My jezdeźmy wienksi a załoga głazocisku |
Autor |
Wiadomość |
Qadi [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 30 Sie, 2011 My jezdeźmy wienksi a załoga głazocisku
|
|
|
Trzecie moje pytanie na tym forum ... jestem graczem magikowym więc rozumuje trochę w tych systemach ale
Czy mogę użyć My jezdeźmy wienksi(MJW) na załoge głazocisku i odpalić ją?
Moje rozumowanie polega na tym że gdy jednostka nie jest jeszcze w grze, w domyśle nie jest jednostką a kartą czyli nie może mieć obrażeń. Gdy używam MJW a nastepnie zagrywam załogę dostaje ona obrażenie w momencie gdy wejdzie do gry, i wtedy w odpowiedzi poświecam ją dla efektu. Znowu nie wiem czy logicznie to napisałem |
|
|
|
 |
DaRKeR [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 30 Sie, 2011
|
|
|
odpowiadać możesz tylko na akcję. Tutaj ta jednostka wchodzi do gry zabita, więc od razu jest z niej usuwana. |
|
|
|
 |
GambitG [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 30 Sie, 2011
|
|
|
Przeczytaj dokładnie FAQ zanim zadasz kolejne pytanie.
Generalnie, żeby odpalić zdolność w czasie kiedy wchodzi do gry (jest poza ręką, a stołem) to musi być specjalny wording na karcie, że wtedy się odpala. Innymi słowy możesz zagrać my jestesmy wieksi, ale jednostka od razu spadnie na discard i nie będziesz miał czasu na użycie zdolności.
Edit. Damn, Darker ninja skill >.> |
|
|
|
 |
ttrotyl [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 02 Wrz, 2011
|
|
|
Chciałbym abyście utwierdzili mnie w przekonaniu, że za "Umieszczanie w grze" karty ponosi się jej pełen koszt. A może się mylę? Zapis w FAQ nie do końca mnie przekonuje. |
|
|
|
 |
Harpia [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 02 Wrz, 2011
|
|
|
a jakis kontekst? bo karte mozna umiescic w grze z efektu innej karty, jak np rise dead. |
|
|
|
 |
DaRKeR [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 02 Wrz, 2011
|
|
|
ttrotyl napisał/a: | Chciałbym abyście utwierdzili mnie w przekonaniu, że za "Umieszczanie w grze" karty ponosi się jej pełen koszt. A może się mylę? Zapis w FAQ nie do końca mnie przekonuje. |
To zależy, ale zazwyczaj nie.
Przykład.
Załoga Krasnoludzkiego Działa wstawia do gry za darmo support o koszcie 2 lub mniejszym.
Natomiast użycie Nekromancji i wstawienie do gry z discardu jednostki z tą zdolnością jest pełnopłatne. |
|
|
|
 |
Ravandil [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 02 Wrz, 2011
|
|
|
W przypadku nekromancji nie ma miejsce "umieszczanie" a "zagrywanie". Tak zresztą jest zdefiniowana nekromancja: "możesz zagrać" w przypadku załogi: "możesz umieścić", także ttrotyl zwracaj uwagę na zapisy na kartach a nie będzie wątpliwości. Za zagrywanie płacimy, a umieszczanie jest spowodowane jakimś efektem i za kartę którą "umieszczasz" nie płacisz. |
|
|
|
 |
|