galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Sword & Sorcery - Księga zasad
Autor Wiadomość
Damet 


Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 137
Wysłany: Sro 25 Gru, 2019   Sword & Sorcery - Księga zasad

Witam, nie dawno otrzymałem grę S&S i czytając instrukcje zauważyłem pewną nieścisłość. Chodzi mianowicie o punkt 3.4 Pole widzenia przykład trzeci.

Laegon i Thorgar widzą niebieskiego Orka wojownika i zielonego Gremlina, ale nie czerwonego Orka szamana (pole widzenia jest zablokowane przez wrogów na kafelku 13B). Wszyscy wrogowie widzą obu bohaterów

Dlaczego w przykładzie Thorgar nie widzi czerwonego Orka szamana skoro na tej samej stronie jest napisane :

(...)nie przechodzi przez:
♦ blokujący teren bądź obiekt,
♦ zewnętrzną krawędź kafelka (krawędź kafelka mapy, która nie jest połączona z innym kafelkiem),
♦ obszar z wrogimi figurkami (nie licząc obszaru, z którego wytyczana jest linia pola widzenia) – tylko w przypadku, kiedy linia wytyczana jest od bohatera


Jest to błąd wynikający z późniejszego uwzględnienia jakiejś Erraty ? Czy po prostu ja czegoś nie zauważyłem ? Bo wrogowie stojący na jednej kafelce z Thorgaem nie powinni być brani pod uwagę, a co za tym idzie oni nie blokują jego pola widzenia.
 
     
Radziol88

Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 538
Skąd: Tychy
Wysłany: Pon 30 Gru, 2019   

To jakiś błąd tłumaczenia.
Wyjątek dotyczy obszaru, na którym jest cel, a nie z którego patrzy bohater.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 12