galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
płonaca stolica
Autor Wiadomość
sebstian0202
[Usunięty]

Wysłany: Pon 11 Lip, 2011   płonaca stolica

Mam zapytanie. jestem jeszcze zielony w te gre, ale się wciągnąłem
Pytanie:
Czy jak stolica płonie to karty rozwinięc i wszytkie wzmocnienia dalej są ważne czy też wszytko idzie na stos stracony.

Czy karty misja po wykonywaniu np. u krasnoludów które likwiduje 2 atakujących rozpartrywane sa przed przydzieleniem obrażen czy tez po nich?

Czy kiedy bronię strefe i wyznaczam broniacych np. tarcza 4, a obrazen dostaje np 6 to moge przydzielic 3 obrazenia na jednoste a 3 na strefe czy tez wszytko idzie w jednoste a to co zostanie to idzie w strefe


dzieki za odpowiedz
 
     
DavidLatham
[Usunięty]

Wysłany: Pon 11 Lip, 2011   

Ad 1. Jeśli strefa płonie to rozwinięcia zostają i nie schodzą do discardu.
Ad 2. O ile dobrze pamiętam na tej misji jest akcja, a w fazie pola bitwy masz kilka okien na wykonanie akcji, więc najlepiej jest odpalić tą akcje kiedy atakujący przeciwnik wybierze atakujacych, potem traci trochę sens odpalanie tej akcji.
Ad3. Nie możesz tak zrobić. Najpierw przydzielane są obrażenia jednostką broniącym (do maksymalnej ich wytrzymałości) a resztą idzie w strefę stolicy.

Mam nadzieję, że pomogłem i nie udzieliłem złych informacji.
 
     
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Pon 11 Lip, 2011   

1. Płonąca strefa oznacza tylko tyle że jesteś bliżej przegranej, żadne karty nie są odrzucane.

2. Można przed

3. Po 1 nie ty przydzielasz obrażenia swoim jednostką, tylko ten co atakuje. Po drugie najpierw trzeba zadać obrażenia jednostką, dopiero jak wystarczy by zgineły można przydzielać strefie.
 
     
sebstian0202
[Usunięty]

Wysłany: Pon 11 Lip, 2011