Jak zatrzymać Nawiedzone Miasto? |
Autor |
Wiadomość |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 06 Cze, 2011
|
|
|
Jeśli chodzi o pokonanie imperium na queście to tak jak mówili poprzednicy trzeba przez pierwsze tury kontrolowac jego quest. Ja gram goblińskim naporem i recepta jest proste i przeważnie skuteczna.
Postawowe karty - lober, wskrzeszenie, stopa gorka i ewentualnie piknik
Mechanika:
loper w queście najlepiej w pierwszej turze. W drugiej używamy, przeciwnik traci jednostkę na misji - rak dociągu i misja nie działa. Jak mamy na ręce to rzucamy od razu wskrzeszenie - lober wraca i czeka i tak w kółko. stopka i piknik dopełniaja zniszczenia. Jesli dorze ci podejdzie ręka to po trzech turach przeciwnik nie ma jednostek na stole i ma ok 3 karty na ręce a ty powoli dopalasz strefę...
Moje dotychczasowe gry z questem to 60 % wygranych - zawszej jak zaczynam i czasem jak zaczyna przeciwnik |
|
|
|
 |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 06 Cze, 2011
|
|
|
ps. sorki za zjadanie literek |
|
|
|
 |
DaRKeR [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 06 Cze, 2011
|
|
|
Germanus a wiesz że Lobber z misji nie zadziała ?:D |
|
|
|
 |
puma1944 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 06 Cze, 2011
|
|
|
Witam
Gram Krasiami i ostatnio nie daje nasza rasa sobie rady z imperium na quescie i calym tym imperialnym przesówaniem do tego dochodzi problem z czarnoksieżnikiem tzeentcha macie jakis sprawdzone pomysły?? co polecacie?? |
|
|
|
 |
DaRKeR [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 06 Cze, 2011
|
|
|
dorzuć do swoich krasnoludów kilka kart mówię o świątyni sigmara, Żelaznej dyscyplinie, kuźni derricksburga i łupieżcach rodrika |
|
|
|
 |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 06 Cze, 2011
|
|
|
ups. chodziło mi o kingdom |
|
|
|
 |
Czarny [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 08 Cze, 2011
|
|
|
Świątynia Sigmara nie chodzi dobrze u Krasnoludów (przynajmniej moim zdaniem) natomiast żelazna jak najbardziej, do tego called back jakby się ptaszek za bardzo napakowął, albo jakby zabił nam coś ważnego. |
|
|
|
 |
nardios [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 09 Cze, 2011
|
|
|
..wystarczy przeciwnikowi przed partią wyrzucić wszystkie karty misji z talii i po problemie. Np. Ej patrz elvis za tobą i wyrzucasz karty z decka po czym obowiązkowo złowieszczo zacierasz ręce wymawiając pod nosem "muahhahahaa" raz mi się prawie sprawdził taki patent. |
|
|
|
 |
Mouse [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 29 Cze, 2011
|
|
|
trzeba od razu też mapy wyciągnąć, bo inaczej się połapie |
|
|
|
 |
GambitG [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 04 Lip, 2011
|
|
|
Germanus, twój kolega ma jakąś fatalną talię na tym queście złożoną .
Jeśli gra się orderem to faktycznie potrzebne są karty imperium, żeby grać przeciwko... imperium
Ale są też inne rady, o których warto pamiętać, jak np. ostrożne podejście do wszystkich kart z akcjami, które odpalają się tylko i wyłącznie w jednej strefie. W czasach vthc, rodricków i wilhelma raczej na nich nie możemy oprzeć talii. Dobre są tiranockie placówki i statki bo pomimo ich przesunięcia ciągle zadają obrażenia przeciwnikowi. Długie zimy pozwolą nam zagrać ponownie co ważniejsze karty zamienione w developy. W taliach destro ptak, blood dragon knight, a u orków wolf rider assault mogą być przydatne.
Jak wiemy że gramy z nawiedzonym miastem, to nie ma co równomiernie rozwijać stref. Jak mamy dobrą rękę i drogi deck to wszystko co możemy zagrywamy w kingdom, jeśli deck jest tani, to w misje.
Mnie najbardziej martwi, że jak coś już poskłada się przeciwko imperium to może sobie nie radzić np. z taliami kontrolującymi i DE/Undead obecne. |
|
|
|
 |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 05 Lip, 2011
|
|
|
GamitG:
Jeśli z fatalną talią można być na 5 miejscu w rankingu to fajnie
Ostatnio troszke pozmieniał jednostki i wygrane zdecydowanie są po jego stronie. Obacze co się zmieniło po Legendach w sierpniu |
|
|
|
 |
lanowiec [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 06 Lip, 2011
|
|
|
Czy istnieją karty które mogą zniszczyć misję? albo chociaz cofnąć je na ręke? |
|
|
|
 |
radaner [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 06 Lip, 2011
|
|
|
możesz ew z discardowania decka 'przewinąć' misję (np z dark abyss i inne), a tak to na razie nie ma nic co by zdjeło misję . |
|
|
|
 |
Gothik [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 11 Lip, 2011
|
|
|
Innymi słowy FFG zatrzymało nawiedzone miasto... |
|
|
|
 |
|