galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Spis kart z Dungeon
Autor Wiadomość
Nemomon
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Kwi, 2009   

I owszem, to jest Właśnie Zabójca Smoków. Widzisz, Talismanowy Dragon Slayer jest odporny na Syrenę, a nasz rodzimy nie ;].
 
 
Nemomon
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Kwi, 2009   

Jako, że Friend z FFG zasypuje pytaniami, to przy okazji podzielił się paroma kartami:

Trap Door

Move your character to the dungeon entrance or any faceup dungeon door. the Trapdoor is then discarded.

Spirit of Vengeance

If you are defeated, in addition to losing 1 life, you must take the spirit of vengeance as a follower, While it is your follower, whenever you land on a character, you must attack him. If you win, you may force him to take the Spirit of Vengeance instead of the normal reward.

Bag of Holding (treasure card)

The bag can carry an extra 8 objects for you. If you lose an attack, the victor may not take either the bag or any object stored inside.

Similarly, neither may be taken by any character's special ability or spell. If you lose the bag, you also lose any object stored inside.

Rune Gate

On your next turn, instead of your normal move, you may teleport to any other faceup Rune Gate or any Runes space.

Elixir of Life ( treasure card)

You may drink from the Elixer of Life whenever you lose a life To do so , roll 1 die.

1 the Elixir goes to the discard pile. 2: lose 1 life. 3: nothing happens 4-5: heal 1 life. 6 : heal 2 life

Wand of Dragonfire ( treasure card)

You may use the Wand when you are about to engage in battle with a character or creature. Roll 1 die and add your craft. If the score is higher than the character's strength, he must lose 1 life.If the score is higher than the creature's strength, it is killed Enemies cannot be taken as trophies.

Orb of Prophesy (treasure card)

*zdolność identyczna ze zdolnością Wróżki*

Dark Denizens

For 2 rounds following this turn, whenever a character is instructed to draw adventure cards, he must draw dungeon cards instead. etc

Restoration

Cast as required, on any character or follower to prevent a character from losing a life or a follower from being killed.

======================

Później albo WoGóle przetłumaczę.
 
 
Nemomon
[Usunięty]

Wysłany: Pon 27 Kwi, 2009   

Jako, że na BGG zapodano parę skanów, to przetłumaczę skarby:

Totem Staff

Możemy posiadać o 1 Zaklęcie więcej niźli nam Moc pozwala. Podczas naszej tury możemy odrzucić 1 trofeum, by odzyskać maxymalnie do 2 punktów Życia.

Book of Lore

Dodaje +1 do Mocy. Na początku tury możemy otrzymać 1 Zaklęcie, jeżeli pozwala nam na to Moc.
Karta prawie identyczna ze zdolnością Poszukiwacza Sage z Reaper Expansion Set.

Bag of Holding

Worek może trzymać do 8 Przedmiotów. Jeżeli przegramy walkę, zwycięzca nie może zabrać nam ani Worka, ani Przedmiotów w nim. Nie może również zostać zabrany za pomocą jakieś specjalnej zdolności lub Zaklęcia. Jeżeli stracimy Worek, to również tracimy Przedmioty w nim.

Side Note: W FAQ rozmów wynika, iż stracić Worek można tylko stając się Ropuchą, na skutek jakieś karty (np. Whirlwind) albo z powodu Zaklęć, które są rzucane na Poszukiwacza (Shatter, który niszczy jakiś Przedmiot, czy też Gust of Wind, który przemieszcza Przedmioty o 6 obszarów zgodnie z ruchem zegara).
Karta prawie identyczna z kartą Przygody Concealed Pouch z Reaper Expansion Set.

Clockwork Owl

Podczas ruchu możemy poruszyć się na dowolny obszar w zasięgu możliwości ruchu, zamiast się ruszać na maxymalny obszar, na jaki by kość wskazywała.

Side Note: Karta razem z Ridding Horse, to prawie cudo :) .

Aegis

Pancerz
Możemy użyć Ægis, gdy nasza skuteczność jest mniejsza od skuteczności przeciwnika. Rzucamy wtedy kością:
1-3 przegrywamy ten atak
4-6 atak jest traktowany, jakby zakonczył się remisem.

Side Note: Ægis został tak stworzony, by łamał punkt instrukcji, który mówi, iż nic nie chroni przed stratą Życia w walce psychicznej. Ægis nie prewentuje straty Życia, tylko zmienia rezultat walki, więc w psychicznej także może zostać użyty.

Talisman

Jeżeli go mamy, to możemy wejść do Płomiennej Doliny.

Orb of Prophesy

Kiedykolwiek ciągniemy jakiekolwiek karty ze stosu kart Krainy, w której aktualnie się znajdujemy, możemy pociągnąć o 1 kartę więcej i odrzucić tę, która nam się nie podoba.

Side Note: Karta jest bardzo podobna do Kuli Jasnowidzenia, ale tam pierwej odrzucaliśmy, a potem losowaliśmy w ciemno. Tutaj jest odwrotnie. Poza tem, Wróżka ze starego MiMa miała identyczną zdolność.

Elixir of Life

Możemy wypić Elixir, gdy tracimy Życie. Gdy to zrobimy, rzucamy kością:
1 - Elixir schodzi na stos kart odrzuconych
2 - tracimy 1 Życie
3 - nic się nie dzieje
4-5 - odzyskujemy 1 Życie
5 - odzyskujemy 2 Życia

Side Note: Z rozmów wynika, iż musimy żyć, by użyć tego Przedmiotu, ponadto jest wielokrotnego użytku.

Wand of Dragonfire

Możemy użyć Różdżki, gdy rozpoczynamy walkę z Poszukiwaczem lub Istotą. Rzucamy 1 kością i dodajemy własną Moc. Jeżeli wynik jest większy od Poszukiwacza Siły, to musi on stracić 1 Życie. Jeżeli wynik jest większy od Siły Istoty, to ona umiera. Wrogów nie możemy zabrać jako Trofea.

Side Note: Tego efektu nie traktuje się jako walki, więc Poszukiwacz nie może prewentować straty jakimś Pancerzem, ponadto potem następuje normalna walka.
Karta prawie identyczna z kartą Zaklęcia Fireball z Reaper Expansion Set.

Cloak of Feathers

Kiedykolwiek używamy Losu, by przerzucić kość za ruch, możemy [b]odzyskać[/i] 1 Los. Zamiast normalnego ruchu, możemy odrzucić Peleryne i teleportować się do dowolnego obszaru w tej Krainie.
 
 
Nemomon
[Usunięty]

Wysłany: Pon 27 Kwi, 2009   

Oki, więc moje małe podsumowanie. Niby to są te skarby. Wszystko zależy od aktualnej sytuacji w ekwipunku oraz na planszy. Karty mają swoje pros oraz cons.

Totem Staff - Możemy posiadać maxymalnie do 4 Zaklęć. Jeżeli mamy jakąś "zaklęcio-dajkę", to Przedmiot jak ulał. Z 4 Zaklęciami możemy nawet tylko stać w miejscu i nic nie robić - one same wykończą Przeciwników. Poza tem, jeżeli trzymamy trofea i nie zamieniamy ich na dodatkowe punkty, to jesteśmy nieśmiertelni. Praktycznie nie ma możliwości (prócz Dragonfire oraz najprawdopodobniej Dotyku Śmierci), by Poszukiwacz zabrał nam 2 punkty Życia naraz (czyli tym samym uniemożliwił nam odzyskania 2 Życia), więc jeszcze będziemy w stanie długo pociągnąć, nim coś się nam stanie.

Book of Lore - niby słabsza Różdżka. Ale zawsze daje to jedno Zaklęcie na początku tury. Z Różdżką czasami jest ten problem, że się zablokujemy. Z Book of Lore jest to bardzo mało prawdopodobne.

Bag of Holding - możemy w niej ukryć do 8 Przedmiotów, których wciąż możemy normalnie, nawet w czasie walki używać. Jeżeli dodatkowo Worek wsadzimy do Concealed Pouch, to mamy prawie nieśmiertelny Worek.

Clockwork Owl - wiadomo, gdy mamy Ridding Horse, to otrzymujemy limitowaną teleportację co turę. Bardzo nam to ułatwi późniejszą exploatację Krain, czy nawet Podziemi again.

Ægis - broni nas przed przegraniem ataku, nie stratą życia. Innymi słowy ma pierwszeństwo przed decyzją gracza, czy zabiera Przedmiot, sztukę złota, czy też punkt Życia. Dopiero jak się nam rzut nie uda, to przeciwnik decyduje, jaką otrzyma nagrodę. Więcej, niby można korzystać z jednego Pancerza naraz, ale potem zawsze można w jakiś inny sposób się chronić przed stratą życia. Całkiem solidny pancerzyk. Problem jest taki, że Gladiator nie może dodać +1, gdy się nim chroni :( .

Talisman - jeżeli nie udało nam się potknąć o 20 innych Talizmanów w grze, to ten zawsze jest na wyciągnięcie ręki.

Orb of Prophesy - jak już wcześniej napisałem, pierwej ciągniemy o jedną kartę więcej. Połączenie tej karty z umiejętnością Wróżki czy też Filozofa może być zabójczą kombinacją.

Elixir of Life - wielokrotnego użytku leczenie za darmo. Abstrahując od tego, co napisałem wyżej, możliwym jest, iż będzie można użyć tego, gdy będziemy tracić ostatni punkt Życia. Można by to potraktować jako kolejny typ Pancerza, jeżli oryginalny zawiedzie.

Wand of Dragonfire - przy dużej Mocy, zawsze zadajemy 1 obrażenie w przeciwnika, któego nie może sprewentować. I to bez względu na to, czy my go atakujemy, czy on nas. Na Koronie Władzy, to jest Przedmiot-Bóg.

Cloak of Feathers - Zawsze mamy lepszą alternatywę ruchu. W połączeniu z Sową możemy przerzucać za darmo niskie wyniki. Poza tem, mamy jedną teleportację na życzenie, na wszelki wypadek, gdybyśmy jej potrzebowali.
 
 
Iesthir
[Usunięty]

Wysłany: Pią 08 Maj, 2009   

No i mozna juz kupic w kilku sklepach internetowych Dungeona w cenie 139zl. Oczywiscie w wersji angielskiej. Wersje polskie sa przewarznie tansze, ale duzej roznicy bym sie nie spodziewal raczej...
 
 
Nemomon
[Usunięty]

Wysłany: Pią 08 Maj, 2009   

Ja kupiłem wczoraj za 150 zł.
 
 
Iesthir
[Usunięty]

Wysłany: Pią 08 Maj, 2009   

Nemomon napisał/a:
Ja kupiłem wczoraj za 150 zł.


Tak wogole to ten post mial byc w temacie poswieconym dungeonowi jako dodatkowi a nie spisowi kart, ale sie pomylilem... :b

Z oplata za przesylke tez w sumie wyjdzie 150. Natomiast ja poczekam do jesieni czy kiedy tam wyjdzie polska wersja. Uwazam ze podstawka i tak jest za malo wyeksploatowana, pozatym w tej chwili nie mialbym z kim grac bo wszyscy sie do sesji ucza... A tak do czerwca jeszcze kilka razy pewnie pogramy w podstawke (jak czas pozwoli), w czerwcu Reaper i w sam raz 3-4 miesiace zeby sie nim nacieszyc i ograc porzadnie a na jesien w sam raz na swieta i ferie dungeon bedzie... :]
 
 
Nemomon
[Usunięty]

Wysłany: Pią 08 Maj, 2009   

Ja i ze sobą samym gram :p Mnie z dojazdem wyszło prawie 160 zł, ale w sumie sam nie jechałem, a z kolegą, więc jakoś tam przyjemnie czas się spędziło, a od razu po zakupie partyjkę zagrało.
 
 
Wallenrod
[Usunięty]

Wysłany: Pon 19 Paź, 2009   

Napisze szczerze, że dużo fajniejsi wydają mi się poszukiwacze z Frostmarch niż z Podziemi. Natomiast bardzo ciekawie zapowiadają się potwory z Podziemi...

Ehh, że tez trzeba czekać jeszcze 2 miesiące na polską wersję.
 
 
Kufir
[Usunięty]

Wysłany: Pon 19 Paź, 2009   

To w listopadzie czy w grudniu ten dodatek ?
 
 
Wallenrod
[Usunięty]

Wysłany: Wto 20 Paź, 2009   

Kufir napisał/a:
To w listopadzie czy w grudniu ten dodatek ?


w grudniu.
 
 
kolczyk21
[Usunięty]

Wysłany: Wto 20 Paź, 2009   

Mam zamiar sprzedac angielską wersję Dungeon przed premierą polskiej. Jest ktoś chętny? Stan b.dobry
 
 
Tristan
[Usunięty]

Wysłany: Wto 20 Paź, 2009   

kolczyk21 napisał/a:
Mam zamiar sprzedac angielską wersję Dungeon przed premierą polskiej. Jest ktoś chętny? Stan b.dobry


Po pierwsze nie ten dział, po drugie jeżeli ktoś nie kupił wersji angielskiej do tej pory to znaczy, że czeka na polską, więc powodzenia! :)
 
 
kolczyk21
[Usunięty]

Wysłany: Wto 20 Paź, 2009   

A nóż się uda ;) (za dobrą cenę)
 
 
Freeasy
[Usunięty]

Wysłany: Pon 26 Paź, 2009   

Jak tak na spokojnie przeanalizowałem sobie karty z Podziemi to stwierdzam, że ciekawi wrogowie pojawią się w rozgrywce tylko jak ktoś zdecyduje się do nich wejść. Ale tak na prawdę nie widzę solidnego motywatora, żeby tam wchodzić (poza chęcią urozmaicenia gry). 1 reguła którą zamierzam wprowadzić jest - nie możesz przejść przez tajemne wrota, jeśli wcześniej nie przeszedłeś przez pozdziemia gdyż nie masz dość odwagi by je otworzyć :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 14