galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Mateusz
Pon 18 Lut, 2013
The Lord of the Rings: The Dead Marshes
Autor Wiadomość
Avael

Dołączył: 08 Gru 2010
Posty: 100
Wysłany: Wto 18 Paź, 2011   

W sumie zdolność Boromira była chyba inspirowana jego postawą w książce. Poświęcił się chłopak dla reszty.
Tylko jego koszt jest nieco za duży.
 
     
aramir

Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 29
Wysłany: Wto 18 Paź, 2011   

jeszcze jedno takie ogolne pytanie moge sobie kupić ten dodatek i zagrać w ten scenariusz nie majac wczesniejszych ?? tzn czy kazdy dodatkowy scenariusz jest kompletny ??
 
     
kufel 


Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 558
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Wto 18 Paź, 2011   

Adventure packi zawierają scenariusze, które wykorzystują zestawy przeciwności z podstawki.
Tak wiec do rozegrania któregokolwiek scenariusza potrzebna jest podstawka no i sam AP :D
 
     
l33tm4st3r


Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 106
Skąd: Lublin
Wysłany: Wto 18 Paź, 2011   

kufel napisał/a:
No pewnie końcem miesiąca tak jak zwykle
Jakoś tak średnio pasuje mi ten Boromir... Zdolność taka sobie, no i 11 punktów :/ To już 1000x wolę Branda :D


a jak dla mnie jest od Branda znacznie lepszy i to tylko za 1 PZ więcej :P
każdy ma swoje preferencje :P
_________________
 
 
     
crabtree 
Klub Vortex


Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 783
Wysłany: Wto 18 Paź, 2011   

Dla mnie cecha Boromira jest świetna! Można go dać do wyprawy, do bloku i do ataku! I to kosztem 2 punktów zagrożenia. Dużo ciekawsza postać od Branda.
_________________
Sprzedam LOTR LCG dodatki po angielsku w doskonałej cenie :)
 
     
Gildiril

Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 38
Wysłany: Sob 22 Paź, 2011   

Na FFG można już zobaczyć spoiler kart gracza
Kod:
http://www.fantasyflightgames.com/edge_foros_discusion.asp?efid=201&efcid=4&efidt=567323


Cytat:
Hero
Boromir - See FFG page

Neutral
Song of Battle - Already spoiled by that magazine cover.

Lore
Fast Hitch - See FFG page

Silvan tracker - Ally - 3 cost - 1 Will/1 Att/1 Def - 3 Health
Silvan.
Reaction: After a Silvan-Character is readied during the refresh phase, heal 1 damage on that character.

Spirit
We don't sleep - Event - 5 cost
Action: Until the end of the phase Rohan characters don't exhaust if they commit to the quest.

Elfhelm - Ally - 4 cost - 1 Will/2 Att/2 Def - 3 Health
Warrior. Rohan.
If Elfhelm is ready, he gains:
Reaction: After your threat was raised because of an unsuccesful quest or an encounter or the effect of a quest card, reduce your threat by 1.

Tactic
Vassal of the Windmaster - Ally - 1 cost - 0 Will/3 Att/0 Def - 1 Health
Eagle. Creature.
Ranged. Can't have any restricted attachments.
Forced: After an attack with the Vassal of the Windmaster has been resolved, Vassal of the Windmaster is discarded.

Taunting Song - Attachment - 1 cost
Song.
Attach to a Hero.
Action: Exhaust Taunting Song to choose a Hero. Until the end of the phase, the Hero that has Taunting Song attached suffers all the damage that would be dealt to the chosen Hero.

Leadership
Cache of the Dunedain - See FFG page

Dunedain Observer - Ally - 3 cost - 1 Will/1 Att/1 Def - 2 Health
Dunedain.
Reaction: Discard Dunedain Observer to cancel the shadow effects of cards that just triggered.


Cytat:
Difficult of the Dead Marches is 5.Only 2 quest cards.
 
     
l33tm4st3r


Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 106
Skąd: Lublin
Wysłany: Sob 22 Paź, 2011   

fajne karty, naprawdę mi się podobają :D
szczególnie nowi sojusznicy :D
_________________
 
 
     
Berestaszek

Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 557
Skąd: warszawa
Wysłany: Nie 23 Paź, 2011   

Fajnie scenariusz poziom 5 to jest szansa że byłbym w stanie go ukończyc solo :D

Jakie poziomy mają scenariusze z 3 i 4 dodatku?
 
     
crabtree 
Klub Vortex


Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 783
Wysłany: Nie 23 Paź, 2011   

Rhosobel ma bodajże 6, a Emyn Muil 4. Chociaż wydaje mi się że oba scenariusze są źle oszacowane, bo ja bym im odjął po jednym punkcie. Oczywiście wszystko zależy od tego jakimi sferami się gra.
_________________
Sprzedam LOTR LCG dodatki po angielsku w doskonałej cenie :)
 
     
odmu

Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 46
Wysłany: Nie 23 Paź, 2011   

Mnie osobiście cieszy pierwsza pieśń, która robi coś innego niż dawanie surowców. Szkoda tylko, że karta jest w taktyce a nie w wiedzy i grając mono dalej nie skorzystam z bonusu wejścia minstrela :/. Ale duch dostaje w końcu jakieś konkrety do walki - to mnie cieszy :) . Nie wiem teraz czy nie interpretuję błędnie zasad, ale tego nowego orła nie cofniemy do ręki po ataku Urodzonym w chmurach, czy też się mylę i jest na to okienko?
 
     
crabtree 
Klub Vortex


Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 783
Wysłany: Nie 23 Paź, 2011   

odmu napisał/a:
Nie wiem teraz czy nie interpretuję błędnie zasad, ale tego nowego orła nie cofniemy do ręki po ataku Urodzonym w chmurach, czy też się mylę i jest na to okienko?

Wg mnie można tak zrobić. Orzeł opuszcza grę bo wraca na rękę więc zadaje 2 obrażenia.
_________________
Sprzedam LOTR LCG dodatki po angielsku w doskonałej cenie :)
 
     
l33tm4st3r


Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 106
Skąd: Lublin
Wysłany: Nie 23 Paź, 2011   

jemu chodzi o jeszcze nowszego orła, tego z 3 ataku za 1 zasób :P
_________________
 
 
     
guciomir

Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 193
Wysłany: Nie 23 Paź, 2011   

crabtree napisał/a:
Rhosobel ma bodajże 6, a Emyn Muil 4. Chociaż wydaje mi się że oba scenariusze są źle oszacowane, bo ja bym im odjął po jednym punkcie. Oczywiście wszystko zależy od tego jakimi sferami się gra.


Punktacja jest zupełnie pozbawiona sensu. Może dla 2 graczy lepiej pasuje, ale solo nic się nie zgadza.
 
     
crabtree 
Klub Vortex


Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 783
Wysłany: Nie 23 Paź, 2011   

l33tm4st3r napisał/a:
jemu chodzi o jeszcze nowszego orła, tego z 3 ataku za 1 zasób :P

No fakt :P Mimo to zdania nie zmieniłem :D
_________________
Sprzedam LOTR LCG dodatki po angielsku w doskonałej cenie :)
 
     
guciomir

Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 193
Wysłany: Nie 23 Paź, 2011   

Nowe karty:
Silvan Tracker - jak na razie słabiutki bo nie ma za dużo silvanów dostępnych. Jak będzie więcej, to może stanie się ciekawszy. Na razie prawie nikt nie będzie grał tej karty ze względu na umiejętność, ale ma w sobie pewien potencjał. Z drugiej strony, tracker sam w sobie ma dość dobre statystyki, a jego umiejętność to tak jakby +1 pancerza.

We don't sleep - talie czysto rohanowe pewnie się ucieszą, ale ogólnie karta jest słaba. Można porównać z "przygotuj wszystkie postacie w grze" z talii przywództwa, które kosztuje tyle samo, działa na wszystkich i jest bardziej uniwersalne, bo można go użyć już po fazie wyprawy a nie przed. Moim zdaniem nowa karta to badziew, ale ludzie będą jej próbować.

Elfhelm - w teorii ciekawy, ale w praktyce raczej nie widzę dla niego miejsca (no chyba że nowy quest coś zmieni). Statystyki i koszt ma ten sam co Northern Tracker ale zdolność jest znacznie słabsza. Duch raczej nie potrzebuje kart używanych na wypadek nieudanej wyprawy, a i inne efekty może kontrować albo po prostu zbijać zagrożenie. Siła Elfhelma tkwii w jego statystykach, bardzo solidnych. Wielu graczy będzie nim grać, ale moim zdaniem znacznie bardziej przydałby się na przykład w talii Taktyki, Duch ma już lepszego Northern Trackera.

Taunting Song - nie wiem co o tym myśleć. Gracze spekulują że będą ładować sobie Gimliego albo Gloina, ale obecnie jest to wystarczająco łatwe i takie "kombo" nie jest potrzebne moim zdaniem. Jak na razie, podejrzewam, że karta będzie stanowiła tarczę chroniącą rannego bohatera (kosztem bardziej zdrowego), albo ewentualnie ktoś będzie kombinował z Frodo.

Dunedain Observer - moim zdaniem najciekawsza karta z zestawu, która nie tyle co obiecuje potencjał ale posiada go już na starcie. Przywództwo nie ma dobrych sojuszników, więc umiarkowane statystyki Observera raczej nie są minusem dla tej sfery. Lubię takie karty, zagrywasz od razu, nie musisz czekać na odpowiedni moment. Sojusznik trochę pracy wykona, a później poświęci się dla dobra sprawy.

No i na koniec orzełek. Szkoda, że jednorazowego użytku, dużo przez to traci. Gdyby miał o 1 ataku mniej, ale zostawał w grze to z chęcią bym nim grał. Trzeba go raczej traktować jak direct damage o ograniczonej możliwości używania (bo wróg i tak zdąży zaatakować). Nie podoba mi się, ale będę nim próbował grać, talie trójsferowe potrzebują tanich sojuszników.

A teraz karty zaspoilerowane przez FFG:

Boromir - rewelacja, +1 zagrożenia to mała cena za rozwalenie przeciwnika itp. Ciekawe czy jak już trochę testów się odbędzie, Boromir zostanie uznany za lepszego od Gimliego?

Fast Hitch - badziew, ale ma potencjał. Unexpected Courage znacznie lepsze, ale kto wie, może jak pojawi się więcej hobbitów to warto będzie go używać.

Cache of Dunedain - rewelka w multi, w solo słabiutkie. Zastanawiam się czy ktoś będzie to grał ze względu na Rhosgobel, ale wydaje mi się że w Rhosgobel potrzeba postaci z dystansem / orła już na początku gry, a nie dopiero po kilku turach (czyli optymalnie bohater, a nie sojusznik/dodatek) . Nie sądzę, żeby było warto tracić na to miejsce w talii (karta nie przyda się w żadnym innym queście), już lepiej wrzucić sojuszników z dystansem, bo mogą przydać się nie tylko w Rhosgobel.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 13