galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: admin
Sro 08 Wrz, 2010
INSTRUKCJA
Autor Wiadomość
Majster666 

Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 7
Wysłany: Wto 12 Paź, 2010   

A ja mam takie pytanie ponieważ wczesniej ktos sie pytał czy mozna przydzielac odwróconą karte do strefy stolicy która juz spłonęła. Odpowiedziano mu że tak, ale moje pytanie sie tyczy tego jaki to ma sens, czy wtedy ta strefa sie odbudowywuje i ma 1 punkt obrony czy nie???
 
     
Syndelis 


Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 122
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto 12 Paź, 2010   

Nie odbudowuje - pali sie dalej, nieważne czego by sie użyło, to jest "1 punkt do zwycięstwa przeciwnika". Rozwiniecie (karta odwrócona) w tym wypadku daje tylko przywileje karta, które mają akcję z rozwinięciem związane.
 
     
Majster666 

Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 7
Wysłany: Nie 17 Paź, 2010   

a mam jeszcze pytanie o karte WSPARCIA "elfi okret" : AKCJA: na poczatku tury zadaj 2 niebezposrednie obrazenia wybranemu przeciwnikowi (gracze sami przydzielaja otrzymane niebezposrednie obrazenia).

CZyli wystawiam ta karte za 3+1 i gdzies np do krolestwa i co ture dostaje 1 młotek do zasobów i przeciwnik 2 obrazenia... jesli mam dwie takie karty to wtedy przydzielam mu 4 obrazenia co ture i karta trwa na miejscu dopuki jakims cudem nie odwoła jej przeciwnik tak???
 
     
Sikorales

Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 33
Skąd: Katowice
Wysłany: Nie 17 Paź, 2010   

Taak
 
     
Majster666 

Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 7
Wysłany: Nie 17 Paź, 2010   

ok dzieki wielkie :D
 
     
Sambor 

Wiek: 34
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 25 Paź, 2010   

Mam konkretne pytanie. Otóż rozchodzi się o kartę Wparcia orków "Głazocisk". Czytamy na niej:

Pole Bitwy. Akcja: Wydaj 2 żetony zasobów i poświęć swoją jednostkę w tej strefie, aby zadać 2 obrażenia jednej strefie w jednej Stolicy (Tylko raz na turę)

Czy mogę zrobić coś takiego: rzucić jednostki do ataku, gdy zostaną im przydzielone obrażenia wybrać taką, która wiem, że i tak zginie, a następnie wykonać tę akcję? Po przydzieleniu obrażeń a zadaniem ich jest "okienko" na akcję. Opis poświęcenia nie porusza w ogóle tej kwestii.
Krótko pisząc, czy mogę poświęcić de facto trupa? Wydaje mi się to nielogiczne, ale według mnie zasady na to pozwalają.
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 34
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 25 Paź, 2010   

możesz tak zrobić a nawet powinieneś bo to najlepsza opcja :)

Dodatkowo, jeśli jedną z atakujących jednostek była jednostka z tą kartą http://deckbox.org/whi/Basha%27s%20Bloodaxe
to obrażenia zadane w stolice też są podwajane :)
 
 
     
Sambor 

Wiek: 34
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 26 Paź, 2010   

Czy Zwiadowca z założenia ma umiejętność Zwiad? Z instrukcji wynika, że nie, ale wolę się upewnić.
 
     
ziggy 
filthy bastard


Wiek: 36
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 83
Skąd: Oberschlesien
Wysłany: Czw 28 Paź, 2010   

Nie... podobnie zresztą jak w przypadku, że Slayers Of Karak Kadrin nie są slayers'ami (w sensie nie posiadają takiego trait'a).
_________________
"The only constant thing is change."
 
     
martyna

Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 3
Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   Hej Fani gry:)

Mam takie pytanie...
Kupiłam grę wczoraj, w pudełku powinny być 220 karty- i to się zgadza.
W tym kart neutralnych powinno być 24- a ja, jak długo bym nie szukała, ciągle doszukuje się tylko 21... Najlepsze jest to, że numeracja się zgadza, znalazłam wszystkie numery od 111 do 119... Więc co jest nie tak? Proszę nie bić za to pytanie, powiem wprost - grę kupiliśmy z narzeczonym w ciemno, spodobał się nam opis;) Na razie jeszcze nie wiemy do końca o co chodzi w grze, na razie zastanawiamy się o co chodzi z tymi 24 kartami... Jeżeli Wam wygodniej, odpiszcie w wiadomości prywatnej. Z góry dziękuję za odpowiedź :)
 
     
Dainus 


Wiek: 41
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 69
Skąd: Suwałki
Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   

Kart neutralnych jest 24, w tym 3 neutralne misje, może ich nie zauważyliście?
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 34
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   

Hej,

Wiesz nie wiem dokładnie skąd się wzięło to 24, więc po prostu wrzucę Ci co z kart neutralnych powinno tam być:)

Contested Village 3
Contested Fortress 3
Contested Stronghold 3
Armoury 3
Forgotten Cemetery 3
Warpstone Excavation 3
Pilgrimage 1
Burn it Down 1
Innovation 1
Infiltrate! 1
Prepare for War! 2
Dwarf/Empire Alliance 1
Empire/High Elf Alliance 1
Dwarf/High Elf Alliance 1
Chaos/Orc Alliance 1
Chaos/Dark Elf Alliance 1
Orc/Dark Elf Alliance 1

KARTY DRAFT
Cut Supply Lines 6
Reinforcements 6
Sabotage 6
Shifting Tides 2
Ostatnio zmieniony przez DaRKeR Sob 13 Lis, 2010, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Dainus 


Wiek: 41
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 69
Skąd: Suwałki
Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   

Cytat:
Dwarf/Empire Alliance 1
Empire/High Elf Alliance 1
Dwarf/High Elf Alliance 1
Chaos/Orc Alliance 1
Chaos/Dark Elf Alliance 1
Orc/Dark Elf Alliance 1

Karty przymierza to nie są karty neutralne, odrzuć je i będzie 24 :wink:
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 34
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   

no dobra ot i cała zagadka, chociaż dla mnie to są karty neutralne :)
 
 
     
Dainus 


Wiek: 41
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 69
Skąd: Suwałki
Wysłany: Sob 13 Lis, 2010   

Cytat:
no dobra ot i cała zagadka, chociaż dla mnie to są karty neutralne


Dodaj do zniszczenie przymierze imperium/krasnale :wink:

ale to szczegół pozdro dla fanów WHI :mrgreen:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.21 sekundy. Zapytań do SQL: 13