galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Mateusz
Pon 18 Lut, 2013
[ZP] Polowanie na Golluma
Autor Wiadomość
pan_satyros 
FHTAGN!


Wiek: 29
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 209
Skąd: Chorzów
Wysłany: Wto 27 Wrz, 2011   

Rozgrywam 1 raz ten scenariusz i mam nast. pytanie:
- co zrobić gdy karta celu wejdzie jako cień?
_________________
ZnadPlanszy Pełną parą http://pelnapara.znadplanszy.pl/
 
 
     
kufel 


Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 558
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Wto 27 Wrz, 2011   

Odrzucić, nie ma efektu cienia
 
 
     
pan_satyros 
FHTAGN!


Wiek: 29
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 209
Skąd: Chorzów
Wysłany: Wto 27 Wrz, 2011   

Dzięki ponownie za szybką odpowiedź :) Mimo pecha do wskazówek (2 jako cień, a później kolejne 2 strzeżone fałszywym tropem) udało się ukończyć polowanie z wynikiem 13 (1 podejście, solo).
_________________
ZnadPlanszy Pełną parą http://pelnapara.znadplanszy.pl/
 
 
     
Berestaszek

Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 557
Skąd: warszawa
Wysłany: Wto 27 Wrz, 2011   

Mnie również udało się za pierwszym razem ten scenariusz skończyć ;] aż taki trudny nie jest. Konfliku z Carrock to boję się tak bardzo że nawet nie chcę próbować go przejść grając z kolegą :P
 
     
pan_satyros 
FHTAGN!


Wiek: 29
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 209
Skąd: Chorzów
Wysłany: Wto 27 Wrz, 2011   

hah pomyłka, jednak wynik to 6pkt - zapomniałem uwzględnić ran i 3xpola gladen.
_________________
ZnadPlanszy Pełną parą http://pelnapara.znadplanszy.pl/
 
 
     
Gildiril

Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 38
Wysłany: Wto 27 Wrz, 2011   

Mam pytanie, co się stanie z kartą która strzeże wskazówki kiedy ta musi zostać wtasowana do talii. Do tej pory zostawiałem strażnika ale wydaje mi się że powinien iść na discard.
 
     
guciomir

Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 193
Wysłany: Wto 27 Wrz, 2011   

zostaje
 
     
Wikary
Wikary


Dołączył: 27 Paź 2011
Posty: 45
Skąd: Chorzów
Wysłany: Wto 22 Lis, 2011   

czy dołączając "Ślady Goluma" do "Froda Bagginsa" zabezpieczamy kartę celu przed jej działaniem wymuszonym??

Według mnie tak to działa ale wolę się upewnić.
 
     
kufel 


Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 558
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Wto 22 Lis, 2011   

hmm dobre pytanie, patrząc na oryginalny tekst: "Response: After Frodo Baggins is damaged, cancel the damage..."
Wyraźnie jest napisane "po tym jak Frodo dostanie obrażenia" czyli samo zadanie obrażeń trigeruje 2 response (Froda i wskazówki) sam nie wiem co o tym sądzić, w domu sprawdzę tekst na polskim Frodo ;D
 
 
     
crabtree 
Klub Vortex


Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 783
Wysłany: Wto 22 Lis, 2011   

Najpierw następuje efekt wymuszony wskazówki więc Frodo ją upuszcza gdy dostanie obrażenia (konwersja na zagrożenie następuje później).
_________________
Sprzedam LOTR LCG dodatki po angielsku w doskonałej cenie :)
 
     
Avael

Dołączył: 08 Gru 2010
Posty: 100
Wysłany: Sro 23 Lis, 2011   

Panowie, ale popatrzcie... Jeżeli Frodo dostanie np. 10 obrażeń to co? Najpierw ginie a potem anuluje te obrażenia?
 
     
crabtree 
Klub Vortex


Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 783
Wysłany: Sro 23 Lis, 2011   

Oczywiście że nie ginie bo niby czemu? Konwertuje swoje obrażenia na zagrożenie, ale niestety wskazówkę musi zgubić.
_________________
Sprzedam LOTR LCG dodatki po angielsku w doskonałej cenie :)
 
     
Avael

Dołączył: 08 Gru 2010
Posty: 100
Wysłany: Sro 23 Lis, 2011   

"Response: After Frodo Baggins is damaged, cancel the damage..."
Po tym jak otrzyma obrażenia - jak dostanie obrażeń więcej niż ma życia to ginie, jak mniej to można to anulować. Aby przekonwertować należy najpierw je przydzielić. Chyba, że mości Frodo jest nieśmiertelny :)

Z instrukcji:
Odpowiedzi są
zawsze opcjonalne, gracz kontrolujący kartę z daną
odpowiedzią może ją aktywować w odpowiedzi
(tj. natychmiast po) na pewne konkretne zdarzenie.

Konkretnym zdarzeniem są otrzymane obrażenia, których liczba, np. powoduje śmierć naszego Froda.
Tutaj również cytat z instrukcji:
"(...) Otrzymana wartość
to obrażenia, które muszą zostać natychmiast zadane
broniącej się postaci (...)"

I na koniec konkluzja :
"Kiedy tylko ilość punktów wytrzymałości karty zostanie
sprowadzona do 0, karta zostaje natychmiast zniszczona".

A więc, czy to takie oczywiste crabtree?
 
     
crabtree 
Klub Vortex


Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 783
Wysłany: Sro 23 Lis, 2011   

W karciankach w których nie ma stosu nic nie jest oczywiste :D
_________________
Sprzedam LOTR LCG dodatki po angielsku w doskonałej cenie :)
 
     
Avael

Dołączył: 08 Gru 2010
Posty: 100
Wysłany: Sro 23 Lis, 2011   

crabtree napisał/a:
W karciankach w których nie ma stosu nic nie jest oczywiste :D


Trafiłeś w sedno :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 14