galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Omens of Ruin SPOILER
Autor Wiadomość
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Pią 25 Lut, 2011   Omens of Ruin SPOILER

1. Ancient Longbeards, Dwarf Unit, 3R, 2D, 1P, 3HP - "Warrior. Elite. ACTION: When this unit attacks or defends, put the top card of your deck into this zone as a development."

2. Und Dokbar, Dwarf Support, 2R, 2D, 1P - "Building. Support cards in a zone with no developments lose all power."

3. Poisonous Wyvern, Orc Unit, 4R, 2O, 2P, 6HP - "Creature."

4. River Troll, Orc Unit, 4R, 2O, 2P, 4HP - "Troll. FORCED: At the beginning of your turn, heal all damage from this unit."

5. Boar Pen, Orc Support, 2R, 2O, 1P - "Building. Units in a zone with no developments cannot defend."

6. Steam Tank, Empire Unit, 4R, 3E - "War Machine. This unit gains 1P for each resource token on it. ACTION: At the beginning of your turn, put a resource token on this unit."

7. Hidden Grove, Empire Support, 2R, 2E, 1P - "Building. Units in a zone with no developments lose all power."

8. Visit the Haunted City, Empire Quest, 0R, 2E - " ACTION: When you play a development from your hand, put a resource token on this card if a unit is questing here. ACTION: Discard 2 resources on this card to move a target unit or support card from its current zone to another zone controlled by the same player."

9. Korhil, High Elf Unit, 4R, 2HE, 2P, 4HP - Unique - "Hero. Limit one Hero per zone. ACTION: When this unit attacks, reveal the top card of your deck. If the revealed card is a HE unit with a printed cost of 3 or lower, put it into your battlefield, attacking."

10. Tiranoc Chariot, High Elf Unit, 3R, 1HE, 1P, 3HP - "Warrior. ACTION: When this unit attacks, reveal the top card of your deck. If the revealed card is a HE uni with a printed cost of 2 or lower, put it into your battlefield, attacking."

11. Eatine Harbour, High Elf Support, 2R, 2HE, 1P - "Building. Units in a zone with no developments lose all triggered abilities."

12. Ungor Raiders, Chaos Unit, 2R, 1C, 1P, 2HP - "Warrior. ACTION: When this unit leaves play, destroy target development."

13. Mark of Chaos, Chaos Support, 1R, 2C - "Attachment. Spell. Attack to a target unit. Attached unit gains 2P. FORCED: At the beginning of your turn, attached unit takes 1 uncancellable damage."

14. Den of Iniquity, Chaos Support, 2R,2C,1P - "Building. Units in a zone with no developments enter play corrupted."

15. Witch Hag, Dark Elf Unit, 2R, 1DE, 1P, 2HP - "Sorceror. ACTION: Corrupt this unit to discard the top card of target player's deck."

16. Dark Elf Infiltrator, Dark Elf Unit, 2R, 1DE, 1P, 2HP - "Warrior. ACTION: When this unit enters play, take up to 2 resources from target opponent."

17. Malekith's Throne, Dark Elf Support, 2R, 2DE, 1P - "Building. Units in a zone with no developments get -1 hit points."

18. Tree Kin, Neutral Unit, 3R, 1P, 2HP - "Wood Elf. Forest Spirit. Order Only. ACTION: Spend 2 resources to have this unit become a development until the end of the turn. It no longer counts as a unit."

19. Nimble Spearman, Neutral Unit, 2R, 1P, 2HP - "Wood Elf. Order Only. ACTION: When this unit enters play, put the top card of your deck into this zone as a development."

20. Bribery, Neutral Tactic, 2R - "ACTION: Choose a target unit or support card in a zone with no developments. That card does not count its power this turn."
 
     
GambitG
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Lut, 2011   

Eh, jak się dowiedziałem o tym, że nowe dodatki mają grać na rozwinięciach to oczekiwałem więcej rzeczy w stylu kapliczki Taala, a nie zmuszanie na siłę do grania rozwinięciami. Teraz talie zniszczenia będą masakrowane przez krasie+imperium...
 
     
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Lut, 2011   

ten quest imperium jest przerąbany ;/

ale fakt ten BP to DUŻY boost dla orderu, i malutki boost destro.
 
     
Czarny
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Lut, 2011   

Cytat:
14. Den of Iniquity, Chaos Support, 2R,2C,1P - "Building. Units in a zone with no developments enter play corrupted."


Przepraszam, ale czy to jest jakiś żart :?: Przecież to jest najbardziej bezsensowna karta w chaosie... No może poza tą link bo kultysty to już nic nie przebije.
Czyli generalnie jest tak jak mówiłem, że order znowu dostał mega grywalne karty, DE i Orki nawet przydatne, a Chaos jak zwykle nic :evil:
 
     
BonQ
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Lut, 2011   

aż sie zastanawiam czy jest sens grać dalej destro i dostawać taki sromotny wpi..
 
     
Mordeczka
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Lut, 2011   

Czarny napisał/a:
Przecież to jest najbardziej bezsensowna karta w chaosie...

Czy ja wiem? W połączeniu z poniższymi kartami nie jest tak tragicznie :mrgreen:
klik , klik , klik , klik, klik .
 
     
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Lut, 2011   

tainted well nie zadziała z tym, bo tak jak w przypadku warpstona jednostka wchodzi spaczona, a tzn. że w grze się nie spacza :)
 
     
Czarny
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Lut, 2011   

Mordeczka napisał/a:
Czarny napisał/a:
Przecież to jest najbardziej bezsensowna karta w chaosie...

Czy ja wiem? W połączeniu z poniższymi kartami nie jest tak tragicznie :mrgreen:
klik , klik , klik , klik, klik .


A co trzeba zrobić, żeby nie było developmentów? Usunąc je. A czym w Chaosie można usunąć developmenty? Niczym. Poza tym, chyba nikt kto gra nie jest takim kretynem i zanim wstawi jednostkę do strefy to podłoży development. Nie mówiąc już, że Krasnoludy czy Imperium nie będzie miało z tym żadnych problemów, bo z palcem w d... i bez myślenia gracza wyciągną nawet 5 developmentów na turę.
 
     
Barry13
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Lut, 2011   

Myślałem ze w nowym Cyklu zmieni się układ sił i Chaos dostanie coś czczego inne rasy będą mu zazdrościć, ale niestety się myliłem - FFG znów przekoksiło Krasnale i Imperium, które znów dostało masakryczne karty(zwłaszcza misja empire - będzie świetna nie tylko z nowymi supportami ale też z Maananem). Z destro fajni są tylko Ridersi(od biedy, choć Stunty Smasha lepszy), Boar Pen i karty Delfów
Mam nadzieję ze potencjał takich kart jak Plague Bomb czy Sorcerer of Tzeentch nie zostanie zmarnowany
 
     
Mordeczka
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Lut, 2011   

Czarny napisał/a:
Poza tym, chyba nikt kto gra nie jest takim kretynem i zanim wstawi jednostkę do strefy to podłoży development.

Nie wiem, nie gram "zawodowo", ale wydaje mi się, że ze względu na koszt tej karty można ją zagrywać w początkowych turach, gdzie raczej ciężko zabezpieczyć się w każdej ze stref rozbudową. Co najmniej utrudnia grą przeciwnikowi.
 
     
Czarny
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Lut, 2011   

Mordeczka napisał/a:
Czarny napisał/a:
Poza tym, chyba nikt kto gra nie jest takim kretynem i zanim wstawi jednostkę do strefy to podłoży development.

Nie wiem, nie gram "zawodowo", ale wydaje mi się, że ze względu na koszt tej karty można ją zagrywać w początkowych turach, gdzie raczej ciężko zabezpieczyć się w każdej ze stref rozbudową. Co najmniej utrudnia grą przeciwnikowi.


Czyli na zasadzie dojdzie albo nie dojdzie na początku. Dla mnie wystarczający powód żeby nie wsadzać jej do decku. Talia ma działać, a nie być losową. Co mi po decku przy którym muszę liczyć na to, że jakas karta mi dojdzie na początku, bo jak nie dojdzie to 1/4 kart mogę sobie wsadzić na developmenty?
 
     
dashi
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Lut, 2011   

też nie gram zawodowo ale dla mnie karta wyjątkowo żałosna w dowolnym momencie gry -jednostki wchodzą do gry spaczone? -no to na miejscu przeciwnika przed wystawieniem jednostki zagrywam rozwinięcie i karta chaosu zneutralizowana. Jeśli mi na tym w ogóle zależy bo przecież nie zawsze ma się ochotę bronić wystawianymi jednostkami... szczerze mówiąc cieszę się że nie gram turniejowo bo co dodatek to bym się wpieniał -cienko widzę rozwój zorganizowanej formy Inwazji przy braku jakiegokolwiek balansu siły ras :cry:
 
     
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Lut, 2011   

rasy turniejowe to Orki, Imperium, Dwarfy, DE.

oczywiście jednymi jest łatwiej innymi trudniej, ale każda z tych ras może wygrać.

HE mogą zaszkoczyć ale tylko jeśli się je mocno pomiesza z inną rasą.

Chaos jest najsłabiej grywalny..


Jasne że ludzie marudzą ale bez przesady :) u nas we Wro co tydzień co najmniej na 2-3 miejscu jest jakieś destro :)
 
     
Czarny
[Usunięty]

Wysłany: Nie 27 Lut, 2011   

Ostatnio DE zaszły tak wysoko przez czysty przypadek, przynajmniej taką wersję słyszałem, że trafili na odpowiednich przeciwników.
Ja teraz staram się grać DE+Chaos i jakoś to wychodzi, ale nadal nie jest to czysty Chaos. Liczę na to, że dzięki wpływom Slaanesha znajdzie się jakaś osoba, która przemówi twórcom gry do rozsądku, albo Tzeentch namiesza coś w kartach do Chaosu. Natomiast jeśli to nie pomoże to niech Khorne rozpędzi całe to towarzystwo w cholerę, a Nurgle dobije to co zostanie jakąś chorobą.
Generalnie taki mam pogląd na sympatycznych panów z FFG :razz:
 
     
RasTafari
[Usunięty]

Wysłany: Nie 27 Lut, 2011   

Tak, Chaos dostanie boosta jak do gry wejdą Krasnoludy Chaosu :razz:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.32 sekundy. Zapytań do SQL: 14