galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Odkupienie Czarodzieja
Autor Wiadomość
admin
Site Admin

Dołączył: 25 Paź 2004
Posty: 24
Wysłany: Sro 08 Wrz, 2010   Odkupienie Czarodzieja

ODKUPIENIE CZARODZIEJA.

Wszelkie wypowiedzi nie będące dyskusją na te tematy będą kasowane.

 
     
ragi 

Wiek: 46
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 111
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 02 Maj, 2011   

Elita Grombrindala - Jeśli jakaś strefa płonie, koszt zagrania tej jednostki jest niższy o 3.

Jakaś strefa to jedna ze stref gracza, który zagrywa tę kartę czy włącznie ze strefami przeciwnika?

Tekst angielski tej karty to:

Lower the cost to play this unit by 3 if a zone is burning. This unit gains 1P if a zone is burning.
 
     
blazius

Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 98
Wysłany: Pon 02 Maj, 2011   

Jakakolwiek strefa. Twoja lub cudza.
 
     
Grzesiu^^

Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 1
Wysłany: Sro 10 Lip, 2013   

Mam pytanie co do karty imperialnej "Fortel" "Akcja: Wybierz strefę. W tej turze jednostki z tej strefy mogą bronić dowolnej strefy" ...

Czy ta karta dziala tylko na wlasne strefy? czy tez strefy przeciwnika? Eg. kumpel wmawia mi ze z mego pola bitwy [atakuje 4 orkami jego pole misji] a on wybiera ze z tej strefy wszystkie jednostki bronia jego misji... czyli jak moje orki w ogole nie atakuja, a staja na obronie jego stolicy?
 
     
syd3r 


Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 167
Skąd: Nidzica
Wysłany: Sro 10 Lip, 2013   

Grzesiu^^ napisał/a:
Mam pytanie co do karty imperialnej "Fortel" "Akcja: Wybierz strefę. W tej turze jednostki z tej strefy mogą bronić dowolnej strefy" ...

Czy ta karta dziala tylko na wlasne strefy? czy tez strefy przeciwnika? Eg. kumpel wmawia mi ze z mego pola bitwy [atakuje 4 orkami jego pole misji] a on wybiera ze z tej strefy wszystkie jednostki bronia jego misji... czyli jak moje orki w ogole nie atakuja, a staja na obronie jego stolicy?

Karta zadziała na strefę atakującego, ale jeśli precyzyjnie czytamy zasady to nikt nie może z niej wyznaczyć obrońców:

Ktoś w instrukcji napisał/a:
3. Wybór obrońców
(...)
Należy zwrócić uwagę, że tylko karty Jednostek w broniącej się strefie mogą zostać obrońcami. Broniący się gracz może wyznaczyć do obrony dowolną ilość jednostek ze swojej strefy.

W angielskiej wersji tym razem jest tak samo :)
Cytat:
Only unit cards in the attacked zone can be declared as defenders. The defending player may allocate as many units in his zone as he wishes to defend.

O ile Fortel zmienia zasadę z pierwszego zdania to nie odnosi się do reguły z drugiego. Nieaktywny gracz nadal tylko w swojej strefie może wyznaczać broniących.

Aby twoja jednostka mogła bronić strefy przeciwnika musi się przenieść do jego strefy, tak jak w przypadku karty Uwięzić.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 12