galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Złodziej dusz.
Autor Wiadomość
szymuss 

Wiek: 32
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 97
Wysłany: Wto 25 Sty, 2011   

Np DE maja sporo kart ,gdzie mozna poswiecic jednostke i czerpac z tego korzysci. Chaos tak samo. Wiec jak i tak musisz jakas jednostke zniszczyc ,ktora Ci potrzebna starasz sie najbardziej korzystna taktyke chaosu zagrac lub DE .
_________________
Pchnął naprzód,w górę,w nią.Ciepło.Boże,tam przynajmnie byla ciepła...
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 34
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto 25 Sty, 2011   

najlepsze na załogę glazocisku są jednostki za 0 ;) jako że Ty wybierasz co masz poświęcić, to zwykle taką jednostką za 0 trzymasz załoge w szachu bo nie opłaca się jej poświęcać dla jednostki za 0
 
 
     
morciba

Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 38
Wysłany: Wto 26 Kwi, 2011   Re: Złodziej dusz.

Susa napisał/a:
Mam pytanie dotyczące Wsparcia Mrocznych Elfów, "Złodziej dusz" CW nr 117.
"Dodatek. Urok. Dołącz do wybranej jednostki nie-Bohatera. Przejmujesz kontrolę nad jednostką, do której dołączono tę kartę. Przesuń tę jednostkę do twojej odpowiadającej strefy."

Co dzieje się z jednostką, do której dołączono kartę "Złodziej dusz", kiedy karta "Złodziej dusz" zostaje zniszczona?


DaRKer napisał, że jednostka wraca do właściciela karty.

Co do dokładnie oznacza? Jednostka wraca do strefy, z której została zabrana? Czy może wraca do odpowiadającej strefy?

Zdaje się, że dotychczas grałem źle, mianowicie jednostka wracała pod kontrolę właściciela, ale pozostawała w strefie przeciwnika. Wydawało się to logiczne - na jakiej podstawie po zniszczeniu tego dodatku zmieniamy strefę jednostki?
 
     
Ravandil 
OT- Inwazja


Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 343
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Wto 26 Kwi, 2011   

Morciba, zaglądnij do FAQ-a ;)
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 34
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto 26 Kwi, 2011   

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

P: Jeżeli Złodziej dusz
(CW 117) zostanie zniszczony, czy
jednostka, do której był dołączony
wraca do swojego pierwotnego
właściciela?
O: Tak. Tekst Złodzieja dusz to efekt
trwały i w związku z tym wpływa na
grę tylko tak długo jak pozostaje w
grze. Jeżeli Złodziej dusz opuszcza
grę, pierwotny właściciel jednostki
odzyskuje kontrolę nad kartą i przesuwa
ją do odpowiadającej strefy.
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
morciba

Dołączył: 05 Paź 2006
Posty: 38
Wysłany: Wto 26 Kwi, 2011   

Wszystko jasne. Dzięki i sorry za nieuwagę.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 13