galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
DE: oko do okrucieństwa
Autor Wiadomość
dashi
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Lut, 2011   DE: oko do okrucieństwa

no to jak nam tak miło i sprawnie idzie dyskusja to następna prośba o klaryfikację :mrgreen: :

posługując się dosłownym cytatem można to zagrać "kiedy jednostka jest leczona" -czyli, musi być zagrana karta albo użyta zdolność gdzie pisze "ulecz/wylecz"? czy wystarczy że karta zdejmuje obrażenia z jakiegoś innego efektu usuwającego obrażenia?
 
     
Czarny
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Lut, 2011   

W/g FAQ 1.1
Cytat:
Leczenie to pojęcie gry odnoszące
się do usuwania żetonów obrażeń
z jednostek (lub Stolic). Aby jednostka
(lub Stolica) mogła zostać wyleczona,
musi posiadać jakieś obrażenia.


Tylko musisz zwrócić uwagę, że leczenie to nie to samo co przesuwanie obrażeń.
Czyli na przykład ta pani się nie leczy, chociaż "usuwa" z siebie żetony obrażeń. Trzymając się dokładnie konwencji WHI, to ona te obrażenia przesuwa.
 
     
dashi
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Lut, 2011   

thx again
no tak tu sprawa jasna Walkiria przesuwa obrażenia tak jak np karty typu "ugasić płomienie" tu nie usuwa się obrażeń tylko przenosi...
 
     
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Lut, 2011   

dokładnie :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 12