galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pbf 43 - nabór
Autor Wiadomość
Martin
[Usunięty]

Wysłany: Sob 25 Sty, 2014   

Plansza już gotowa - możecie wysyłać rozkazy, jeśli jesteście już pewni swoich rodów, albo możecie się jeszcze zamieniać ;) Jak na razie jest tylko plansza, pierwszy post uzupełnię wieczorem.
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Sob 25 Sty, 2014   

było by pro aby były karty rodów rozpisane. Z lupą ciężko to odczytać :D
 
     
Rewolta
[Usunięty]

Wysłany: Sob 25 Sty, 2014   

Wygodniś :P
spradz na innych pfb ;P
 
     
Martin
[Usunięty]

Wysłany: Sob 25 Sty, 2014   

Dzisiaj jestem zabiegany, zrobię to jednak jutro. Będzie wszystko w pierwszym poście :P

Mam już wszystkie rozkazy z wyjątkiem Greyjoya. Czy gamaliel w końcu gra? Bo jak nie to niech gra guzu.
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Sty, 2014   

Martin napisał/a:

Mam już wszystkie rozkazy z wyjątkiem Greyjoya. Czy gamaliel w końcu gra? Bo jak nie to niech gra guzu.


no no jak nie gra to niech gra guzu, zgadzam się :lol:
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Sty, 2014   

spokojnie, niektórzy potrzebowali kruków by ustawić rozkazy
 
     
Martin
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Sty, 2014   

Ok, rozkazy są, robię mapkę :)
 
     
Rewolta
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Sty, 2014   

gamaliel napisał/a:
spokojnie, niektórzy potrzebowali kruków by ustawić rozkazy


Skoro nie mam od Ciebie pw to spodziewam się gdzie możesz zaatakować ;P
 
     
Martin
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Sty, 2014   

Panowie i Panie, pora przenieść się na pole walki o dominację nad Westeros ;)
 
     
Mieciu
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Sty, 2014   

mam pytanie co do karty:Doran Martell [4] Za każdą kartę Rodu na twojej ręce, ta karta otrzymuje po 1 symbolu fortyfikacji i miecza i -1 do siły (do minimalnie 0).
Czy ta karta może mieć wogóle siłę 4?
Nawet jeśli zostanie ostatnia na ręce to chyba jest 3.
 
     
Rewolta
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Sty, 2014   

Nie wtedy już jest 4 :D
 
     
Mieciu
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Sty, 2014   

no tak ale pisze ,że "za każdą kartę rodu na twojej ręce"
więc łącznie z tą i ona też sobie odejmuje -1
chyba ,że źle to rozumiem
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Sty, 2014   

jak ja zagrywasz to leży na stole a nie jest w ręce :D
 
     
Mieciu
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Sty, 2014   

ok teraz czaję :grin:
dzięki
 
     
Martin
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Sty, 2014   

A propo - istnieje jakiś FAQ do zasad z DwD? Jako GM chciałbym wiedzieć jak powinny być rozstrzygane poszczególne sytuacje, a w tę wersję gry gram po raz pierwszy ;)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 12