galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak zatrzymać Nawiedzone Miasto?
Autor Wiadomość
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Cze, 2011   

Jeśli chodzi o pokonanie imperium na queście to tak jak mówili poprzednicy trzeba przez pierwsze tury kontrolowac jego quest. Ja gram goblińskim naporem i recepta jest proste i przeważnie skuteczna.
Postawowe karty - lober, wskrzeszenie, stopa gorka i ewentualnie piknik
Mechanika:
loper w queście najlepiej w pierwszej turze. W drugiej używamy, przeciwnik traci jednostkę na misji - rak dociągu i misja nie działa. Jak mamy na ręce to rzucamy od razu wskrzeszenie - lober wraca i czeka i tak w kółko. stopka i piknik dopełniaja zniszczenia. Jesli dorze ci podejdzie ręka to po trzech turach przeciwnik nie ma jednostek na stole i ma ok 3 karty na ręce a ty powoli dopalasz strefę...
Moje dotychczasowe gry z questem to 60 % wygranych - zawszej jak zaczynam i czasem jak zaczyna przeciwnik :mrgreen:
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Cze, 2011   

ps. sorki za zjadanie literek :razz:
 
     
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Cze, 2011   

Germanus a wiesz że Lobber z misji nie zadziała ?:D
 
     
puma1944
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Cze, 2011   

Witam
Gram Krasiami i ostatnio nie daje nasza rasa sobie rady z imperium na quescie i calym tym imperialnym przesówaniem :cry: do tego dochodzi problem z czarnoksieżnikiem tzeentcha macie jakis sprawdzone pomysły?? co polecacie??
 
     
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Cze, 2011   

dorzuć do swoich krasnoludów kilka kart mówię o świątyni sigmara, Żelaznej dyscyplinie, kuźni derricksburga i łupieżcach rodrika :)
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Cze, 2011   

ups. chodziło mi o kingdom :razz:
 
     
Czarny
[Usunięty]

Wysłany: Sro 08 Cze, 2011   

Świątynia Sigmara nie chodzi dobrze u Krasnoludów (przynajmniej moim zdaniem) natomiast żelazna jak najbardziej, do tego called back jakby się ptaszek za bardzo napakowął, albo jakby zabił nam coś ważnego.
 
     
nardios
[Usunięty]

Wysłany: Czw 09 Cze, 2011   

..wystarczy przeciwnikowi przed partią wyrzucić wszystkie karty misji z talii i po problemie. Np. Ej patrz elvis za tobą i wyrzucasz karty z decka po czym obowiązkowo złowieszczo zacierasz ręce wymawiając pod nosem "muahhahahaa" raz mi się prawie sprawdził taki patent.
 
     
Mouse
[Usunięty]

Wysłany: Sro 29 Cze, 2011   

trzeba od razu też mapy wyciągnąć, bo inaczej się połapie
 
     
GambitG
[Usunięty]

Wysłany: Pon 04 Lip, 2011   

Germanus, twój kolega ma jakąś fatalną talię na tym queście złożoną :P .

Jeśli gra się orderem to faktycznie potrzebne są karty imperium, żeby grać przeciwko... imperium :P

Ale są też inne rady, o których warto pamiętać, jak np. ostrożne podejście do wszystkich kart z akcjami, które odpalają się tylko i wyłącznie w jednej strefie. W czasach vthc, rodricków i wilhelma raczej na nich nie możemy oprzeć talii. Dobre są tiranockie placówki i statki bo pomimo ich przesunięcia ciągle zadają obrażenia przeciwnikowi. Długie zimy pozwolą nam zagrać ponownie co ważniejsze karty zamienione w developy. W taliach destro ptak, blood dragon knight, a u orków wolf rider assault mogą być przydatne.

Jak wiemy że gramy z nawiedzonym miastem, to nie ma co równomiernie rozwijać stref. Jak mamy dobrą rękę i drogi deck to wszystko co możemy zagrywamy w kingdom, jeśli deck jest tani, to w misje.

Mnie najbardziej martwi, że jak coś już poskłada się przeciwko imperium to może sobie nie radzić np. z taliami kontrolującymi i DE/Undead obecne.
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Wto 05 Lip, 2011   

GamitG:
Jeśli z fatalną talią można być na 5 miejscu w rankingu to fajnie :razz:
Ostatnio troszke pozmieniał jednostki i wygrane zdecydowanie są po jego stronie. Obacze co się zmieniło po Legendach w sierpniu :twisted:
 
     
lanowiec
[Usunięty]

Wysłany: Sro 06 Lip, 2011   

Czy istnieją karty które mogą zniszczyć misję? albo chociaz cofnąć je na ręke?
 
     
radaner
[Usunięty]

Wysłany: Sro 06 Lip, 2011   

możesz ew z discardowania decka 'przewinąć' misję (np z dark abyss i inne), a tak to na razie nie ma nic co by zdjeło misję ;) .
 
     
Gothik
[Usunięty]

Wysłany: Pon 11 Lip, 2011   

Możesz już nie zatrzymywać - od wyjścia FAQ 1.5 ta karta jest już zakazana na turniejach: http://www.fantasyflightg...s.asp?eidn=2457
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Pon 11 Lip, 2011   

Innymi słowy FFG zatrzymało nawiedzone miasto... :roll:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 12