrzeniem wyniku bitwy, czyli można dzięki tej zdolności wygrać. ;)

Rody wolę losować, ale jeżeli wszyscy chcecie (Germanus chce z tego co wiem ;) ), to możecie napisać ulubione.

Do tego ogłaszam, że Czarny Jaszczur zaoferował się również z poprowadzeniem Rebelii, więc wszyscy chętni się załapią, ja oczywiście zagram u Jaszczura, a on u mnie. Możliwe, że zagramy na dwóch różnych mapach jeżeli część będzie chciała grać na pierwszej (na razie chyba wszyscy deklarują się za drugą)
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Czw 14 Sie, 2014   

może być 2 mapka
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Pią 15 Sie, 2014   

ja CHCE:d
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.15 sekundy. Zapytań do SQL: 14