galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
7 prostych pytań
Autor Wiadomość
alanbdg
[Usunięty]

Wysłany: Czw 03 Sty, 2013   

1. nie. Jesli jednostka otrzyma tyle dmg ile wynosi jej hp to automatycznie ginie. Analogicznie w trakcie walki - przydzielone jej zostają np. 3 dmg. Nie możesz ich wyleczyć bo jeszcze nie zostały zadane. Gdy zostaną zadane jednostka zginie i nie zdążysz jej wyleczyć. Nalezy pamiętać, że mozna zginąć również od obniżania hp (bez zadawania obrażeń).
2. tak
3. tak. Jest tylko jeden początek tury i tylko raz jest opcja użycia zdolności "na początku tury"
 
     
Swiety
[Usunięty]

Wysłany: Czw 17 Sty, 2013   

kolejne pytanka
1. czy [URL=deckbox.org/whi/Lothern Sea Master]Lothern Sea Master[/URL] może użyć swojej umiejętności nawet jeśli nie ma żetonów zasobów na sobie?

2. czy Duregan Thorgrimson jeżeli zabije swojego przeciwnika to czy on oddaje mu obrażenia skoro jest już na discardzie?

3. a jeżeli zadaje to czy zadaje je zmodyfikowane np. z dodatków jakie miał na sobie jak jeszcze żył? mnie się zdaje że tutaj najpierw ginie więc w żaden sposób nie może zostać dopalony.
 
     
morphine
[Usunięty]

Wysłany: Pią 18 Sty, 2013   

1. Może użyć, tyle że nie zadasz obrażeń bo X=0
2 i 3. Jest w FAQ wyjaśnienie + errata - obie jednostki zadają sobie obrażenia równocześnie, więc z wszystkimi dopakowaniami na sobie :)
Cytat:
81 Duregan Thorgrimson
Durgean oraz wybrana jednostka zadają
sobie obrażenia równocześnie.
Treść powinna brzmieć: „Akcja: Na
początku twojej tury ta jednostka
oraz wybrana jednostka zadają sobie
nawzajem obrażenia równe swojej
sile.”
 
     
Swiety
[Usunięty]

Wysłany: Pią 18 Sty, 2013   

ale z Tirancoką placówką daje to już jakiś efekt tak, że bez zastanowienia można ściągać zasoby Eltharionem ;]
 
     
morphine
[Usunięty]

Wysłany: Pią 18 Sty, 2013   

Nie przydzielasz indirectów więc z tiranocki nie odpalisz akcji.

EDIT: Może wyjaśnij po kolei jak i co chcesz odpalać :)
 
     
Swiety
[Usunięty]

Wysłany: Pią 18 Sty, 2013   

Mam Sea Mastera bez zasobów i Tiranocką placówkę, teoretycznie używając umiejętności Mastera zadaje 0 niebezpośrednich które są podwyższone o 1 przez placówkę
 
     
blazius
[Usunięty]

Wysłany: Pią 18 Sty, 2013   

Efekt placówki nie zadziała dopóki nie zadasz jakiegoś obrażenia. Z Sea Mastera bez żetonów nie zadasz żadnego.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 12