galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: admin
Sro 08 Wrz, 2010
Kraków
Autor Wiadomość
Chaber
[Usunięty]

Wysłany: Sob 07 Sie, 2010   Kraków

Witam,
gracze niehardcorowi którzy chętnie by się spotkali w knajpce przy piwku lub innym drinku bezalkoholowym, na sympatyczną bezstresowa rozgrywkę niech dają znać tutaj, może się jakoś zmówimy.

Piter
PS
UWAGA: zaproszenie skierowane tylko do sympatycznych ludzi :) :)

PPS
Żeby doprecyzować, 'niehardcorowi gracze' to tacy co nie irytują się jak ktoś gra orkami w obronie.
 
 
Xeel
[Usunięty]

Wysłany: Sob 07 Sie, 2010   

Hej, ja bym się na to pisał, choć zaznaczę od razu że w WI jestem jak na razie zielony, no ale trzeba kiedyś zacząć;)
 
 
MagisterMilitum
[Usunięty]

Wysłany: Wto 10 Sie, 2010   

dajcie znac tylko kiedy :D
Ale mam tez nadzieje na poważne granie turniejowe czy to w bardzie czy w zgrami -
 
 
Xeel
[Usunięty]

Wysłany: Wto 10 Sie, 2010   

Jeśli chodzi o ten tydzień, to mógłbym grać w zasadzie od jutra do piątku włącznie, jeśli ktoś miałby czas na partyjkę kolo 12-15, to można by się jakoś ustawić.
 
 
MagisterMilitum
[Usunięty]

Wysłany: Wto 10 Sie, 2010   

:shock: miedzy 12 a 15 wiekszosc ludzi (a ja na pewno) siedzi w robocie - ja proponuje godziny 19-22 w jakimś fajnym miejscu
 
 
Xeel
[Usunięty]

Wysłany: Sro 11 Sie, 2010   

MagisterMilitum napisał/a:
:shock: miedzy 12 a 15 wiekszosc ludzi (a ja na pewno) siedzi w robocie - ja proponuje godziny 19-22 w jakimś fajnym miejscu


Dlatego napisałem że jeśli chodzi o końcówkę tego tygodnia to odpowiadałyby mi takie godziny, normalnie to tak lekko nie mam ;) 19 też by była ok, zostawałoby znaleźć miejsce, Bard i zgrami.pl na Garbarskiej mają chyba akurat do 19 otwarte, więc to by odpadało (chyba żeby się ustawić jakoś wcześniej, jeśli by się akurat dało).
 
 
MagisterMilitum
[Usunięty]