Proroctwo Zagłady Zmiana mechaniki rozgrywki |
Autor |
Wiadomość |
ragathol [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 03 Mar, 2011 Proroctwo Zagłady Zmiana mechaniki rozgrywki
|
|
|
Witam chce otworzyć temat odnośnie nowego dodatku i mechaniki gry. Skoro nowe wsparcia działają na strefy bez rozwinięć nasze i wroga, jak wygląda teraz rozgrywka?
Proszę o wypowiedzi, jak grać? inwestować w misje i dobierać więcej kart? czy rozgrywka nie jest pozornie dłuższa skoro rozwalimy rozwinięcia w jednej strefie to działa karta wsparcia moja i przeciwnika na tą strefę? |
|
|
|
|
Fortep [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 03 Mar, 2011
|
|
|
ludzie będą grali bardziej na rozwinięciach i tyle, za to będzie sie szybciej talia przewijać:P |
|
|
|
|
ragathol [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 03 Mar, 2011
|
|
|
To oczywiste, ale może ktoś się pochwali już jak wygląda gra z nową mechaniką. Bo przyznam ze na pewno jest ciekawie. |
|
|
|
|
Czarny [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 03 Mar, 2011
|
|
|
Mechaniki to przecież w ogóle nie zmienia. Chyba chodzi Ci o styl gry
No cóż, trzeba będzie pamiętać, żeby w każdej turze podłożyć jakiś development i tyle. I być może w większości decków pojawią się jakieś karty do niszczenia developmentów. Chociaż ja osobiście uważam, że jeżeli ktoś nie ma w talii kart do zarzucania rozwinięć (albo ma ich mało), nie będzie specjalnie robił miejsca na nowe supporty, bo mu się to nie będzie opłacało. Moje zdanie jest takie, że nowe supporty są do wykorzystania pod konkretne talie, w których mają działać, natomiast nie są kartami "must be" |
|
|
|
|
ragathol [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 03 Mar, 2011
|
|
|
Dokładnie chodzi o styl gry, trochę źle dobrałem słowa, ale takie 3 wsparcia DE gdzie obniżają WT o 1 to nieźle może namieszać, tak jak HE gdzie efekty kart jednostek nie są odpalane i wystawiasz w królestwie i misji a nawet na polu walki i wtedy odporność krasi sie nie odpala bo to efekt stały tak samo jak inne ich zdolności. |
|
|
|
|
DaRKeR [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 03 Mar, 2011
|
|
|
Dobra pisze mail do Lukasa, bo moim zdaniem Odporności to ten support nie rusza, no i jest za dużo niewiadomych. |
|
|
|
|
ragathol [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 03 Mar, 2011
|
|
|
Oj źle napisałem karta wsparcia nie musi być wcale w konkretnej strefie, aby tam działał efekt |
|
|
|
|
ragathol [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 03 Mar, 2011
|
|
|
mi sie wydaje że efekt stały to wszystko co ma jednostka czyli odporność i kontratak też |
|
|
|
|
Czarny [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 03 Mar, 2011
|
|
|
JAk dla mnie sprawa jest jasna. W angielskiej wersji jest napisane:
"Units in a zone with no developments lose all triggered abilities."
A odporność to nie jest "triggered ability", tylko jest permanentne. |
|
|
|
|
DaRKeR [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 03 Mar, 2011
|
|
|
mówiłem na filmiku, sądzę że chodzi o akcje i ew. jakiś wymuszony, ale tak na prawdę nigdzie w zasadach nie używali słowa "abilities" więc zgaduj zgadula o co im kaman
wysłałem maila z prośbą o słów kilka na temat tego supportu |
|
|
|
|
ragathol [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 03 Mar, 2011
|
|
|
chodzi o to czy słowo-klucz jest traktowane jako efekt stały karty jednostki, ale tego się niedługo dowiemy. |
|
|
|
|
ragathol [Usunięty]
|
|
|
|
|
kowal85 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 05 Mar, 2011
|
|
|
To jest triggered ability.
Po czym to poznać ?, otóż triggery odpalają się gdy zostanie osiągnięty jakiś wymagany warunek, w tym wypadku to efekt 'destroy unita', i w tej chwili odpala się trigger Lelansi. |
|
|
|
|
DaRKeR [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 05 Mar, 2011
|
|
|
triggered ability to AKCJE i WYMUSZONE |
|
|
|
|
|