Wiedza |
Autor |
Wiadomość |
Dainus [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 31 Paź, 2011 Wiedza
|
|
|
Witam. Gram core setem i nie mogę wykombinować do czego mogłaby mi się przydać talia wiedzy. Macie jakieś doświadczenia i pomysły co do jej wykorzystania? |
|
|
|
|
Kulgan [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 31 Paź, 2011
|
|
|
Wiedza pozwala leczyć i dobierać karty |
|
|
|
|
rudy_stp [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 31 Paź, 2011
|
|
|
Talia wiedzy = masa kart
Talia przywództwa = masa zasobów
Masa kart + masa zasobów = szansa na przeżycie;] |
|
|
|
|
Dainus [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 31 Paź, 2011
|
|
|
Będę kombinował zatem |
|
|
|
|
Dainus [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Lis, 2011
|
|
|
A jakie proponujecie zestawienie bohaterów? |
|
|
|
|
Wikary [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Lis, 2011
|
|
|
Jest to typowa talia wspomagająca.
Ja nie wyobrażam sobie grania bez talii leczącej jeżeli gra więcej niż jedna osoba.
Leczenie + dociąg kart + "Leśna Pułapka" = sukces |
|
|
|
|
rudy_stp [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Lis, 2011
|
|
|
Dainus napisał/a: | A jakie proponujecie zestawienie bohaterów? |
Praktycznie każdy bohater jest przydatny, naprawdę.
Ja lubię grać wielozadaniowymi bohaterami: Berovora, Glion i Glorfindel. Każdy może bronić, atakować albo iść na wyprawę. Jeżeli będziesz leczył Gloina może dać masę zasobów. Zaś jeżeli Berovora nie jest wyczepana można dobrać dwie karty na koniec rundy. Więc nie muszę czekać z utęsknieniem na "namiestnika gondoru" albo karty pozwalające na dobór innych. A jak już wejdą te karty to Gloin może iść np. na wyprawę a Berovora atakować itd.
Ale naprawdę każdy bohater z tych talii ma potencjał i można sobie dowolnie kombinować (nie ma najlepszego połączenia, wszystko zależy od tego jaką taktykę przyjmiesz). To jest właśnie piękno tej gry, nie ma że te karty są super a te do bani... wszystko zależy jak je wykorzystasz. |
|
|
|
|
kufel [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Lis, 2011
|
|
|
rudy_stp napisał/a: | Berovora, Glion i Glorfindel |
Toż to 31 zagrożenia na dzień dobry! Osobiście nie odważył bym się zaczynać grę od takiego progu
Jeśli nie masz splashu Ducha to czekanie jedynie na Gandalfa to samobójstwo (niby jest Gloin więc można Atakować z Zaskoczenia ) |
|
|
|
|
crabtree [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 01 Lis, 2011
|
|
|
kufel napisał/a: | rudy_stp napisał/a: | Berovora, Glion i Glorfindel |
Toż to 31 zagrożenia na dzień dobry! Osobiście nie odważył bym się zaczynać grę od takiego progu
|
Ja czasem zaczynam trio: Glorfindel, Beravora i Gimli co daje na starcie 33
Gdy gram samą taktyką to mam 30. |
|
|
|
|
Bobrowy [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 02 Lis, 2011
|
|
|
I jakie jest z tego procent zwycięstw?? |
|
|
|
|
Berestaszek [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 02 Lis, 2011
|
|
|
Raczej nie szukaj statystyk W tej grze liczy się głównie szczęście (umiejętności czasami też ale jednak bez szczęścia za daleko nie dojedziesz) |
|
|
|
|
crabtree [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 02 Lis, 2011
|
|
|
Zależy od scenariusza. Gram z siorą, więc bywa różnie. Pojawiają się nowe karty które znacznie poprawiają możliwości talii w stosunku do starszych scenariuszy. Wczoraj zagraliśmy sobie Ucieczkę z Dol Guldur i za pierwszym razem udało się przejść, w sumie drugi raz z rzędu. Jeszcze kilka tygodni temu, wygrywaliśmy 1 partię na 4. W tym przypadku gram taktyką, podobnie jak w starciu z Trollami oraz w Anduinie.
Natomiast mieszaną talię wykorzystuję w Polowaniu, Rhosobel i Emyn Muil. Te dwie pierwsze misje są bardzo losowe, bo trzeba liczyć na pojawienie się wskazówek i athelas. Jeśli nie odszuka się ich w miarę szybko to gry praktycznie nie da się wygrać. Zwłaszcza że zraniony orzeł co chwile traci punkty życia. Emyn Muil to fajna, odprężająca przygoda |
|
|
|
|
l33tm4st3r [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 02 Lis, 2011
|
|
|
Berestaszek napisał/a: | Raczej nie szukaj statystyk W tej grze liczy się głównie szczęście (umiejętności czasami też ale jednak bez szczęścia za daleko nie dojedziesz) |
no, jak ktoś nawet kart nie czyta i próbuje Dunherna z dystansem kombować, to faktycznie tylko na szczęście można liczyć
wysoki poziom startowego zagrożenia jest niebezpieczny - pewnie, dzięki niemu mamy silniejszych bohaterów, ale jednak bardzo trudno jest nie przegrać na punkty
bardzo szybko gra zamienia się w wyścig z czasem na obniżanie PŻów
moim zdaniem optymalnym poziomem startowego zagrożenia jest ok 25 |
|
|
|
|
rudy_stp [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 02 Lis, 2011
|
|
|
kufel napisał/a: | rudy_stp napisał/a: | Berovora, Glion i Glorfindel |
Toż to 31 zagrożenia na dzień dobry! Osobiście nie odważył bym się zaczynać grę od takiego progu
|
Normalnie nie miało by to sensu bo zagrożenie mogłby mnie zabić. Ale mając talię wiedzy dobieram naprawdę masę kart, a talia przywództwa daje mi zasoby. Jeżeli nic nie podejdzie to wykorzystuję zdolność Berovory albo Gloina. I jakoś to idzie. Jeżeli na rękę wejdzie: "Gandalf" + "atak z zaskoczenia" + "zawsze czujny" to mam kombo że cho cho i pozamiatane.
Wziąłem takich bohaterów a nie innych bo uwielbiam tą ich wielozadaniowość. Często zmianiają rolę w zależności od tego co w danym momencie potrzebuję. |
|
|
|
|
crabtree [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 02 Lis, 2011
|
|
|
W tej grze nie ma optymalnej trójcy bohaterów i to jest świetne. Można postawić na niski PZ, można zaryzykować lepszymi bohaterami. Nie ma idealnego rozwiązania póki co, zwłaszcza że każda przygoda też ma swoje uwarunkowania. |
|
|
|
|
|