galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Doom Trooper Expansion Set
Autor Wiadomość
Nemomon
[Usunięty]

Wysłany: Pią 10 Lip, 2009   Doom Trooper Expansion Set

Kod:
Karty Apostołów.

Karty Apostołów oznaczone są numerem spotkania - 0. Oznacza to, iż są rozpatrywane przed wszystkimi innymi kartami. Osoba, która wyciągnęła kartę Apostoła musi ją badać. Nie może użyć jakiejś zdolności, czy efektu by kartę odrzucić lub też pociągnąć w jej zastępstwo nową. Każdy wyciągnięty Apostoł kładziony zostaje na obszarze Korony Władzy. Dopóki się na niej znajduje, wpływa na grę w taki sposób, jaki jest na jego karcie napisany. Dotyczy to wszystkich Krain, nawet tych, w których nic nie oddziałuje z innych Krain. Apostoł nie zajmuje obszaru Korony Władzy, nie bada się więc go stojąc na tym obszarze. Gdy Apostoł opuszcza grę, zostaje odrzucony na stos kart odrzuconych.


Karty Apostołów:





Karty Zakonów:



Karty Mocy


Inne:



Karty zabijające Apostołów:



Karty Stref Walki:




Cytat:
[center]Karty bez numeru Spotkania[/center]

Niektóre karty nie posiadają numeru Spotkania. Oznacza to, iż są one zawsze badane w pierwszej kolejności przed wszystkimi innymi kartami, chyba że na danej karcie pisze inaczej. Jeżeli dana taka karta nie ma jednorazowego efektu, z reguły pozostaje ona w grze do czasu, aż skończy się jej efekt lub też zostanie odrzucona z gry. Jeżeli karty mają kilka typów, karty oddziałujące na któryś typ wpływa i na te karty.

[center][/center]

[center]Karty Apostołów[/center]

Każdy wyciągnięty Apostoł kładziony zostaje na obszarze Korony Władzy. Dopóki się na niej znajduje, wpływa na grę w taki sposób, jaki jest na jego karcie napisany. Dotyczy to wszystkich Krain, nawet tych, w których nic nie oddziałuje z innych Krain. Apostoł nie zajmuje obszaru Korony Władzy, więc Poszukiwacz stojący na niej normalnie rzuca Zaklęcie Rozkazu. Gdy Apostoł opuszcza grę, zostaje odrzucony na stos kart odrzuconych.

[center][/center]

[center]Karty Chaosu[/center]

Karty Chaosu dzielą się na dwa typy. Część z nich ma jednorazowy efekt, część z nich wpływa na grę przez dłuższy czas. W zależności jak się gracze umówią przed grą, można z nimi grać na kilka sposobów.
Można grać, iż wszystkie karty Chaosu współgrają ze sobą; można grać, iż karty współgrają ze sobą, aczkolwiek po wyciągnięciu siódmej karty Chaosu rozgrywka się kończy, a wszyscy gracze przegrywają; można też grać, iż każda wyciągnięta karta Chaosu zastępuje poprzednią wyciągniętą, ma to znaczenie głównie w przypadku kart, które ciągle wpływają na grę. Karta Chaosu, która przenosi na planszę Necromancera jest traktowana jako karta z jednorazowym efektem.

[center][/center]

[center]Karty Pułapek[/center]

Karty Pułapek generalnie są kartami Miejsc (wszystkie efekty działające na karty Miejsc działają również na karty Pułapek), wzbogacone o adnotację:

"Przechodząc przez obszar z kartą Pułapki musisz się na nim zatrzymać i badać tę kartę Pułapki. Karty Pułapek mogą wpływać na badanie wcześniejszych przed nią kart, nawet zanim przyjdzie właściwa kolej na badanie ich samych. Nie możesz iść dalej, dopóki nie pokonałeś karty Pułapki. Karta Pułapki pozostanie na tym obszarze, nawet jeśli została pokonana. Pokonanych kart Pułapek nie możesz wziąć jako trofea."

[center][/center]

[center]Karty Dołączeń[/center]

Karty Dołączeń dołączane są do różnych aspektów gry. Jeżeli są dołączane do jakichś innych kart, zawsze traktuj je jako pojedyncze karty, chyba że na karcie Dołączenia jest napisane inaczej. Karty Dołączeń mogą być dołączane do dowolnych aspektów gry bez względu, czy znajdują się aktualnie one w grze czy już albo jeszcze nie. W przypadku kart, które podczas rozgrywki są jawne dla wszystkich graczy, za wyjątkiem momentów, gdy są używane (karty Poszukiwaczy, Zadań Czarownika, Skarbów, stosy kart odrzuconych &c), karty Dołączeń można dołączać do nich bezproblemowo. Należy wtedy odłożyć daną kartę z kartą Dołączenia na bok oraz wrócić ją do stosu kart z powrotem, gdy nadejdzie taka potrzeba (pamiętając, do czego karta Dołączenia jest dołączona). W przypadku kart, które znajdują się w stosach, które są w ciągłym użyciu (stos kart Przygód, Zaklęć &c), w momencie, gdy gracz chce dołączyć kartę Dołączenia do jednej z nich, musi podać imię karty. Gdy nazwana karta pojawi się w grze, karta Dołączenia automatycznie jest dołączana do niej. Jeżeli nazwana karta nie spełnia innych warunków karty Dołączenia, np. gracz chce dołączyć kartę Dołączenia, która może być dołączona jedynie do trofeów, do Lwa w nadziei, iż kiedyś będzie on trofeem, w momencie pojawienia się Zwierzęcia w grze karta Dołączenia jest odrzucana, gdyż nie ma legalnego celu. Jeżeli karty, do których gracz chce dołączyć kartę Dołączenia, są zakryte, gracz nie może ich odkryć i wybrać do której dokłada kartę Dołączenia - musi zadecydować "w ciemno". Karty Dołączeń zawsze są opcjonalne - gracz nie musi dołączać ich, jeżeli tego nie chce.

[center][/center]

[center]Karty Stref Walki[/center]

Wszystkie karty Stref Walki są zakryte. Gracz, który wyciągnął kartę Strefy Walki nie pokazuje jej innym graczom, tylko informując ich o tym, kładzie ją zakrytą obok swych kart Zaklęć. Gracz ma prawo użyć dowolnej karty Strefy Walki przed rozpoczęciem pojedynku. Gdy się na to zdecyduje, odkrywa ją, a jej efekty automatycznie nanoszone są do gry. Efekty wywołane przez karty Stref Walki mają priorytet przed wszelkimi innymi efektami. W czasie jednej potyczki może być użyta tylko jedna karta Strefy Walki. Priorytet użycia karty Strefy Walki ma kolejno każdy gracz, którego tura następuje po tej turze z walką. Każda z kart Stref Walki może mieć jeden lub więcej modyfikatorów do parametrów:

SI - Siła Istoty
SP - Siła Poszukiwacza
MI - Moc Istoty
MP - Moc Poszukiwacza
T - Trofeum
U - Zaokrąglenie w górę
D - Zaokrąglenie w dół

Każdy z wyżej wymienionych modyfikatorów ma wpływ jedynie na aktualną walkę, zmniejszając lub zwiększając parametry danej istoty lub Poszukiwacza. W przypadku walk pomiędzy dwoma Poszukiwaczami SP modyfikuje parametry atakującego Poszukiwacza, a SI broniącego się. Modyfikator T określa w jaki sposób zmieni się wartość trofeum po wygranym pojedynku. Po użyciu karty Strefy Walki należy ją odrzucić na stos kart odrzuconych.

[center][/center]

[center]Pojedynek[/center]

Mianem pojedynku rozumie się jednocześnie walkę oraz walkę psychiczną.

[center][/center]
Ostatnio zmieniony przez Nemomon Pon 27 Lip, 2009, w całości zmieniany 8 razy  
 
 
kowal85
[Usunięty]

Wysłany: Nie 12 Lip, 2009   

Holy Shit O.O
Power wafel, karcieły, myślę że (ale to tylko moja opinia), karty Zakonów aby odpalić w końcu triggera z 7 punktów Losu, będzie wręcz niemożliwy do osiągnięcia.
Pomysł świetny, ale można by zrobić jakichś <room> Apostołów, którzy dają jakieś bonusy albo zależnie od charakteru.
 
 
Nemomon
[Usunięty]

Wysłany: Nie 12 Lip, 2009   

Celem kart Zakonów jest zmuszenie graczy do współpracy. Zabić Apostoła nie jest tak łatwo, więc jakieś ofiary (wysoki koszt) muszą być. Jeżeli dany Apostoł tak bardzo dokucza graczom, to zdecydują się poświęcić parę punktów, które i tak szybko odrobią, by pozbyć się niechcianej karty. Wspólnie.

Więcej innych Apostołów nie będzie. Oryginalnie było tylko 5 Apostołów. Mroczna Dusza jest Władcą wszystkich Apostołów, a Golgotha jest najpotężniejszą Nefarytką (Algerotha, znaczy Apostoła Wojny, zresztą).

Mogą za to pojawić się karty jak np. Kardynał Durand, które też będą globalnie działać, acz nie będą Apostołami per se.
 
 
Pajhi
[Usunięty]

Wysłany: Nie 12 Lip, 2009   

Wiesz tak jak piszesz można by całego DT zaadoptować do celów MiM.Ale powiedzmy mi to by nie przeszkadzała gdyż wychowałem sie na DT i jego UNIWERSUM jest mi bardzo bliskie.
Piszesz Kardynał D....no nie a pomijasz najważniejszego Pana ze strony zła...................

ps:Inicjatywa godna podziwu.Będe trzymał kciuki za twoje prace kolego i czekam na następne oczywiście z Alkiem w roli głównej :twisted:
 
 
dale
[Usunięty]

Wysłany: Pon 13 Lip, 2009   

Pani Harmonii sprawia, że używanie Jądra Przestrzeni jest bezcelowe. Nigdy nie będzie 12. Może być natomiast 2x6.
 
 
Nemomon
[Usunięty]

Wysłany: Sro 15 Lip, 2009   

Karty robione na szybko, później drobne zmiany kosmetyczne mogą nastąpić.

Alakhai może się pojawić, ale później. Póki co koncentruję się głównie na kartach Apostołów. Możliwe jednak, iż postaram się zrobić cały Mutant Chronicles Expansion Set. ALe od razu zastrzegam, iż będzie on robiony w klimatach fantasy, nie pod Kosmiczną Otchłań. Więc na pewno nie będzie kart ekwipunku ani innych "przyszłościowych" rzeczy.

Co do Pani Harmonii oraz Jądra Przestrzeni, to zgadza się. Uważam, iż karty powinny ze sobą jakoś współgrać, a w tym przypadku sobie przeszkadzać. Dany gracz będzie więc miał wybór, czy zabić jakiegoś wredniejszego Apostoła, przy wciąż zablokowanym Jądrze, czy też zabić Golgothę, a potem się bujać ze swym Mieczem. Dotyczy to wszystkich graczy, nie tylko właściciela Miecza, bowiem chyba wszystkim graczom by zależało, by odrzucić wszystkich Apostołów.

Karty Mocy



Następne będą karty, które od razu za darmo zabijają Apostołów.
 
 
Pajhi
[Usunięty]

Wysłany: Sro 15 Lip, 2009   

No to kolego jak widzę ładnie wszystko idzie:)Niedługo bedzie można odrzucić wszystkie karty z podstawowej wersji i wrzucić tylko te które przygotowujesz,a powiem Ci że byłby to ciekawa rozgrywka.Jak dla Mnie robisz faja robotę o czym pisałem w poprzednim poście i liczę na kontynuacje.
 
 
Nemomon
[Usunięty]

Wysłany: Pią 17 Lip, 2009   

Nie przesadzajmy, myślę, że aż tylu kart to ja nie zrobię ;) . Chociaż, kto wie... ;] Miały być karty zabijające Apost0ołów, a tymczasem usiadłem sobie i napisałem zasady mechanik, które właściwie wprowadzam. Są one dostępne poniżej oraz w pierwszym poście. Jak widać, pojawią się karty Stref Walki. Lubimy WarZone, więc promujemy :) . Karta zrobiona jedynie, by była poglądową na nową mechanikę. Niedługo pojawią się inne. Również niedługo wszystkie w/w karty przejdą (znaczy już przeszły, ale nie chce mi się jeszcze ich uploadować) mały lifting. Anyway, by nie marudzić..

Cytat:
[center]Karty bez numeru Spotkania[/center]

Niektóre karty nie posiadają numeru Spotkania. Oznacza to, iż są one zawsze badane w pierwszej kolejności przed wszystkimi innymi kartami, chyba że na danej karcie pisze inaczej. Jeżeli dana taka karta nie ma jednorazowego efektu, z reguły pozostaje ona w grze do czasu, aż skończy się jej efekt lub też zostanie odrzucona z gry.

[center]Karty Apostołów[/center]

Gracz, który wyciągnął kartę Apostoła musi ją badać. Nie może użyć zdolności ani efektu by mieć możliwość odrzucenia lub zamienienia wyciągniętej karty Apostoła. Każdy wyciągnięty Apostoł kładziony zostaje na obszarze Korony Władzy. Dopóki się na niej znajduje, wpływa na grę w taki sposób, jaki jest na jego karcie napisany. Dotyczy to wszystkich Krain, nawet tych, w których nic nie oddziałuje z innych Krain. Apostoł nie zajmuje obszaru Korony Władzy, więc Poszukiwacz stojący na niej normalnie rzuca Zaklęcie Rozkazu. Gdy Apostoł opuszcza grę, zostaje odrzucony na stos kart odrzuconych.

[center][/center]

[center]Karty Chaosu[/center]

Karty Chaosu dzielą się na dwa typy. Część z nich ma jednorazowy efekt, część z nich wpływa na grę przez dłuższy czas. W zależności jak się gracze umówią przed grą, można z nimi grać na kilka sposobów.
Można grać, iż wszystkie karty Chaosu współgrają ze sobą; można grać, iż karty współgrają ze sobą, aczkolwiek po wyciągnięciu siódmej karty Chaosu rozgrywka się kończy, a wszyscy gracze przegrywają; można też grać, iż każda wyciągnięta karta Chaosu zastępuje poprzednią wyciągniętą, ma to znaczenie głównie w przypadku kart, które ciągle wpływają na grę. Karta Chaosu, która przenosi na planszę Necromancera jest traktowana jako karta z jednorazowym efektem.

[center][/center]

[center]Karty Pułapek[/center]

Karty Pułapek generalnie są kartami Miejsc, wzbogacone o adnotację:

"Przechodząc przez obszar z kartą Pułapki musisz się na nim zatrzymać i badać tę kartę Pułapki. Karty Pułapek mogą wpływać na badanie wcześniejszych przed nią kart, nawet zanim przyjdzie właściwa kolej na badanie ich samych. Nie możesz iść dalej, dopóki nie pokonałeś karty Pułapki. Karta Pułapki pozostanie na tym obszarze, nawet jeśli została pokonana. Pokonanych kart Pułapek nie możesz wziąć jako trofea."

[center][/center]

[center]Karty Dołączeń[/center]

Karty Dołączeń dołączane są do różnych aspektów gry. Jeżeli są dołączane do jakichś innych kart, zawsze traktuj je jako pojedyncze karty, chyba że na karcie Dołączenia jest napisane inaczej. Karty Dołączeń mogą być dołączane do dowolnych aspektów gry bez względu, czy znajdują się aktualnie one w grze czy już albo jeszcze nie. W przypadku kart, które podczas rozgrywki są jawne dla wszystkich graczy, za wyjątkiem momentów, gdy są używane (karty Poszukiwaczy, Zadań Czarownika, Skarbów, stosy kart odrzuconych &c), karty Dołączeń można dołączać do nich bezproblemowo. Należy wtedy odłożyć daną kartę z kartą Dołączenia na bok oraz wrócić ją do stosu kart z powrotem, gdy nadejdzie taka potrzeba (pamiętając, do czego karta Dołączenia jest dołączona). W przypadku kart, które znajdują się w stosach, które są w ciągłym użyciu (stos kart Przygód, Zaklęć &c), w momencie, gdy gracz chce dołączyć kartę Dołączenia do jednej z nich, musi podać imię karty. Gdy nazwana karta pojawi się w grze, karta Dołączenia automatycznie jest dołączana do niej. Jeżeli nazwana karta nie spełnia innych warunków karty Dołączenia, np. gracz chce dołączyć kartę Dołączenia, która może być dołączona jedynie do trofeów, do Lwa w nadziei, iż kiedyś będzie on trofeem, w momencie pojawienia się Zwierzęcia w grze karta Dołączenia jest odrzucana, gdyż nie ma legalnego celu. Karty Dołączeń zawsze są opcjonalne - gracz nie musi dołączać ich, jeżeli tego nie chce.

[center][/center]

[center]Karty Stref Walki[/center]

Wszystkie karty Stref Walki są zakryte. Gracz, który wyciągnął kartę Strefy Walki nie pokazuje jej innym graczom, tylko informując ich o tym, kładzie ją zakrytą obok swych kart Zaklęć. Gracz ma prawo użyć dowolnej karty Strefy Walki przed rozpoczęciem pojedynku. Gdy się na to zdecyduje, odkrywa ją, a jej efekty automatycznie nanoszone są do gry. Efekty wywołane przez karty Stref Walki mają priorytet przed wszelkimi innymi efektami. W czasie jednej potyczki może być użyta tylko jedna karta Strefy Walki. Priorytet użycia karty Strefy Walki ma kolejno każdy gracz, którego tura następuje po tej turze z walką. Każda z kart Stref Walki może mieć jeden lub więcej modyfikatorów do parametrów:

SI - Siła Istoty
SP - Siła Poszukiwacza
MI - Moc Istoty
MP - Moc Poszukiwacza
T - Trofeum
U - Zaokrąglenie w górę
D - Zaokrąglenie w dół

Każdy z wyżej wymienionych modyfikatorów ma wpływ jedynie na aktualną walkę, zmniejszając lub zwiększając parametry danej istoty lub Poszukiwacza. W przypadku walk pomiędzy dwoma Poszukiwaczami SP modyfikuje parametry atakującego Poszukiwacza, a SI broniącego się. Modyfikator T określa w jaki sposób zmieni się wartość trofeum po wygranym pojedynku. Po użyciu karty Strefy Walki należy ją odrzucić na stos kart odrzuconych.

[center][/center]

[center]Pojedynek[/center]

Mianem pojedynku rozumie się jednocześnie walkę oraz walkę psychiczną.


Zaprezentowana wyżej karta Mocy pochodzi z odrębnego dodatku, gdyby ktoś chciał zagrać samymi kartami Dołożeń, bez Apostołów.
 
 
Pajhi
[Usunięty]

Wysłany: Sob 18 Lip, 2009   

Kolego jak pozostajemy w klimacie DT to pozostajemy.A z tego co sie orjentuje to obrazek z karty LODOWA GROTA nie pochodzi ze uniwersum DT nieprtawdaż?Jeżeli się mylę to Mnie popraw :evil:
Juz wolałbum zamieścic obrazek z karty UMOCNIENIE STREFY WALKI z dodatku Golgotha,alboWICHURA z Podstawki
 
 
Nemomon
[Usunięty]

Wysłany: Sob 18 Lip, 2009   

Nie jest :p Jest on tam tylko po to, by zaprezentować mechanikę. Chaos też nie jest z DT ;)
 
 
Pajhi
[Usunięty]

Wysłany: Sob 18 Lip, 2009   

Nemomon napisał/a:
Nie jest :p Jest on tam tylko po to, by zaprezentować mechanikę. Chaos też nie jest z DT ;)


a zgadza sie CHAOS jest chyba z takiej starej karcianki"KULT"......prawdopodobnie sie nie mylę :oops:
 
 
Nemomon
[Usunięty]

Wysłany: Sob 18 Lip, 2009   

Yp, ta karta Chaosu jest z KULTa.
 
 
Nemomon
[Usunięty]

Wysłany: Nie 19 Lip, 2009   

Wszystkie karty dodatku Doom Trooper Expansion Set zostały poprawione do najnowszej obowiązującej wersji. Usunięty został zapis o przymusowym badaniu kart Apostołów. Dodany został zapis postępowania w razie dokładania kart Dołączeń do zakrytych kart. Nowe karty, których celem jest zabicie Apostołów zostały dodane:

 
 
de99ial
[Usunięty]

Wysłany: Wto 21 Lip, 2009   

A może jakiś zbiorczy pliczek do pobrania zamiast po kolei klikać w grafiki?
 
 
Nemomon
[Usunięty]

Wysłany: Wto 21 Lip, 2009   

http://www.sendspace.com/file/c60un3

Jednak sam set nie jest jeszcze ukończony i będzie rozwijany.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 13