galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Inwazja - Zestaw Podstawowy
Autor Wiadomość
berfek
[Usunięty]

Wysłany: Pon 15 Sie, 2011   

Dzięki, najwięcej niepewności budziła we mnie karta taal'a + akolita, ale termin efekt wymuszony - przemawia do mnie jak najbardziej i wszystko wyjaśnia.
Pozostaje w kontakcie - dzięki.
 
     
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Pon 15 Sie, 2011   

prosze :)
 
     
kopocz
[Usunięty]

Wysłany: Czw 15 Gru, 2011   

mam takie pytanie :
Czy kiedy poświęcam kartę np: dla mściciela to opuszcza ona grę ;ponieważ jeżeli tak to w tej chwili uaktywnia się efekt krasnoludzkich zwiadowców i stolica przeciwnika otrzymuje obrażenia.
 
     
Ravandil
[Usunięty]

Wysłany: Czw 15 Gru, 2011   

Zgadza się, jak poświęcisz krasnoludzką jednostke to w wyniku opuszczenia gry ranger strzela.
 
     
kopocz
[Usunięty]

Wysłany: Pią 16 Gru, 2011   

Dziękuje za pomoc
 
     
zar6aza
[Usunięty]

Wysłany: Pią 06 Sty, 2012   Błogosławieństwo Ishy (53)

Witam. "Dołącz do wybranej karty. Jeśli to możliwe przywróć tę kartę"... Jak to interpretować? Kiedy warto ją zagrać? Jeśli było już wyjaśnienie tej karty to proszę i linka bo jakoś nic o niej nie znalazłem. Dzięki
 
     
Ravandil
[Usunięty]

Wysłany: Pią 06 Sty, 2012   

Jeśli dołączysz do spaczonej jednostki to ją przywrócisz, warto zagrać jeśli zależy Ci żeby jednostka nie mogła zostać spaczona :)
 
     
zar6aza
[Usunięty]

Wysłany: Pią 06 Sty, 2012   

Wielkie dzięki za szybką odpowiedź. Mam tą grę od weekendu, próbuję zrozumieć zasady ale jest to moja pierwsza karcianka, i, pomimo przeczytania instrukcji i faq 1.6 kilka razy nie mogę jakoś skumać "zagrywania akcji" z kart jednostek. Np.: mam zagraną kartę Kowal Run w strefie Misji, czy mogę po kilku turach, w odpowiednim momencie gry, zapłacić 2 żetony surowca i skorzystać z jego właściwości, czy muszę ją zagrać bezpośrednio z ręki i skorzystać z opisu akcji? I jeszcze czy dobrze rozumiem, że ""Taktyka" jest jednorazowa, nie zostaje w grze, idzie na stos kart odrzuconych, chyba, że na karcie napisane jest inaczej."?
 
     
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Sob 07 Sty, 2012   

Akcje z kart wsparć i jednostek, zagrywasz gdy te są już w grze, i jeśli nie pisze inaczej możesz to robić nawet kilka razy.

Natomiast taktyki są jednorazowe i zagrywasz je z ręki.
 
     
zar6aza
[Usunięty]

Wysłany: Nie 08 Sty, 2012   

Dzięki. Teraz tak,: w strefie misji mam Arcymaga Saphery (52) Misja. Akcja: Podczas swojej fazy Misji możesz wyleczyć 1 obrażenie wybranej jednostki.... Czy chcąc zagrać tą akcję, muszę zapłacić koszt jednostki, w tym wypadku 1, czy płacę tylko przy wystawianiu jednostki a zagrywanie później akcji z tej karty jest "za gratis"?
 
     
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Nie 08 Sty, 2012   

zar6aza napisał/a:
Dzięki. Teraz tak,: w strefie misji mam Arcymaga Saphery (52) Misja. Akcja: Podczas swojej fazy Misji możesz wyleczyć 1 obrażenie wybranej jednostki.... Czy chcąc zagrać tą akcję, muszę zapłacić koszt jednostki, w tym wypadku 1, czy płacę tylko przy wystawianiu jednostki a zagrywanie później akcji z tej karty jest "za gratis"?


Płacisz tylko raz, gdy wystawiasz jednostkę, potem jedyny warunek odpalenia to "początek fazy misji"
 
     
zar6aza
[Usunięty]

Wysłany: Nie 15 Sty, 2012   

Dzięki.
1- Totem Gorka (70) - Atakujące lub broniące się jednostki w tej strefie zyskują 1 pkt siły. Na logikę, to wg mnie tylko moje jednostki, ale wolę zapytać ponieważ nie jest napisane że "twoje".
2- Kuźnia Węgielna (14) -Wymuszony. Na początku swojej tury wylecz 1 obrażenie swojej stolicy. Czy na początku każdej mojej tury czy tylko raz po zagraniu. Wg mnie to każdej mojej tury, ale muszę moim oponentom - żonie i córce - pokazać palcem na monitorze odpowiedź od expertów :-) .
3- Kapliczka Nurgla (98) - Wymuszony.Kiedy jakieś jednostce przeciwnika zostaną zadane obrażenia w walce, spacz ją. Graliśmy w 3 osoby, gracz A miał kapliczkę, gracz B walczył z graczem C. Czy ta karta działa w takim przypadku? Wydaje mi się że tak, ale nie jestem pewny.
4- Atak Mściciela (22) - Zagraj podczas waliki, po przydzieleniu obrażeń. Akcja: Zniszcz wybraną atakującą jednostkę. Obrażenia są już przydzielone, ale nie zadane. Zagrywam tą Akcję, niszczę przeciwnikowi jednostkę. Czy te jego obrażenia dosięgają mojej jednostki czy już nie?

W miarę możliwości przeglądam forum w poszukiwaniu odpowiedzi ale nie zawsze jest na to wystarczająca ilość czasu, więc jeśli były już pytania odnośnie tych kart, to sorki.
 
     
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Nie 15 Sty, 2012   

zar6aza napisał/a:
Dzięki.
1- Totem Gorka (70) - Atakujące lub broniące się jednostki w tej strefie zyskują 1 pkt siły. Na logikę, to wg mnie tylko moje jednostki, ale wolę zapytać ponieważ nie jest napisane że "twoje".
2- Kuźnia Węgielna (14) -Wymuszony. Na początku swojej tury wylecz 1 obrażenie swojej stolicy. Czy na początku każdej mojej tury czy tylko raz po zagraniu. Wg mnie to każdej mojej tury, ale muszę moim oponentom - żonie i córce - pokazać palcem na monitorze odpowiedź od expertów :-) .
3- Kapliczka Nurgla (98) - Wymuszony.Kiedy jakieś jednostce przeciwnika zostaną zadane obrażenia w walce, spacz ją. Graliśmy w 3 osoby, gracz A miał kapliczkę, gracz B walczył z graczem C. Czy ta karta działa w takim przypadku? Wydaje mi się że tak, ale nie jestem pewny.
4- Atak Mściciela (22) - Zagraj podczas waliki, po przydzieleniu obrażeń. Akcja: Zniszcz wybraną atakującą jednostkę. Obrażenia są już przydzielone, ale nie zadane. Zagrywam tą Akcję, niszczę przeciwnikowi jednostkę. Czy te jego obrażenia dosięgają mojej jednostki czy już nie?

W miarę możliwości przeglądam forum w poszukiwaniu odpowiedzi ale nie zawsze jest na to wystarczająca ilość czasu, więc jeśli były już pytania odnośnie tych kart, to sorki.


1. W tej strefie tzn. w strefie w której jest totem czyli Twoje :P
2. Na początku każdej Twojej tury.
3. Tylko przeciwnikowi gracza A, który ma tą kapliczkę, kapliczką nie wpłynie na bitwę w której gracz A nie bierze udziału.
4. Przydzielone obrażenia istnieją niezależnie od źródła (np. jednostki) tzn. że i tak zostaną zadane.
 
     
blazius
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Sty, 2012   

zar6aza napisał/a:


3- Kapliczka Nurgla (98) - Wymuszony. Kiedy jakieś jednostce przeciwnika zostaną zadane obrażenia w walce, spacz ją. Graliśmy w 3 osoby, gracz A miał kapliczkę, gracz B walczył z graczem C. Czy ta karta działa w takim przypadku? Wydaje mi się że tak, ale nie jestem pewny.


Nie ma jednolitych zasad gry domowej w trzy osoby, więc nie ma też definicji przeciwnika w tym układzie. Dla zachowania równowagi frakcji można się umówić dowolnie co do niektórych kart. Polecałbym raczej nie wzmacnianie siły kapliczki. Zresztą pewnie gracze B i C oponowali?
 
     
zar6aza
[Usunięty]

Wysłany: Nie 29 Sty, 2012   

blazius napisał/a:
zar6aza napisał/a:


3- Kapliczka Nurgla (98) - Wymuszony. Kiedy jakieś jednostce przeciwnika zostaną zadane obrażenia w walce, spacz ją. Graliśmy w 3 osoby, gracz A miał kapliczkę, gracz B walczył z graczem C. Czy ta karta działa w takim przypadku? Wydaje mi się że tak, ale nie jestem pewny.


Nie ma jednolitych zasad gry domowej w trzy osoby, więc nie ma też definicji przeciwnika w tym układzie. Dla zachowania równowagi frakcji można się umówić dowolnie co do niektórych kart. Polecałbym raczej nie wzmacnianie siły kapliczki. Zresztą pewnie gracze B i C oponowali?


Gracz A to moja żona, B to córka. Jak zawsze się zmówiły i razem mnie lały ile wlazło, więc to ja oponowałem! :-) .

Na dziś karta nr 57, Elita Klanu Moulder: Ta jednostka nie może się bronić.
Czyli jak atakuję strefę w której jest ta jednostka, to nie zadaje mi ona żadnych obrażeń, tylko "pokornie" przyjmuje moje?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 12