galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Polonizacja BSG Pegasus
Autor Wiadomość
sirafin 
Antropomorficzna...


Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 2397
Skąd: Sopot
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010   Polonizacja BSG Pegasus

BSG Pegasus PL - Instrukcja + Errata + FAQ
_________________
Moje planszówki
Ostatnio zmieniony przez sirafin Sro 12 Mar, 2014, w całości zmieniany 22 razy  
 
     
sirafin 
Antropomorficzna...


Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 2397
Skąd: Sopot
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010   

W tym wątku będzie można pomóc w lokalizacji Pegasusa. Pierwszy post tego tematu będzie na bieżąco edytowany i sukcesywnie uzupełniany efektami prac. W drugim poście będą zamieszczone materiały. Jeśli wszystko pójdzie sprawnie, to mam nadzieję, że za dwa tygodnie będzie już możliwa sesja online w pełni spolszczonego Pegasusa. No i chyba tyle tytułem wstępu :)

Na pierwszy ogień pójdą karty, dziś postaram się zamieścić wstępne tłumaczenia wszystkich kart w grze. Jak sama nazwa wskazuje będą to tłumaczenia wstępne i na pewno treść nie jednej karty będzie modyfikowana i szlifowana. Wspólnie powinniśmy się uwinąć w te dwa tygodnie.

CZĘSTE WYRAŻENIA:
human player - "człowiek"
execute - "stracenie" czy "zabicie"
Reckless - "Ryzyko"
Detention - "Więzienie"


PUNKTY DOCELOWE napisał/a:
Misjump (Nieudany skok)
Wylosuj 1 statek cywilny i zniszcz go. Następnie odrzuć tę kartę i wylosuj nową kartę Punktu Docelowego.

Gas Cloud (Obłok gazowy)
Admirał może podejrzeć 3 wierzchnie karty z talii Kryzysów, a następnie umieścić je na wierzchu lub spodzie talii w dowolnej kolejności.

Binary Star (Gwiazda podwójna)
Flota traci 1 jednostkę paliwa. Umieść 1 statek cywilny przed Galacticą i 1 statek cywilny za Galacticą.

Mining Asteroid (Asteroida górnicza)
Flota traci 1 jednostkę paliwa i naprawia 2 vipery. Przeszukaj talię Kryzysów lub stos kart odrzuconych, odszukaj kartę "Scar" i rozpatrz ją. Następnie potasuj talię Kryzysów.

A Civilian Convoy (Konwój statków cywilnych)
Flota traci 3 jednostki paliwa i zyskuje 1 populacji. Admirał może poświęcić 1 morale by zyskać 1 paliwa.


Cytat:
New Caprica (Nowa Caprica)
Kiedy flota przebędzie wskazany dystans:

4: faza uśpionych agentów

7: faza Nowej Caprici
(patrz str. 13 instrukcji dodatku Pegasus)



UMIEJĘTNOŚCI napisał/a:
Support the People (Zapomoga)
Ryzykowne
Zagraj zanim do testu umiejętności zostaną dołożone karty. Każdy człowiek posiadający 4 lub mniej kart umiejętności w ręku, może dobrać 2 karty umiejętności.

Preventative Policy (Polityka prewencyjna)
Ruch: Wybierz 1 typ zasobów (paliwo, żywność, morale, lub populację). Następna utrata tego zasobu podczas tej tury jest zmniejszona o 1.

Komisja śledcza
Zagraj zanim gracze dołożą karty do testu umiejętności. Podczas ego testu wszystkie karty umiejętności należy dokładać odkryte (za wyjątkiem kart z talii przeznaczenia).

Major Victory (Ważne zwycięstwo)
Zagraj po tym jak zniszczono basestara lub centuriona na torze abordażu. Rzuć kością. Jeśli wypadło 5 lub więcej, zwiększ morale o 1. Podczas danej tury można zagrać tylko 1 "Ważne Zwycięstwo / Wielkie Zwycięstwo".

At Any Cost (Za wszelką cenę)
Ryzykowne
Zagraj zanim do testu umiejętności zostaną dołożone karty. Podczas tego testu umiejętności wszystkie karty Zdrady zapewniają pozytywną premię do siły.

Guts and Initiative (Odwaga i stanowczość)
Ryzykowne
Zagraj zanim do testu umiejętności zostaną dołożone karty. Podczas tego testu umiejętności nie dokładaj kart z talii przeznaczenia.

Critical Situation (Sytuacja krytyczna)
Ruch: Wykonaj 1 Akcję. Podczas danej tury można zagrać tylko 1 "Sytuację Krytyczną" lub "Rozkaz Prezydencki".

Full Throttle (Cała naprzód)
Ruch lub Akcja: Jeśli pilotujesz vipera, możesz ruszyć się na dowolne pole przestrzeni. Następnie możesz zaatakować 1 statek Cylonów na swoim polu (nawet jeśli się nie ruszyłeś).

Run Interference (Odwrócenie uwagi)
Zagraj zanim zostaną aktywowane raidery. Pierwsze 4 raidery aktywowane na twoim polu przestrzeni automatycznie chybiają (nie wykonujesz dla nich rzutu kością).

Jury Rigged (Prowizorka)
Ryzykowne
Zagraj zanim do testu umiejętności zostaną dołożone karty, aby zmniejszyć stopień trudności testu o 4.

Calculations (Obliczenia)
Zagraj po wykonaniu rzutu kością, aby dodać lub odjąć 1 od wyniku. Można zagrać tylko 1 "Obliczeń" na rzut.

Brodcast Location (Zdradzenie położenia)
Ryzykowny test umiejętności:
Umieść 1 basestara przed Galacticą i 1 statek cywilny za Galacticą. Ta umiejętność może być rozpatrzona tylko 1 raz na test umiejętności.

By Your Command (Zgodnie z rozkazem)
Ryzykowny test umiejętności:
Aktywuj wszystkie raidery, ciężkie raidery i siły okupacyjne (ale nie centurionów). Ta umiejętność może być rozpatrzona tylko 1 raz na test umiejętności.

God's Plan (Boży plan)
Ruch: Wymień tą kartę na wierzchnią kartę z talii przeznaczenia.

Special Destiny (Niezwykłe przeznaczenie)
Ryzykowny test umiejętności:
Każdy gracz dobiera 1 kartę Zdrady. Ta umiejętność może być rozpatrzona tylko 1 raz na test umiejętności.

Human Weakness (Ludzka słabość)
Akcja: Jeśli choć 1 człowiek przebywa w "Areszcie" lub "Więzieniu", zmniejsz najwyższy zasób o 1.

Sabotage (Sabotaż)
Zagraj gdy człowiek odrzuca kartę Zdrady. Uszkodź Galacticę. Podczas danej tury można zagrać tylko 1 "Sabotaż".



SUPERKRYZYSY napisał/a:
The Farm (Farma)
Ludzkości grozi wyginięcie, matka jest teraz cenniejsza niż cała eskadra pilotów... - Simon
SUKCES Brak efektu
8+ Żywność -1
PORAŻKA Żywność -1, populacja -1. Pozostaw tę kartę w grze. Gracze ludzie nie mogą korzystać ze swoich jednorazowych zdolności.


Footage Transmitted (Przesłany reportaż)
Ja żyję - ona żyje! Mówiłam. - Numer Osiem
Niesamowite. A dziecko? - Numer Sześć
Uratowali je. - Numer Trzy

SUKCES Każdy gracz dobiera 1 kartę Zdrady.
12+ Każdy ujawniony Cylon dobiera 2 karty Zdrady.
PORAŻKA Każdy ujawniony Cylon dobiera 2 karty Zdrady i 1 Superkryzys.


Psychological Warfare (Woja psychologiczna)
Cześć kochanie. Jestem w domu. Zabiłaś mnie, załadowali mnie... Wróciłem tu i zaczynamy od nowa... już piąty raz. - Leoben Conoy
Prezydent wybiera
Morale -1, każdy gracz odrzuca 2 karty umiejętności i dobiera 2 karty Zdrady.
ALBO
Każdy ujawniony Cylon dobiera 2 karty Zdrady. Następnie należy odrzucić wszystkie karty z talii przeznaczenia i stworzyć nową, składającą się tylko z 6 kart Zdrady.


"Demand Peace" Manifesto (Manifest "Pokój z Cylonami")
Rozmowa skończona. Może pan grać niewinnego, ale wie pan więcej niż mówi i stanowi zagrożenie dla floty. - William Adama
Admirał wybiera
Morale -1 i uszkodź Galacticę dwa razy.
ALBO
Prezydent i Admirał odrzucają wszystkie karty umiejętności z ręki.


Lured into a Trap (Zwabieni w pułapkę)
POLECENIA:
1. Aktywuj:
2. Rozstaw: 2 basestary, 1 ciężkiego raidera, 6 raiderów, 2 vipery i 2 statki cywilne.
3. Specjalna zasada - Wymagane niebezpieczne naprawy:
Pozostaw tę kartę w grze dopóki flota nie wykona skoku. Każda postać znajdująca się w momencie skoku w "Maszynowni" lub "Kontorli FTL" zostaje stracona.



KWORUM napisał/a:
Assign Chief of Staff (Wybór szefa sztabu)
Akcja: Dobierz dwie karty Polityki i przekaż je innemu graczowi.

Pozostaw tę kartę w grze. Zanim do testu umiejętności zostaną dołożone karty, wybrany wcześniej gracz może odrzucić tą kartę, sprawiając, że podczas tego testu umiejętności wszystkie karty Polityki zapewnią pozytywną premię do siły.


Eulogy (Eulogia / Mowa pochwalna)
Akcja: Jeśli utracono przynajmniej 1 morale, z powodu egzekucji postaci, zyskaj 1 morale. Następnie odrzuć tą kartę.


Enact Production Quotas (Ustanowienie norm produkcyjnych)
Akcja: Zyskaj 1 żywności i zmniejsz morale o 1. Następnie odrzuć tę kartę.


Consult the Oracle (Konsultacja z Wyrocznią)
Akcja: Podejrzyj kartę ze spodu dowolnej talii. Następnie podejrzyj wszystkie karty z talii przeznaczenia i odrzuć 2 z nich. Następnie potasuj talię przeznaczenia i odrzuć tę kartę.


Execute Prisoner (Egzekucja więźnia)
Akcja: Wybierz postać znajdującą się w "Areszcie". Ta postać sostaje stracona. Następnie odtrzuć tę kartę.


Probation (Nadzór / Okres próbny)
Akcja: Wręcz tę kartę innemu graczowi. Po tym jak dołoży on karty do testu umiejętności, możesz odrzucić tę kartę aby zobaczyć karty które dołożył.


Civilian Self Defense (Samoobrona cywilna)
Action: Wybierz 1 statek cywilny. Zniszcz 3 raidery lub ciężkiego raidera na tym samym polu przestrzeni co ten statek. Następnie rzuć kością. Jeśli wypadło 2 lub mniej, statek cywilny zostaje zniszczony. Następnie odrzuć tę kartę.


Resources for Galactica (Zasoby/Części/Zaopatrzenie dla Galactici)
Akcja: Napraw 1 lokację i uszkodź 2 vipery. Następnie odrzuć tę kartę.


Unsavory Connections (Niestosowne znajomości / Niejasne powiązania)
Jest taki frachtowiec, Prometeusz. Mówią, że to slums... ale gdy ktoś bardzo czegoś pragnie, to szuka właśnie tam. - Tom Zarek
Akcja: Odrzuć 2 losowe karty umiejętności i dobierz 2 karty Zdrady. Następnie zyskaj 1 żywności lub 1 paliwa i odrzuć tę kartę.





KRYZYSY napisał/a:
Sabotage Investigated (Śledztwo w sprawie sabotażu)
SUKCES Żywność -1
PORAŻKA Morale -1, paliwo -1, żywność -1


Review Galactica's Log (Przegląd dzienników Galactici)
SUKCES Brak efektu
6+ Admirał odrzuca 3 karty umiejętności.
PORAŻKA Morale -1 a Admirał odrzuca 5 kart umiejętności.


Medical Breakthrough (Przełom medyczny)
Cyloni są nieco odporniejsi niż ludzie, więc zastanawiałem się czy ta krew jest przy okazji darem w sensie wyższej odporności na choroby? - Gaius Baltar
SUKCES Każdy człowiek dobiera 1 kartę umiejętności.
6+ Brak efektu
PORAŻKA Morale -1 a każdy gracz odrzuca 1 kartę umiejętności i dobiera 1 kartę Zdrady.


An Offer of Peace (Propozycja rozejmu)
SUKCES Brak efektu
6+ Wtasuj 2 karty Zdrady do talii przeznaczenia.
PORAŻKA Morale -1 i wtasuj 2 karty Zdrady do talii przeznaczenia.


Training Snafu (Chaos podczas treningu)
SUKCES Brak efektu
PORAŻKA Uszkodź 3 vipery zanajdujące się na polach przestrzeni lub w "Rezerwie".


Defending a Prisoner (Obrona więźnia)
SUKCES Brak efektu
PORAŻKA Morale -1 i rzuć kością. Jeśli wypadło 4 lub mniej, aktywny gracz zostaje stracony.


Standoff with Pegasus (Konflikt z Pegasusem)
Galactica/Tu Kat - Vipery z Pegasusa lecą prosto na mnie. Proszę o instrukcje. - Louanne "Kat" Katraine
PASS Aktywny gracz może przesunąć 1 postać z "Aresztu" do innej lokacji.
PORAŻKA Populacja -1, morale -1 i uszkodź 1 vipera na polu przestrzeni (jeśli jest jakiś).


Code Blue (Kod niebieski)
Aktywny gracz wybiera
SUKCES Aktywny gracz podgląda 1 losową kartę lojalności dowolnego gracza
PORAŻKA Morale -1 a aktywny gracz trafia do "Aresztu".
ALBO
Każdy gracz odrzuca 2 karty umiejętności i dobiera 2 karty Zdrady.


Unsettling Stories (Niepokojące opowieści)
Aktywny gracz wybiera
SUKCES Brak efektu
PORAŻKA Morale -1 a każdy gracz odrzuca 1 kartę umiejętności i dobiera 1 kartę Zdrady.
ALBO
Morale -1


Reunite the Fleet (Zjednoczenie floty)
Aktywny gracz wybiera
SUKCES Populacja +1
PORAŻKA Morale -1 a każdy gracz odrzuca 1 kartę umiejętności i dobiera 1 kartę Zdrady.
ALBO
Aktywny gracz odrzuca 2 losowe karty umiejętności i dobiera 2 karty Zdrady.


The Black Market (Czarny rynek)
Ciężko dojrzeć poprzeczkę moralną, gdy grzęźnie się w błocie. - Phelan
Aktywny gracz wybiera
SUKCES Żywność +1
PORAŻKA Żywność -2, morale -1
ALBO
Żywność -1 a każdy gracz odrzuca 1 kartę umiejętności i dobiera 1 kartę Zdrady.


Pressure the Supply Ships (Presja na statki zaopatrzenia / Nacisk na zaopatrzeniowców)
Admirał wybiera
Żywność +1, morale -1. Admirał odrzuca 2 karty umiejętności i dobiera 2 karty Zdrady.
ALBO
Żywność -2


Suspicious Election Results (Podejrzane wyniki wyborów)
Admirał wybiera
Oddaj tytuł Prezydenta postaci (wyłączając aktualnego Prezydenta) znajdującej się najwyżej w linii sukcesji.
ALBO
Admirał odrzuca 1 losową kartę umiejętności i dobiera 1 kartę Zdrady.


A Verdict of Guilty (Wyrok skazujący)
Admirał wybiera
Aktywny gracz zostaje stracony a Admirał odrzuca 3 karty umiejętności.
ALBO
Uszkodź Galacticę dwa razy.


Food Hoarding in the Fleet (Gromadzenie żywności / Ukrywanie żywności)
Prezydent wybiera
Morale -1 i rzuć kością. Jeśli wypadło 3 lub mniej, wylosuj statek cywilny i zniszcz go.
ALBO
Żywność -2


Assasination Plot (Morderczy spisek)
Prezydent wybiera
Admirał i aktywny gracz muszą odrzucić po 3 karty umiejętności i dobrać po 3 karty Zdrady.
ALBO
Admirał zostaje stracony.


Civilian Ship Nuked (Zamach nuklearny)
Prezydent wybiera
Wylosuj 1 statek cywilny i zniszcz go. Następnie każdy gracz odrzuca 1 losową kartę umiejętności i dobiera 1 kartę Zdrady.
ALBO
Wylosuj 2 statki cywilne i zniszcz je.


Dogfight (Starcie myśliwców)
POLECENIA:
1. Aktywuj:
2. Rozstaw: 1 basestara, 4 raidery, 2 vipery i 1 statek cywilny.
3. Specjalna zasada - Constant Barrage:
Pozostaw tę kartę w grze dopóki flota nie wykona skoku lub nie zostaną usunięte z planszy wszystkie raidery. Za każdym razem gdy nastąpi aktywacja raiderów, dwa raidery startują z każdego basestara (nie aktywuj tych nowych raiderów).


The Guardians (Strażnicy)
POLECENIA:
1. Aktywuj:
2. Rozstaw: 1 basestara, 1 ciężkiego raidera, 4 raidery, 2 vipery i 1 statek cywilny.
3. Specjalna zasada - Uprowadzona załoga raptora:
Pozostaw tę kartę w grze dopóki flota nie wykona skoku. Gdy zostanie zniszczony basestar, zredukuj o 1 morale i zniszcz 1 raptora.


Scar (Scar)
POLECENIA:
1. Aktywuj:
2. Rozstaw: 1 raider z żetonem Scara, 2 vipery i 2 statki cywilne.
3. Specjalna zasada - Osobista wendeta:
Pozostaw tę kartę w grze dopóki flota nie wykona skoku lub Scar nie zostanie zniszczony. Za każdym razem gdy nastąpi aktywacja raiderów, aktywuj Scara dwukrotnie. Scar może zostać zniszczony jedynie rzutem o wyniku 7 lub 8.




KARTY LOJALNOŚCI napisał/a:
Jesteś Cylonem
Może zmusić graczy do dobrania kart Zdrady
Akcja: Ujawnij tę kartę. Jeśli nie przebywasz w "Areszcie", każdy człowiek odrzuca 1 losową kartę umiejętności i dobiera 1 kartę Zdrady. Następnie ty dobierasz 2 karty Zdrady (po tym jak zredukowałeś liczbę kart umiejętności w ręku do 3).


Jesteś Sympatykiem Cylonów
Natychmiast ujawnij tę kartę
Stajesz się ujawnionym Cylonem, lecz nie otrzymujesz Superkryzysu. Dobierz jedną kartę z talii Przyjaznych Intencji (wygrywasz tylko jeśli spełnisz kryteria podane na karcie). Możesz również prowadzić infiltrację tak jakbyś był Liderem Cylonów.




Cytat:
Infitracja
Jesteś w trakcie infiltracji
Jesteś traktowany jako człowiek pod każdym względem, za wyjątkiem poniższych:
Dobierasz 1 dodatkową kartę umiejętności w swojej turze.
Możesz dołożyć maksymalnie 2 karty do każdego testu umiejętności.
Nigdy nie możesz zostać Admirałem ani Prezydentem.
Akcja: Zakończ infiltrację i przenieś się na "Okręt Zmartwychwstania". Jeśli byłeś w "Areszcie", musisz zredukować liczbę kart umiejętności w ręku do 3.



ADMIRAŁ napisał/a:
Kiedy flota dokonuje skoku, dobierz 2 karty Punktów docelowych i wybierz 1.
Akcja: Odpal pocisk nuklearny w basestara (żeton broni nuklearnej należy usunąć z gry)
Akcja: Jeśli Galactica jest na orbicie wokół Nowej Caprici, wykonaj skok flotą. Wszystkie postacie ludzi pozostawione na Nowej Caprice zostają stracone. Wszystkie statki cywilne pozostawione na Nowej Caprice zostają zniszczone.



PREZYDENT napisał/a:
Rozpoczynasz grę z 1 kartą Kworum. To ty kontrolujesz rękę kart kworum.
Akcja: Dobierz 1 kartę Kworum.
Gdy zagrywasz kartę Kworum z lokacji na Nowej Caprice, rzuć kością. Jeśli wypadło 3 lub mniej, trafiasz do "Więzienia".




WROGIE INTENCJE napisał/a:
Genocide (Ludobójstwo)
Wygrywasz grę jeśli:
Cyloni zwyciężyli.
Zarówno żywność jak i populacja są na poziomie 2 lub niższym.


Mutual Annihilation (Wzajemna anihilacja)
Wygrywasz grę jeśli:
Ludzie zwyciężyli.
oraz
Zagrałeś kartę Superkryzysu.


Grant Mercy (Okaż litość)
Wygrywasz grę jeśli:
Ludzie zwyciężyli.
oraz
Populacja, morale, lub żywność jest na poziomie 2 lub mniej.


Siege Warfare (Oblężenie)
Wygrywasz grę jeśli:
Cyloni zwyciężyli.
oraz
Każdy z zasobów został zużyty przynajmniej w połowie (wartość na czerwono).


Reduce Them to Ruins (Doprowadź ich do ruiny)
Wygrywasz grę jeśli:
Cyloni zwyciężyli.
oraz
4 lub więcej lokacji na Galactice i/lub Pegasusie jest uszkodzonych.
oraz
Morale jest na poziomie 3 lub mniej.


Show Thier True Nature (Pokaż ich prawdziwą naturę)
Wygrywasz grę jeśli:
Cyloni zwyciężyli.
oraz
Kończysz grę przebywając w "Areszcie" lub "Więzieniu" lub zostałeś przynajmniej raz stracony.



PRZYJAZNE INTENCJE napisał/a:
Salvage their Equipment (Zachowaj ich sprzęt)
Wygrywasz grę jeśli:
Cyloni zwyciężyli.
oraz
2 lub mniej lokacji na Galactice jest uszkodzonych.


Prove Their Worth (Dowiedź ich wartości)
Wygrywasz grę jeśli:
Ludzie zwyciężyli.
oraz
Przynajmniej 5 raptorów/viperów jest uszkodzonych lub zniszczonych.


Join the Colonials (Dołącz do kolonistów)
Wygrywasz grę jeśli:
Ludzie zwyciężyli.
oraz
Jesteś w trakcie infiltracji i nie przebywasz w "Areszcie" ani "Więzieniu".


The Ilusion of Hope (Iluzja nadziei)
Wygrywasz grę jeśli:
Cyloni zwyciężyli.
oraz
Flota przebyła 6 lub więcej jednostek dystansu.


Guide Them to Destiny (Poprowadź ich ku przeznaczeniu)
Wygrywasz grę jeśli:
Ludzie zwyciężyli.
oraz
Różnica wartości między populacją a morale wynosi 2 lub mniej.


Convert the Infidels (Nawróć niewiernych)
Wygrywasz grę jeśli:
Ludzie zwyciężyli.
oraz
Wszystkie zasoby są na poziomie 3 lub mniej.





KRYZYSY - NOWA CAPRICA napisał/a:
Keeping Hera Hidden (Ukrywanie Hery)
Prezydent wybiera:
Wtasuj 2 karty Zdrady do talii przeznaczenia.
ALBO
Prezydent wybiera człowieka na Nowek Caprice, który trafi do "Więzienia".


Establish Sanitation (Złe warunki sanitarne / ???)
Prezydent wybiera:
Pomiń w tej turze fazę przygotowania do skoku.
ALBO
Morale -1


Resistance Bombings (Zamachy bombowe)
SUKCES Admirał może poświęcić 1 morale aby stracić ujawnionego Cylona lub zniszczyć 2 jednostki sił okupacyjnych.
7+ Brak efektu
PORAŻKA Morale -1, populacja -1


Labor Union Strike(Strajk związkowców)
SUKCES Morale +1
10+ Brak efektu
PORAŻKA Żywność -1 a jeśli aktywny gracz przebywa na Nowej Caprice to trafia do "Więzienia".


Dissent Among Cylons (Rozłam pośród Cylonów)
SUKCES Każdy człowiek dobiera dwie karty umiejętności.
7+ Brak efektu
PORAŻKA Morale -1


Centurion Ambush (Zasadzka centurionów)
SUKCES Brak efektu
PORAŻKA Populacja -1 a jeśli aktywny gracz przebywa na Nowej Caprice to trafia do "Centrum Medycznego".


Betrayed From Within (Zdrada w szeregach)
SUKCES Brak efektu
6+ Aktywny gracz odrzuca 2 losowe karty umiejętności i dobiera 2 karty Zdrady.
PORAŻKA Aktywny gracz zostaje stracony.


Organize the Pilots (Przygotowanie pilotów)
SUKCES Przygotuj lub ewakuuj 1 statek cywilny.
PORAŻKA Zniszcz statek znajdujący się na szczycie stosu zablokowanych statków cywilnych. Jeśli ten stos jest pusty, zniszcz statek znajdujący się na szczycie stosu przygotowanych statków cywilnych.


Contact Raptor (Łączność z raptorem)
SUKCES Brak efektu
PORAŻKA Morale -1 a aktywny gracz odrzuca 2 karty umiejętności.


Plaing with Emotions (Gra na uczuciach)
Aktywny gracz wybiera
SUKCES Brak efektu
PORAŻKA Morale -1
ALBO
Aktywny gracz musi odrzucić dwie losowe karty umiejętności i dobrać 2 karty Zdrady.


Meet Liason Officer (Spotkanie z łącznikiem)
SUKCES Brak efektu
PORAŻKA Paliwo -1 i zniszcz 1 raptora.


Demanded Surrender (Żądanie kapitulacji)
Prezydent wybiera
Prezydent wybiera człowieka przebywającego na Nowej Caprice i wysyła go do "Więzienia".
ALBO
Morale -1


Brutal Treatment (Brutalne traktowanie)
Aktywny gracz wybiera
SUKCES Brak efektu
PORAŻKA Morale -1 a jeśli aktywny gracz przebywa na Nowej Caprice, trafia do "Centrum Medycznego".
ALBO
Aktywny gracz wybiera człowieka na Nowej Caprice i wysyła go do "Więzienia".


Execution List (Lista egzekucyjna)
Prezydent wybiera
Rzuć kością. Jeśli wypadło 5 lub mniej, Prezydent zostaje stracony.
ALBO
Populacja -1


Held for Questioning (Zatrzymany w celu przesłuchania)
Aktywny gracz wybiera
SUKCES Brak efektu
PORAŻKA Morale -1 a jeśli aktywny gracz przebywa na Nowej Caprice, trafia do "Więzienia".
ALBO
Aktywny gracz musi odrzucić 3 losowe karty umiejętności.


Contact Informant (Kontakt z informatorem)
Aktywny gracz wybiera
SUKCES Brak efektu
PORAŻKA Morale -1 i populacja -1
ALBO
Populacja -1


Rescue Detainees (Ratunek dla zatrzymanych)
Aktywny gracz wybiera
SUKCES Aktywny gracz może przesunąć postać z "Więzienia" do innej lokacji na Nowej Caprice.
PORAŻKA Morale -1
ALBO
Rzuć kością. Jeśli wypadło 4 lub mniej, aktywny gracz wybiera człowieka na Nowej Caprice i wysyła go do "Więzienia".


A Cylon Ally (Cyloński sprzymierzeniec)
Admirał wybiera
Przygotuj lub ewakuuj 1 statek cywilny i rzuć kością. Jeśli wypadło 5 lub mniej, aktywny gracz trafia do "Więzienia". Jeśli aktywny gracz nie przebywa na Nowej Caprice, nie możesz wybrać tej opcji.
ALBO
Admirał odrzuca 2 karty umiejętności a aktywny gracz odrzuca 3 karty umiejętności.


Recover Launch Keys (Odzyskaj klucze startowe)
SUKCES Przygotuj lub ewakuuj 1 statek cywilny.
PORAŻKA Populacja -1. Jeśli aktywny gracz przebywa na Nowej Caprice, trafia do "Więzienia".


NCP Recruitment (Rekrutacja do NCP)
Aktywny gracz wybiera
SUKCES Brak efektu
PORAŻKA Morale -1
ALBO
Każdy gracz odrzuca 2 karty umiejętności i dobiera 2 karty Zdrady.


Hiding Underground (Podziemna kryjówka)
SUKCES Brak efektu
PORAŻKA Żywność -1
ALBO
Aktywny gracz wybiera człowieka na Nowej Caprice i wysyła go do "Więzienia".


Marine Reinforcements (Wsparcie Marine / Komandosów)
Admirał wybiera
Zniszcz 1 jednostkę sił okupacyjnych. Admirał odrzuca 2 karty umiejętności a aktywny gracz odrzuca 3 karty umiejętności.
ALBO
Admirał wybiera człowieka na Nowej Caprice i wysyła go do "Więzienia".


Attack on the Power Plant (Atak na elektrownię)
Prezydent wybiera
Morale -1 a każdy człowiek dobiera 2 karty umiejętności.
ALBO
Populacja -1 i morale +1


Prepare the Civilians (Przygotowanie cywilów)
SUKCES Brak efektu
PORAŻKA Żywność -1 i umieść 1 jednostkę sił okupacyjnych na lokacji "Władz okupacyjnych".


Arrests at Night (Nocne aresztowania)
Aktywny gracz wybiera
SUKCES Brak efektu
PORAŻKA Morale -1 a jeśli aktywny gracz przebywa na Nowej Caprice, trafia do "Więzienia".
ALBO
Każdy gracz odrzuca 2 karty umiejętności i dobiera 2 karty Zdrady.


Prepare for a Fight (Przygotowania do walki)
Aktywny gracz wybiera
SUKCES Zniszcz 1 jednostkę sił okupacyjnych.
PORAŻKA Morale -1 a jeśli aktywny gracz przebywa na Nowej Caprice, trafia do "Więzienia".
ALBO
Aktywny gracz wybiera człowieka na Nowej Caprice i wysyła go do "Centrum Medycznego".


NPC Graduation (Zaprzysiężenie NCP)
Admirał wybiera
Morale -1
ALBO
Populacja -1


Intra-Atmos Entry (Skok w atmosferę)
SUKCES Przygotuj lub ewakuuj 1 statek cywilny. Następnie przesuń do przodu znacznik floty na torze przygotowania do skoku.
9+ Brak efektu
PORAŻKA Paliwo -1. Następnie uszkodź Galacticę jesli znajduje się na orbicie Nowej caprici.


Second Thoughts (Wątpliwości)
SUKCES Aktywny gracz może przesunąć postać z "Więzienia" do innej lokacji na Nowej Caprice.
PORAŻKA Morale -1


Decode Cylon Maps (Odszyfrowanie map Cylonów)
SUKCES Przygotuj lub ewakuuj 1 statek cywilny.
PORAŻKA Morale -1 i umieść 1 jednostkę sił okupacyjnych na lokacji "Władz okupacyjnych".




LOKACJE CYLONÓW napisał/a:

Caprica
Akcja: Zagraj 1 ze swoich Superkryzysów albo wylosuj 2 karty Kryzysów, rozstrzygnij jedną z nich, a drugą umieść na spodzie talii.*
*Nie wykonujesz fazy aktywowania statków Cylonów


Flota Cylonów
Akcja: Aktywuj wszystkie statki Cylonów jednego typu, albo wystartuj 2 raidery i 1 ciężkiego raidera z każdego basestara.


Flota ludzi
Akcja: Podejrzyj wierzchnią kartę z talii Kryzysów lub Punktów docelowych, a następnie umieść ją z powrotem na wierzchu, lub odłóż na spód talii. Następnie dobierz 2 karty umiejętności różnego typu (mogą pochodzić spoza twojego zestawu umiejętności) lub rozpocznij Infiltrację.


Okręt Zmartwychwstania
Na początku swoej tury dobierasz tylko 1 kartę umiejętności.
Akcja: Dobierz 1 kartę Superkryzysu





NEW CAPRICA (NOWA CAPRICA) napisał/a:

ATTACK OCUPATION FORCES (ATAK NA SIŁY OKUPACYJNE)
Akcja ludzi: Rzuć kością. Jeśli wypadło 5 lub więcej, zniszcz jednostkę sił okupacyjnych w swojej lokacji.
Możesz odrzucić kartę umiejętności "Maksymalna siła ognia" aby ponowić rzut kością podczas "Ataku na siły okupacyjne".

DETAIN HUMAN (ARESZTOWANIE CZŁOWIEKA)
Akcja Cylonów: Jeśli jesteś w lokacji w której przebywa człowiek i jednostka sił okupacyjnych, rzuć kością.
1-3: Przesuń człowieka do "Więzienia"
4-7: Przesuń człowieka do "Centrum Medycznego"

Medical Center (Centrum Medyczne)
Podczas swojej fazy otrzymywania kart umiejętności możesz wylosować tylko jedną karę.


Resistance HQ (Kwatera główna ruchu oporu)
Akcja ludzi: Wybierz postać na Nowej Caprice (człowieka lub Cylona), następnie zdaj test umiejętności by postać została stracona.


Dtetention (Więzienie)
Nie możesz się poruszać ani dodawać więcej niż 2 karty do testów umiejętności.
Akcja: Zdaj test umiejętności, alby przesunąć się na inny obszar.


Occupation Authority (Władze okupacyjne)
Akcja ludzi: Jeśli jesteś Prezydentem, możesz dobrać 1 kartę Kworum. Następnie możesz zagrać 1 kartę Kworum.
Akcja Cylonów: Aktywuj 1 jednostkę sił okupacyjnych, następnie umieść 1 jednostkę sił okupacyjnych w tej lokacji.


Breeder's Canyon (???)
Akcja ludzi: Zmniejsz o 1 wartość najwyższego zasobu, aby przesunąć do przodu znacznik floty na torze przygotowania do skoku.
Akcja Cylonów: Dobierz i rozpatrz wierzchnią kartę z talii Kryzysów. Pomiń krok przygotowania do skoku w tej turze.


Shipyard (Lądowisko)
Akcja ludzi: Przygotuj lub ewakuuj 1 statek cywilny.
Jeśli ewakuowałeś statek cywilny, możesz się przenieść na dowolny obszar na Galactice.
Akcja Cylonów: Podejrzyj statek cywilny z góry stosu internowanych statków cywilnych, a następnie umieść go na wierzchu lub na spodzie stosu.




Cytat:
Helena Cain
Intolerant (Zero tolerancji)
- Gdy test umiejętności w "Kajucie Admirała" zostanie zdany na 10 lub więcej, możesz zdecydować, by stracić postać, zamiast wysyłać ją do "Aresztu".

Blind Jumb (Skok w ciemno)
- Akcja: Raz na grę, gdy przebyty dystans wynosi 6 lub mniej, wylosuj dwa statki cywilne i zniszcz je, by natychmiast wykonać skok (nawet jeśli znacznik jest na czerwonym polu) Admirał losuje tylko 1 kartę Punktu Docelowego.

Bent on Revenge (Żądna zemsty)
- Nie możesz aktywować "Kontroli FTL" ani "Maszynowni".


Cytat:
Ellen Tigh
Politically Adroit (Zręczny polityk)
- Gdy zakończysz swój Ruch w tej samej lokacji co inny człowiek, możesz mu oddać 1 kartę umiejętności ze swojej ręki aby dobrać 2 karty umiejętności.

Manipulative (Manipulantka)
- Raz na grę, na początku swojej tury możesz przejąć tytuł Admirała lub Prezydenta. Zwróć tytuł poprzedniemu właścicielowi na końcu swojej tury.

Nothing But Trouble (Same kłopoty)
- Twój zestaw umiejętności zawiera kartę Zdrady. (Ludzie nie mogą korzystać ze zdolności opisanych na kartach Zdrady)


Cytat:
Louanne "Kat" Katraine
Hotshot (Zdolniacha)
- Gdy masz wykonać rzut kością podczas swojego kroku Akcji, zamiast tego możesz odrzucić kartę umiejętności. Użyj siły karty +2, zamiast rzutu kostką.

Sacrifice (Poświęcenie)
- Akcja: Raz na grę, gdy pilotujesz vipera, wyślij swoją postać do "Ambulatorium" aby zniszczyć 5 raiderów, 2 ciężkie raidery, 1 basestara lub 1 statek cywilny na twoim polu przestrzeni.

Stim Junkie - (Ćpunka)
- Jeśli na koniec swojego kroku Akcji, znajdujesz się w tej samej lokacji lub na tym samym polu przestrzeni co na początku tury, przenosisz się do "Ambulatorium".


Cytat:
Anastasia "Dee" Dualla
Efficient (Wydajna / Efektywna / Kompetentna)
- Gdy aktywujesz lokację "Łączność", możesz podejrzeć wszystkie statki cywilne na planszy i przesunąć dowolną ich ilość.

Fast Learner (Pojętna / Bystra)
- Raz na grę, przed wykonaniem testu umiejętności, podejrzyj trzy wierzchnie karty dowolnej talii umiejętności (nawet spoza twojego zestawu umiejętności) i dodaj je testu umiejętności bądź weź na rękę.

Emotionally Fragile (Słaba psychicznie / Niestabilna emocjonalnie / Nadmiernie wrażliwa)
- Gdy poziom morale spadnie do 2 lub mniej, zostajesz stracona. Jeśli jesteś człowiekiem, flota nie traci 1 morale.


Cytat:
Cavil
Primacy (Prymat / Zwierzchnictwo)
- Akcja: Umieść 1 basestara przed Galacticą, lub jeśli wszystkie basestary są w grze, możesz usunąć jednego z nich z planszy. Następnie możesz umieścić 3 raidery przed Galacticą i 1 statek cywilny za Galacticą.

Agressive Tactics (Ofensywna taktyka / Agresywne metody)
- Ruch: Raz na grę możesz wykonać 2 Akcje.

Lies and Secrets (Kłamstwa i sekrety)
- Gdy gracz ujawnia kartę lojalności "Jesteś Cylonem", musisz odrzucić swoją rękę kart umiejętności.


Cytat:
"Caprica" Six (Szóstka)
Intimate (Zażyłość)
- Ruch: Weź 1 losową kartę umiejętności z ręki innego gracza. Następnie ten gracz dobiera 1 kartę z wybranej przez ciebie talii umiejętności (może pochodzić spoza zestawu umiejętności gracza)

Human Delusion (Ludzkie urojenia)
- Raz na grę, po odkryciu kart dołożonych do testu umiejętności, możesz zagrać dowolną ilość kart z ręki i dołożyć je do testu.

Confilcted Loyalties (Konflikt lojalności)
- Musisz odrzucić 1 kartę umiejętności aby aktywować lokację "Flota Cylonów".


Cytat:
Leoben Conoy
Glimpse the Face of God (Objawienie / Boskie wizje / ???)
Weź 2 karty z wierzchu talii przeznaczenia, następnie umieść na wierzchu talii przeznaczenia 2 kary z twojej ręki.

Cryptic Message (Zaszyfrowana wiadomość)
- Akcja: Raz na grę, zamień się z innym graczem wszystkimi karatami umiejętności w ręce.

Clouded (???)
- Nie możesz dobrowolnie przemieścić się do lokacji w której przebywa już inna postać.
_________________
Moje planszówki
Ostatnio zmieniony przez sirafin Nie 14 Lis, 2010, w całości zmieniany 20 razy  
 
     
Sigismond
Dyr. Gab. Prezydenta


Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 796
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010   

Super!

BCI - wiem, że o tym była już mowa, ja bym wolał Mostek, albo chociaż Dowództwo, BCI nic mi nie mówi...
"zgładzić" - w oryginale jest "execute"? rozumiem, że "dokonać egzekucji" jest za długie i na innych kartach może być problem? to może zrobić "zabić"?
"Ryzykowne" - może po prostu "Ryzyko"
"Karcer" - zamieniłbym na "Więzienie"
Full throtlle - może "pełna moc"?
Guts and initiative - odważna decyzja, odważny pomysł, a może "odwaga i zdecydowanie"?
 
     
sirafin 
Antropomorficzna...


Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 2397
Skąd: Sopot
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010   

Sigismond napisał/a:
BCI - wiem, że o tym była już mowa, ja bym wolał Mostek, albo chociaż Dowództwo, BCI nic mi nie mówi...
A oryginalne CIC mówi? :P Dokształcić się w takim razie ;)
CIC - Combat Information Center
BCI - Bojowe Centrum Informacji / Informacyjne


Sigismond napisał/a:
"zgładzić" - w oryginale jest "execute"? rozumiem, że "dokonać egzekucji" jest za długie i na innych kartach może być problem? to może zrobić "zabić"?
Też o tym myślałem, ale chciałem zobaczyć czy jednak bliższe oryginalnego execute "stracenie", dla innych też będzie gorzej brzmiało niż po prostu "zabicie".

Sigismond napisał/a:
"Ryzykowne" - może po prostu "Ryzyko"
"Karcer" - zamieniłbym na "Więzienie"
Dobre propozycje, dorzucam jako alternatywy. Wspólnie zdecydujemy które zostaną.
_________________
Moje planszówki
 
     
kaimada

Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 44
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010   

Zdecydowanie CIC a nie BCI :razz:
I Ryzyko a nie Ryzykowne. Karty są przecież Polityka, Pilotaż, Taktyka, Technika, Zd. Przywódcze.
 
     
Sigismond
Dyr. Gab. Prezydenta


Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 796
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010   

to BCI albo mostek, skoro CIC jest anglojęzyczny

może też być "Ryzykowne zagranie"
"stracenie" jest super, tylko nie wiem, czy zawsze będzie dobrze brzmiało, ale lepsze jest od zabicia
"human player" - a jak było w podstawce? czy nie było tam takiego wyrażenia?
"probation" - jak najbardziej okres próbny, chociaż przydałoby się obrazek zobaczyć :smile:
 
     
sirafin 
Antropomorficzna...


Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 2397
Skąd: Sopot
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010   

_________________
Moje planszówki
 
     
EstEst
Frakkin' EstEst

Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 2507
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010   

BCI - może być. Na pewno nie CIC, jak już spolszczamy.
execute-> zabić. Nie zawsze śmierć w tej grze jest wynikiem egzekucji.
human player -> człowiek
Reckless -> Ryzyko na kartach umiejętności, a po użyciu odpalają one test ryzykowny.
Detention -> Więzienie raczej.


Punkty docelowe:
Błędny skok - jakoś mi się nie podoba, ale nie mam lepszego pomysłu.
Gas Cloud -> Mgławica zdecydowanie
Binary star -> Lepsza gwiazda podwójna.
Mining Asteroid -> Asteroida górnicza chyba?
Civilian Convoy -> nie Eskorta. Chodzi o napotkanie grupy statków cywilnych. Może po prostu ,,Statki cywilne''? ,,Cywilny konwój''? ,,Karawana cywilów'' :D ? ,,Zabłąkani cywile''? ,,Niedobitki z Kolonii''? ,,Gromada uciekinierów''?

Umiejętności:
Guts and Initiative - na pewno nie ,,męska decyzja'' - zwłaszcza, gdy na ilustracji karty jest admirał Cain, brzmiałoby to komicznie. "Odwaga i zdecydowanie" brzmi fajnie, bo sformułowanie podobne do pierwowzoru.
Run Interference -> To angielski idiom, oznacza po polsku ,,Odwrócenie uwagi'' - i to jest sensowna opcja. Ewentualnie ,,Zmyłka''.
Kalkulacje - brzmi jak kalka językowa. Brzmią raczej psychologicznie niż technicznie. Może po prostu ,,Obliczenia''?

BL-> Zdradzenie położenia
GP -> Boski plan
SD -> Niezwykłe przeznaczenie. ,,Special'' i ,,Specjalny'' nie do końca to samo znaczy.

Footage Transmitted -> Poszukałbym jeszcze lepszego tłumaczenia. Tak, żeby sugerowały nielegalność czynu.

''DP'' Manifesto ->,,Ruch pacyfistyczny''?

Kworum:
ACoS: ,,Wybór Szefa Sztabu'' -> tak jak arbitra, agenta specjalisty, czy wiceprezia.
CtO ,,Wysłuchanie wyroczni'': Wyrzucić ,,1'' z pierwszego zdania
Usavory Connections -> może bardziej ,,niejasne powiązania'', ,,szemrane znajomości'' albo całkiem luźne, ale oddające sens zagrania tłumaczenie: ,,Wykorzystanie szarej strefy'', ,,Na granicy prawa'', czy ,,Nagięcie prawa''.

Reszta mi się podoba.
Ostatnio zmieniony przez EstEst Wto 02 Lis, 2010, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Sigismond
Dyr. Gab. Prezydenta


Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 796
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010   

hehe, czad - jestem za "Okres próbny"

Ona może być częścią planu Cylonów - my jej damy dostęp do naszych komputerów a ona nam wyłączy wszystkie urządzenia na statku. - Saul Tigh :mrgreen:

generalnie obrazki pomagają w tłumaczeniu, bo filmy się przypominają :grin:

nie znam wszystkich kart z "executioning", pewnie nie do wszystkich pasuje "stracenie", ale obawiam się, że "zabijanie" brzmi zbyt drastycznie i ... nieetycznie. "Akcja, chcę zabić kolegę Iksińskiego..."

Civilian Convoy - może po prostu "Konwój"? ew. klimatycznie, chociaż nie kojarzę, o które statki chodzi - "Uchodźcy"

Agenda - ciężko z tym, intencja jest ok, ale może "plan", albo "instrukcja"?
Ostatnio zmieniony przez Sigismond Wto 02 Lis, 2010, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
sirafin 
Antropomorficzna...


Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 2397
Skąd: Sopot
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010   

Rewelacja, przy takim zaangażowaniu pójdzie nam to jak burza :) Wgląda na to że dziś wieczorem będziemy już mieli wersję wstępnie oczyszczoną z grubszych błędów.

Jeszcze zostały do wrzucenia kryzysy z NC i będziemy mieć wszystkie karty.
_________________
Moje planszówki
 
     
EstEst
Frakkin' EstEst

Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 2507
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010   

Z Civilian Convoy IMHo chodzi o statki cywilne, które Cain przypadkiem spotkała podczas samotnej podróży Pegasusa. I które skutecznie wydrenowała (paliwo za morale).
 
     
Matthias[Wlkp] 
Car Park Horror


Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 1613
Skąd: Burlington, Ontario
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010   

Jeszcze coś ode mnie:

Błędny skok - może "Zbłądzenie", albo "Zagubieni w czasie i przestrzeni" :lol: A tak na poważnie to bardziej "Błąd skoku".
Binary star - może "system binarny" - jest chyba nawet takie określenie w astronomii
Civilian Convoy - może "Ocalali uchodźcy"
Kalkulacje - Zdecydowanie Obliczenia!

Sirafin - wrzucisz na koniec jakąś tabelkę z tłumaczeniem?
 
     
sirafin 
Antropomorficzna...


Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 2397
Skąd: Sopot
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010   

Tak, to nawet wynika z treści karty, że chodzi o konwój a nie konwojowanie. Kwestia zmęczenia, siedzę nad tym od wczoraj, skanuję przepisuję tłumaczę itd., tak więc proszę o wyrozumiałość, jeśli chwilami "mózg mi się wyłączył" ;) Dlatego pomoc osób, które przeglądają to wszystko świeżym okiem, jest bezcenna i kolosalnie przyspiesza wprowadzenie poprawek i składnie wszystkiego do kupy.

Dziś późnym wieczorem wprowadzę wszystkie poprawki, które udało się wam wychwycić.



Matthias[Wlkp] napisał/a:
Sirafin - wrzucisz na koniec jakąś tabelkę z tłumaczeniem?
Nie bardzo rozumiem. To co jest w drugim poście nie wystarczy?
_________________
Moje planszówki
 
     
Sigismond
Dyr. Gab. Prezydenta


Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 796
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010   

jeśli "zagubiony w czasie i przestrzeni", to także "zgładzony" (doomed!) zamiast "stacenia" :wink: , ach ten Arkham Horror...

poważnie:
- błąd skoku - dobre!
- konwój cywilny, albo konwój po prostu (sami nie wiemy o jaki konwój chodzi)
- gwiazda binarna i podwójna - obie są w wiki:) binarna brzmi klimatyczniej, ale to to samo (system binarny, to bliżej matmy niż astronomii, nie? :wink: )
- obliczenia - fajne
 
     
Cadavii


Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 113
Skąd: 3city
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010   

Cytat:
Sigismond
konwój cywilny, albo konwój po prostu (sami nie wiemy o jaki konwój chodzi)


Wydaje mi sie że jest to nawiązanie do filmu Razor, gdzie admirał Kane spotkała konwój cywilnych statków i siłą zabrała od nich sprzęt i najleprzych ludzi a potem zostawiła ich na pastwe losu.

Guts an Initiative- Ja to zawsze tłumaczyłem na przejęcie inicjatywy

Resources for Galactica (Zasoby dla Galactici)- Zabardzo mi sie to kojarzy z grami komputerowymi- może lepiej - zaoptrzenie dla galactici?
Ostatnio zmieniony przez Cadavii Wto 02 Lis, 2010, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.4 sekundy. Zapytań do SQL: 12