galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Odwiedź nawiedzone miasto - Visit the Haunted City
Autor Wiadomość
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Wto 08 Mar, 2011   Odwiedź nawiedzone miasto - Visit the Haunted City

http://deckbox.org/whi/Vi...0Haunted%20City

Good questions.

> <llitzsinger@fantasyflightgames.com>What is happening when i move attachment (via new Imperial Quest) from unit ?
> i must move it to other unit or it is simply discarded

You must attach the attachment to a new card, if able. Your choice.


> <llitzsinger@fantasyflightgames.com>Another Question, what is happening when a unit like Wight Lord, or support like Ancestral Tomb enters play, and is using its action.
> via imperial quest i move this suppor/unit to other zone, what is happening with target unit (wight lord) or where goes developments (ancestral tomb) ??

In the case of Ancestral Tomb, the developments will enter the zone where you move the Tomb. In the case of the Wight Lord and other abilities that are targeting a card in a corresponding zone, then moving the card will make the target an illegal target, and the ability will not have any effect.

Hope that helps,


Czyli tak :)

Jak w odpowiedzi na akcję Grobowca Rodowego przesuniemy go dzięki temu questowi, to rozwinięcia lądują do strefy do której został przesunięty !.

Jak w odpowiedzi na akcję Wight Lorda przesuniemy go, to spowoduje to nielegalny cel, bo będzie on w innej odpowiadającej strefie jak cel.

Jak przesuwamy Dodatek z jednostki, to musimy go przesunąć na inną jednostkę !
 
     
Ravandil
[Usunięty]

Wysłany: Wto 08 Mar, 2011   

Czegoś tu nie kumam za bardzo.
Czyli akcja z misji jest aktywowana, zanim jeszcze te karty wejdą do gry, czy gdzieś pomiędzy ich wejściem do gry a odpaleniem ich akcji ?
Przecież w misji jest napisane: "move a target unit or support card from its current zone to another zone controlled by the same player."
Current zone, oznacza że karta już musiała być w strefie, a skoro była w strefie, to musiała do niej wejść, a więc wchodziła do strefy, a na karcie jest "when it enters" - kiedy wchodzi. Czyli w momencie wchodzenia odpala akcję, potem jest w strefie i dopiero mogłaby zadziałać akcja misji.
Na pewno ten ktoś z FFG się nie pomylił ??
 
     
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Wto 08 Mar, 2011   

ehh wszystkie akcje odpalasz w okienku akcji po wejściu tej karty do gry.

Więc przesuwasz to w opowiedzi na tą akcję np. z grobowca i dzieje się to co napisałem wyżej.
 
     
Czarny
[Usunięty]

Wysłany: Wto 08 Mar, 2011   

2 res. w imperium co turę na tym queście będzie się dało zrobić bez problemu...
Zwłaszcza z tą kartką



No po prostu wybornie... parę osób twierdziło, że będzie porządny boost dla Chaosu, a tu na razie wręcz przeciwnie.
 
     
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Wto 08 Mar, 2011   

imperium nie ma miejsca na ten support, jak ktoś będzie chciał to zrobić z tym supportem to się przejedzie, zwykły rodrik/pillage/ demolka to zniszczą
 
     
ziggy
[Usunięty]

Wysłany: Wto 08 Mar, 2011   Re: Odwiedź nawiedzone miasto - Visit the Haunted City

DaRKeR napisał/a:
http://deckbox.org/whi/Visit%20the%20Haunted%20City


> <llitzsinger@fantasyflightgames.com>Another Question, what is happening when a unit like Wight Lord, or support like Ancestral Tomb enters play, and is using its action.
> via imperial quest i move this suppor/unit to other zone, what is happening with target unit (wight lord) or where goes developments (ancestral tomb) ??

In the case of Ancestral Tomb, the developments will enter the zone where you move the Tomb. In the case of the Wight Lord and other abilities that are targeting a card in a corresponding zone, then moving the card will make the target an illegal target, and the ability will not have any effect.

Hope that helps,


Czyli tak :)

Jak w odpowiedzi na akcję Wight Lorda przesuniemy go, to spowoduje to nielegalny cel, bo będzie on w innej odpowiadającej strefie jak cel.



Głupie to z tym Wight Lordem :???: (analogicznie Grimgor zresztą), ale logiczne... tylko kochaniutki powiedz mi coś takiego: gdyby akcja WL była forced, to rozumiem, że unitek w corresponding bankowo wącha kwiaty od spodu?
 
     
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Wto 08 Mar, 2011   

gdyby była :D bo byś na nią nie miał jak odpowiedzieć. Ale że nie jest to dupa :D
 
     
ziggy
[Usunięty]

Wysłany: Wto 08 Mar, 2011   

Walnę korektorem i dopisze się na tym i owym na sobotę :grin:
Swoją drogą zaczyna mnie powoli wku!@#$% niewyważony balans sił i ciągłe dokładanie do orderowego pieca!
Po Omens Of Ruin zaśpiewam jak Kuba Sienkiewicz z Elektrycznych Gitar: "aaaaa miało być tak pięęęknie(...)" :cry:
 
     
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Wto 08 Mar, 2011   

ja czekam tylko na te już zapowiedziane karty Chaosu, ten gostek co bije za developki i plauge bomb co wali 3/2/1 będą miażdżyć takie jednostki na queście :]
 
     
RasTafari
[Usunięty]

Wysłany: Wto 08 Mar, 2011   

DaRKeR napisał/a:
gdyby była :D bo byś na nią nie miał jak odpowiedzieć. Ale że nie jest to dupa :D


no to się teraz wykażę indolencją, ale to znaczy że na forced nie można odpowiadać czy jak mam rozumieć powyższą wymianę zdań?
 
     
Mordeczka
[Usunięty]

Wysłany: Wto 08 Mar, 2011   

ziggy napisał/a:
Swoją drogą zaczyna mnie powoli wku!@#$% niewyważony balans sił i ciągłe dokładanie do orderowego pieca!

Przecież muszą z czegoś żyć. Kto kupowałby kolejne dodatki jeśli nie wnosiłyby nowych, mocniejszych kart, czy też gdyby nie "poprawiały" balansu? To będzie tak w kółko, raz order, a raz chaos będzie na topie i się kręci :neutral:
 
     
Czarny
[Usunięty]

Wysłany: Wto 08 Mar, 2011   

DaRKeR napisał/a:
imperium nie ma miejsca na ten support, jak ktoś będzie chciał to zrobić z tym supportem to się przejedzie, zwykły rodrik/pillage/ demolka to zniszczą


Tak samo można powiedzieć, że jest kupa kart, które niszczą unity na questach. Zobaczymy jak to wszystko będzie działać w praktyce, jak już ludzie zaczną grać tymi deckami.
 
     
ziggy
[Usunięty]

Wysłany: Wto 08 Mar, 2011   

Plague Bomb może rzeczywiście nieco przyspieszyć tempo counterowania przez Chaos, zresztą poza Effulgent Boils będzie to drugi rozsądny disease (w dodatku spell więc i z Plague Monkiem znajdzie dla siebie robotę w discardzie)... może nawet Beast Of Rot będzie grywalny who knows.

No popatrz popatrz, myślałem, że ten Sorcerer, o którym wspomniałeś ma forced (co stanowiłoby mały problem), a tu taka niespodzianka... nie ma nikogo - nie biję, ktoś się pojawia - no to w czapę :wink:
 
     
ziggy
[Usunięty]

Wysłany: Wto 08 Mar, 2011   

Mordeczka napisał/a:
ziggy napisał/a:
Swoją drogą zaczyna mnie powoli wku!@#$% niewyważony balans sił i ciągłe dokładanie do orderowego pieca!

Przecież muszą z czegoś żyć. Kto kupowałby kolejne dodatki jeśli nie wnosiłyby nowych, mocniejszych kart, czy też gdyby nie "poprawiały" balansu? To będzie tak w kółko, raz order, a raz chaos będzie na topie i się kręci :neutral:


Słusznie zauważyłeś mój drogi z pominięciem faktu, że taki Enemy Cycle był istnym koktajlem sterydów dla orderu... teraz premiera Morrslieb, Omens of Ruin zakupiony, wyciągasz taką wycieczkę do nawiedzonego miasta i jeśli grasz destro, to daję piątaka jeśli nie wyskoczą Ci żyły na czole :neutral:

Skrótem myślowym - znowu oni?!?
 
     
ygeth
[Usunięty]

Wysłany: Wto 08 Mar, 2011   

Nie pamiętam, żeby Chaos był kiedykolwiek na "Topie". Po każdym kolejnym dodatku oddala się od tego "Topa".
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.16 sekundy. Zapytań do SQL: 13