galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kulgan
Pon 18 Lut, 2013
Cienie Mrocznej Puszczy

Ktory dodatek z cyklu jest najlepszy ?
1 Polowanie na golluma
27%
 27%  [ 6 ]
2.Starcie u stóp Samotnej Skały
22%
 22%  [ 5 ]
3.Podróż do Rhosgobel
0%
 0%  [ 0 ]
4.Wzgórza Emyn Muil
9%
 9%  [ 2 ]
5.Martwe Bagna
4%
 4%  [ 1 ]
6.Powrót do Mrocznej Puszczy
36%
 36%  [ 8 ]
Głosowań: 22
Wszystkich Głosów: 22

Autor Wiadomość
aramir

Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 29
Wysłany: Pią 25 Lis, 2011   Cienie Mrocznej Puszczy

Ukazały się już wszystkie dodatki a więc pora ocenić który jest najlepszy. Oceniamy przydatność kart, scenariusz, a także wygląd i własne odczucia po rozpakowaniu dodatku. Po oddaniu głosu proszę o krotki komentarz co sie podobał a co nie
 
     
grodzek

Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 24
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 25 Lis, 2011   

Jakoś tak pierwszy dodatek mnie urzekł.

Może dlatego że pierwszy...
 
     
l33tm4st3r


Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 106
Skąd: Lublin
Wysłany: Pią 25 Lis, 2011   

głosowałem oczywiście na Wzgórza Emyn Muil - moja ulubiona przygoda, długo oczekiwana Pieśń Podróży, świetne karty Rohanowe, doskonały sprzymierzeniec dla taktyki, fajne karty dla wiedzy - moim zdaniem najlepszy AP :)
_________________
 
 
     
Snowb

Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 9
Skąd: Poznań
Wysłany: Nie 27 Lis, 2011   

Starcie u stóp samotnej skały - reszta po prostu jest zbyt prosta. Niestety tylko do tego scenaruisza podchodzilismy kilka razy i trzeba było specjalnie pod niego złożyc talię. Reszta niestety nie stawiala oporu (mowie tu o dodatkach bo Anduina i Dol Guldur byly ostre;) Nie wiem czy to kwestia dodatkowych kart graczy i zbytniego wzmocnienia talii czy co, ale nawet powrot do mrocznej puszczy okazal sie niesety za prosty :(
 
     
crabtree 
Klub Vortex


Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 783
Wysłany: Pią 02 Gru, 2011   

Jeśli miałbym wystawić ocenę dodatkom to wyglądałoby to mniej więcej tak (w skali 1-5):

Polowanie na Golluma: 5
Bardzo dynamiczna i czasem mocno wymagająca przygoda. Świetnie przemyślany mechanizm wskazówek.

Starcie u stóp Samotnej Skały: 4
Fajna rąbanina. Początkowo wydaje się być trudna ale przy odpowiedniej taktyce jest łatwiej niż się można spodziewać.

Podróż do Rhosobel: 3+
Mechanicznie, kopia Golluma, ale w znacznie gorszym wydaniu. Tutaj szukamy zielska zamiast wskazówek ;)

Wzgórza Emyn Muil: 5-
Bardzo przyjemny scenariusz. Fajnie odkładać "bitki" na stos i liczyć rekordowe punkty zwycięstwa!

Martwe Bagna: 3
Zupełnie nieprzemyślana mechanika tej przygody sprawiła że ją omijamy szerokim łukiem. Szkoda.

Powrót do Mrocznej Puszczy: brak oceny bo jeszcze nie zagrałem, ale zapowiada się bardzo dobrze!

Wszystkie zestawy dodatkowe oceniałem tylko i wyłącznie względem scenariusza. Zawartość kart graczy dla każdego może mieć zupełnie inną przydatność.
_________________
Sprzedam LOTR LCG dodatki po angielsku w doskonałej cenie :)
Ostatnio zmieniony przez crabtree Pią 02 Gru, 2011, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
kufel 


Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 558
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Pią 02 Gru, 2011   

Napisz jeszcze w jakiej skali oceniasz, ja jako człowiek starej daty przyzwyczajony jestem do ocen 2-5 :D
 
 
     
guciomir

Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 193
Wysłany: Pią 02 Gru, 2011   

A to może jeszcze ja spróbuję, z perspektywy gry solo (skala 1-5), oceniam tylko questy:

Polowanie na golluma: 3
Mechanika wydawała mi się fajna, ale grę przegrałem ledwo raz, a próbowałem na prawdę wiele razy. Stąd też uważam przygodę za trochę nudną, bo nie oferuje wyzwania. Być może zmienię opinię niedługo wraz z wyjściem Khazad Dum. Wtedy talie będą mniej skoncentrowane na quest i lokacje, a bardziej na walkę. Spodziewam się, że wtedy polowanie stanie się trudniejsze i ciekawsze

Starcie : 2
Mało dynamiczna przygoda dla gracza solo. Czasami trudna, czasami łatwa, ale wieje nudą.

Podróż do Rhogobel: 4
Niesamowicie trudna przygoda, najtrudniejsza z wszystkich z tego cyklu. Można stworzyć talię specjalnie pod tego questa, ale trudno stworzyć talię , żeby radziła sobie z całym cyklem oraz tą przygodą. Podoba mi się dlatego, gdyż utrudnia grę również w innych questach. (żeby mieć w niej szanse, musisz używać innych, niekoniecznie najlepszych kart, przez co inne questy stają się trudniejsze trochę)

Wzgórza: 5-
Fajna, przyjemna przygoda, którą zazwyczaj się wygrywa ale nie oznacza to że jest łatwa. Na prawdę solidny quest i stanie się jeszcze lepszy jak tylko wyjdzie Khazad Dum (podobnie jak z gollumem)

Martwe Bagna: 3
Mogło być lepiej, bo mechanika strasznie kuleje kiedy gollum ucieknie i przygoda staje się męczarnią. Z drugiej strony, jeśli grać , że ucieczka golluma = porażka , to quest staje się ciekawszy.

Powrót do Puszczy: 5
Mega trudna przygoda, ale do pokonania. Trochę chyba łatwiejsza od Rhosgobel, ale jednocześnie ciekawsze, uczucie zagrożenia jest wszechogarniające. Grałem już w sumie 25 razy i nadal nie mam dość.
 
     
Kulgan 


Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 627
Skąd: Gdynia
Wysłany: Czw 08 Gru, 2011   

Zdecydowanie Powrót do Mrocznej Puszczy.

Wreszcie pojawiła się przygoda, która po wczesniejszych modyfikacjach talii sprawiła mnie i koledze ogromne problemy. Straszliwie losowa, ale też niesamowicie wymagająca, zmuszająca do ciągłej kontroli stanu zagrożenia. Wygraliśmy 2 gry, przegraliśmy 5, w tym trzy przez złośliwość układu kart spotkań poddane na samym początku. Strata Bohatera na wstępie w mieszanych taliach lub wyskoczenie z krzaków Trolla i dwóch Obrzydluchów na dzień dobry to zdecydowanie za duży niefart. Ale takie bywa życie :twisted: Ale ostatnia, półtoragodzinna zwycięska walka na krawędzi życia i śmierci zdecydowanie wynagrodziła poprzednie porażki :grin:
 
 
     
guciomir

Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 193
Wysłany: Pon 02 Sty, 2012   

Spróbowałem pograć w Polowanie na Golluma talią Bifur - Thalin - Dain. Kiedy nie ma się dostępu do Ducha trudniej zbija się zagrożenie (i często ma się powyżej 35) i trudniej się walczy z lokacjami. No i nagle przygoda staje się ciekawa i dynamiczna :)
 
     
FilipsO
Hiszpańska Inkw.


Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 169
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 14 Lut, 2012   

Return to mirkwood jest genialny :) Ja sobie jakoś radzę, ostatnio wygrałem z wynikiem 40.
 
     
dadoprso 


Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 17
Wysłany: Pią 17 Lut, 2012   

podejrzewam że wszyscy oceniają na podstawia podejścia do pojedynczego scenariusza!!!
Ja mam trochę inne odczucia idąc scenariusz po scenariuszu solo.
Dla mnie gra kończy się na 3 scenario! :evil:
Próbuje zbudować talie uniwersalną! :idea: jak na razie klapa :???:
Oceniając solówki
to najłatwiej wg mnie jest w starciu 1. Polowanie na Golluma :mrgreen:
Najciężej przy powrocie do puszczy w starciu 6. :???:
Zaznaczam iż bardziej skupiam się na całej kampani niż solówkach :cool:

oceniając w skali solo 1-6
1- Polowanie na Golluma 1
2- Starcie 4
3- Podróż do Rhosgobel 5
4- Wzgórza 2
5- Martwe bagna 3
6- Powrót do puszczy 6
_________________
Born to Fight
 
     
maclis 

Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 283
Wysłany: Sob 06 Cze, 2015   

Odświeżę ten bardzo stary temat:

1.Polowanie na Golluma: dość klimatyczna przygoda, o poziomie trudności odpowiednim na pierwszy dodatek. Karty graczy niezbyt dobre, na uwagę zasługują karty taktyki i pieśń.
Bohater Bilbo mało przydatny.
2.Starcie u stóp Samotnej Skały- bardzo klimatyczna przygoda oferująca ciekawe, niełatwe wyzwania. Bardzo regrywalna. Prawdopodobnie najlepszy scenariusz z CMP. Karty graczy trochę lepsze niż w "Polowaniu", i do tego świetny bohater.
3.Podróż do Rhosgobel- jeszcze bardziej klimatyczna od poprzednika, niestety zbyt losowa. Otrzymujemy jednak bardzo dobre karty graczy np. obie karty ducha, Radagast, orzeł czy Haldir. Książę Imrahil jest średnio przydatny.
4.Wzgórza Emyn Muil- najłatwiejszy z CMP, ale dość klimatyczny scenariusz, nie jest to jednak nic specjalnego. Karty graczy nienajlepsze, na uwagę zasługuje orzeł i koniki z rohanu. Bohater dość przydatny.
5.Martwe Bagna- niezbyt trudny, mało regrywalny scenariusz. Testy ucieczki mają tendencję do tego, że się o nich zapomina. Z kart graczy należy wyróżnić orła, i mocno przydatny w połączeniu z hobbitami z "Czarnych Jedźców" dodatek ze sfery wiedzy. Bohater średni.
6.Powrót do Mrocznej Puszczy- trudny i regrywalny scenariusz. Mocne karty graczy i najlepszy z bohaterów-Dain.

Wg mnie najlepszym scenariuszem jest "Starcie", a najlepszym dodatkiem "Podróż do Rhosgobel"
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 16