Przesunięty przez: admin Sro 08 Wrz, 2010 |
INSTRUKCJA |
Autor |
Wiadomość |
martyna
Dołączył: 13 Lis 2010 Posty: 3
|
Wysłany: Sob 13 Lis, 2010
|
|
|
Jaka szybka odpowiedź! Dziękuję bardzo!! W takim razie nawet by sie zgadzało, mam karty Infiltrate! i Prepare for War! tylko, że one mają numery 120 i 121, a według instrukcji karty neutralne kończą się na 119 -.- więc to tylko błąd w instrukcji?
p.s. a karta innovation nie powinna być jedna? wtedy już wyjdzie łącznie 24 |
|
|
|
 |
DaRKeR
OT- Inwazja

Wiek: 34 Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 1248 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 13 Lis, 2010
|
|
|
tak tak innovation 1 nie trafiłem w jedynkę |
|
|
|
 |
Dainus

Wiek: 41 Dołączył: 12 Lis 2010 Posty: 69 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Sob 13 Lis, 2010
|
|
|
też to zauważyłem, jest błąd w instr.
PS my z żoną gramy od tygodnia, niedosypiamy, śnią nam się bitwy - już po was |
|
|
|
 |
DaRKeR
OT- Inwazja

Wiek: 34 Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 1248 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 13 Lis, 2010
|
|
|
Dainus napisał/a: | Cytat: | no dobra ot i cała zagadka, chociaż dla mnie to są karty neutralne |
Dodaj do zniszczenie przymierze imperium/krasnale
ale to szczegół pozdro dla fanów WHI |
No tak ale są karty neutralne "order only" albo "destruction only" zatem to ta sama zasada |
|
|
|
 |
Dainus

Wiek: 41 Dołączył: 12 Lis 2010 Posty: 69 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Sob 13 Lis, 2010
|
|
|
DaRKeR napisał/a: | Dainus napisał/a: | Cytat: | no dobra ot i cała zagadka, chociaż dla mnie to są karty neutralne |
Dodaj do zniszczenie przymierze imperium/krasnale
ale to szczegół pozdro dla fanów WHI |
No tak ale są karty neutralne "order only" albo "destruction only" zatem to ta sama zasada |
To jasne jak cała instrukcja do WHI |
|
|
|
 |
martyna
Dołączył: 13 Lis 2010 Posty: 3
|
Wysłany: Sob 13 Lis, 2010
|
|
|
Jeszcze raz wielkie dzięki, teraz już będziemy mogli przejść do gry Wczorajszy wieczór spędziliśmy na liczeniu kart i szukaniu tej tajemniczej trójki Pozdrawiam |
|
|
|
 |
vyel
Wiek: 34 Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011
|
|
|
Witam, ja mam pytanie odnośnie samej instrukcji.
Grę mamy od 3 dni i graliśmy z dziewczyna długo i namiętnie przez cały weekend. Zdarzyło się kilka rozgrywek kiedy już naprawdę brakowało mi rundy aby wygrać, lecz skończyły mi się karty w talii. Instrukcja stanowi dosyć prosto i zrozumiale:
"Wyczerpanie
się kart
Jeśli w jakimś momencie talia danego gracza
się wyczerpie, ten gracz zostaje natychmiast
wyeliminowany z gry."
Moje pytanie więc brzmi czy talia w tym przypadku to są to karty których jeszcze nie użylem (mój początkowy deck) czy tez te które trzymam w ręce? |
|
|
|
 |
DaRKeR
OT- Inwazja

Wiek: 34 Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 1248 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011
|
|
|
Twój początkowy deck, jeśli się skończy (nie ważne ile masz kart na stole/ręce) to przegrywasz. |
|
|
|
 |
GambitG
OT- Inwazja
Dołączył: 25 Lut 2011 Posty: 191 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011
|
|
|
Chodzi o sytuację w której nie możesz dobrać z decku tyle kart ile masz siły w swojej strefie misji. |
|
|
|
 |
vyel
Wiek: 34 Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011
|
|
|
Tak dokladnie o tę Robilem wielke oczy "no cóż znowu wygralaś ":) |
|
|
|
 |
Czarny
jedyny winny
Dołączył: 22 Lut 2011 Posty: 102 Skąd: Częstochowa/Kraków
|
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011
|
|
|
GambitG napisał/a: | Chodzi o sytuację w której nie możesz dobrać z decku tyle kart ile masz siły w swojej strefie misji. |
Nie bardzo, bo jeśli dobierzesz ilość kart zgodną z ilością siły w queście, ale ostatnia dobrana karta, będzie również ostatnią kartą z decku to i tak kończysz grę |
_________________ Fasta, Fatsa, Fasta!!
Oh no!! To fastaaaa... |
|
|
|
 |
DaRKeR
OT- Inwazja

Wiek: 34 Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 1248 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011
|
|
|
Gra kończy się Twoją przegraną w momencie gdy dobierasz ostatnią kartę z decku |
|
|
|
 |
piotrest

Dołączył: 04 Gru 2010 Posty: 111 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Pon 15 Sie, 2011
|
|
|
Czy na akcję z efektem wymuszonym można zagrać akcję "w odpowiedzi"? Wydaje mi się, że nie - ale chciałem się upewnić. Efekt wymuszony musi być zrealizowany przed innymi akcjami bezwarunkowo? |
|
|
|
 |
DaRKeR
OT- Inwazja

Wiek: 34 Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 1248 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
 |
via
vivus
Wiek: 44 Dołączył: 27 Sty 2014 Posty: 3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 27 Sty, 2014
|
|
|
Fajnie, że ktoś zamieścił tutaj instrukcję, bo to bardzo się przydaje w grze. |
_________________ Życie jest pełne niespodzianek, pozdrawiam |
|
|
|
 |
|