galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kilka dręczących mnie pytań
Autor Wiadomość
marcinoss
[Usunięty]

Wysłany: Sro 31 Lip, 2013   

Nie zakładam nowego tematu, jak ktoś będzie szukał to znajdzie
Proszę o pomoc odnośnie karty unending horde, która dzięki bogu dostaje restrykcje:D
-ile jednostek jak schodzą jednocześnie z 4, 5 można podpiąć pod the unending horde orków.
 
     
syd3r
[Usunięty]

Wysłany: Sro 31 Lip, 2013   

marcinoss napisał/a:
Nie zakładam nowego tematu, jak ktoś będzie szukał to znajdzie
Proszę o pomoc odnośnie karty unending horde, która dzięki bogu dostaje restrykcje:D
-ile jednostek jak schodzą jednocześnie z 4, 5 można podpiąć pod the unending horde orków.

Można dołączyć do Hordy dowolną liczbę tych jednostek.
 
     
Borwol
[Usunięty]

Wysłany: Pią 02 Sie, 2013   

hej, Mam pytanie dotyczące Liber Mortis. Aby skorzystać z akcji tego artefaktu należy spaczyć legendę. Jak ją przywrócić? W fazie Królestwa możne przywrócić jednostkę według FAQ i nie ma tam wzmianki o legendzie...
 
     
syd3r
[Usunięty]

Wysłany: Pią 02 Sie, 2013   

W FAQ jest błąd. Trzymaj się tego co jest w instrukcji:
Cytat:
Aktywny gracz ma także możliwość przywrócenia (...) jednej dowolnej spaczonej karty, którą kontroluje.
 
     
Borwol
[Usunięty]

Wysłany: Wto 06 Sie, 2013   

Kolejne: mam jednostki ze zwiadem, które atakują krasnoludy mojej żony i palą jej strefę. Ona ma jedną kartę na ręce, którą chcę jej zabrać jako że moje jednostki przeżyły, a ona chce położyć kartę uraz, którą właśnie w ręce ma. Kto działa pierwszy zwiad czy urazy?
 
     
syd3r
[Usunięty]

Wysłany: Wto 06 Sie, 2013   

Borwol napisał/a:
Kolejne: mam jednostki ze zwiadem, które atakują krasnoludy mojej żony i palą jej strefę. Ona ma jedną kartę na ręce, którą chcę jej zabrać jako że moje jednostki przeżyły, a ona chce położyć kartę uraz, którą właśnie w ręce ma. Kto działa pierwszy zwiad czy urazy?

Trudno powiedzieć. Jeśli trzymać się zasad co do słowa to Zemsta jest pierwsza. Ale trudno powiedzieć czy taka była intencja twórców gry, czy to tylko błąd wynikający z zapisu w FAQ. Przeczytaj te wątki:
http://www.whinvasion.pl/...it=scout#p40175
http://whinvasion.pl/view...za+zwiad#p65128
 
     
Borwol
[Usunięty]

Wysłany: Sro 07 Sie, 2013   

Czyli zwiad pierwszy. Tak mówią zasady. Gdyby twórcy faktycznie mieli inne intencje, przyjdzie w którymś FAQ sprostowanie...
 
     
syd3r
[Usunięty]

Wysłany: Sro 07 Sie, 2013   

Borwol napisał/a:
Gdyby twórcy faktycznie mieli inne intencje, przyjdzie w którymś FAQ sprostowanie...

Podziwim twój optymizm :) Niestety do tej pory nie poprawili ewidentnej pomyłki z przywracaniem spaczonych kart. Możliwe, że nie zdają sobie sprawy z niektórych błędów.

Borwol napisał/a:
Czyli zwiad pierwszy. Tak mówią zasady.

Według zasad jest tak:

W instrukcji:
Cytat:
Scout
After combat damage is applied (...)


Na karcie Blood Vengeance:
Cytat:
When your capital is dealt combat damage,

To when następuje przed after (najpierw zadamy obrażenia, potem sprawdzimy czy przeżył). Co prawda istnieje zapis w FAQ:

Cytat:
All instances of “after” in card textboxes should read “when.”

Gdyby uznać, że ten zapis dotyczy Scouta, to Scout byłby rozpatrywany w tym samym momencie co Zemsta. Ale ten zapis nie powinien być stosowany do Scouta, bo opis działania Scouta nie znajduje się "in card textboxes" tylko w instrukcji. A FAQ nic nie wspomina o tym, że "when" = "after" rownież w instrukcji.

Wobec tego trzymając się zasad *co do joty* krasnoludzka Zemsta jest przez Zwiadem. Ale równie dobrze można grać, że jest w tym samym czasie (więc aktywny gracz zagra Zwiad jako pierwszy).
 
     
Razazel
[Usunięty]

Wysłany: Sro 14 Sie, 2013   

Hej mam pytanie znalazłem miłą dla oka kartę

http://www.krysztalyczasu...hp?photo_id=837

a pytanie brzmi :
Czy efekt tej kart się kumuluje ?
 
     
Pakoziom
[Usunięty]

Wysłany: Sro 14 Sie, 2013   

Niestety nie, ta karta "tylko" podczas obrony otrzymuje +2 punkty wytrzymałości i po obronie znowu ma 3 punkty wytrzymałości.
 
     
Razazel
[Usunięty]

Wysłany: Sro 14 Sie, 2013   

Aha
 
     
Razazel
[Usunięty]

Wysłany: Sro 14 Sie, 2013   

Jeśli dostanie 3 obrażenia w walce to po fazie pola bitwy i tak umrze...?
 
     
syd3r
[Usunięty]

Wysłany: Sro 14 Sie, 2013   

Razazel napisał/a:
Jeśli dostanie 3 obrażenia w walce to po fazie pola bitwy i tak umrze...?

Zostanie zniszczony natychmiast gdy walka się skończy (bo wtedy przestaje bronić).
 
     
Razazel
[Usunięty]

Wysłany: Czw 15 Sie, 2013   

Najgorsza karta chaosu do ataku nie wiem jak można ją wykorzystać

Dzięki za odpowiedź
 
     
Szoker
[Usunięty]

Wysłany: Czw 05 Wrz, 2013   

hej, mam pytanie odnośnie lśniącej wieży czy jak jednostka ma 2 obrażenia i mam 2 nowicjuszy z saphery to zadaje 1 obrażenie czy 2?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 12