galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gra o Tron PBF #9.2 - Starcie Królów 2 - Pole Gry
Autor Wiadomość
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Czw 28 Lut, 2013   

aaaaa! 1+ co to za wydarzenia - o ten brak najazdu nie wygram ffs
2- napisałem posta w którym zostawiłem żeton, potem go skasowałem i napisałem od poczatku i o żetonie zapomniałem (teraz tylko napieprzam śmieje sie z siebie :) )

EDIT : czy brak możliwości przydzielania rozkazów najazdu jest równoznaczny z brakiem możliwosci przydzielanai rozkazów najazdu jednorazowych ??:d (mojej umiejetnosci rodowej )
 
     
reszka
[Usunięty]

Wysłany: Pią 01 Mar, 2013   

Jak dla mnie, to można, bo zakazane są rozkazy najazdu a nie rozkazy rozgrywane w fazie najazdu/cała faza najazdu. Przynajmniej my tak zawsze graliśmy.

Ale Medyk musi się wypowiedzieć.
 
     
Medyk
[Usunięty]

Wysłany: Pią 01 Mar, 2013   

Wg. zasad z CoKa + FAQ nie ma całej fazy Najazdu = nie można również używać rozkazów jednorazowych rozgrywanych w tej fazie podczas tej rundy.
 
     
Medyk
[Usunięty]

Wysłany: Nie 03 Mar, 2013   

RUNDA: 4

MAPA:
Aktualna mapa 4.1

Karty Westeros:
1. Ostatnie dni lata (Dzicy) – nic się nie dzieje.
2. Ostatnie dni lata (Dzicy) – nic się nie dzieje.
3. Nadchodzi zima – Potasujcie tę talię. > - Morze sztormów – Podczas tej fazy Planowania gracze nie mogą wydawać rozkazów Najazdu.


Kolejność Rundy:

>Lannister może użyć Kruka. - nie używa

MARSZE:
>Baratheon
>Lannister
>Stark
>Martell
>Greyjoy
>Tyrell
-----------------------------------
>Lannister
>Stark
>Martell
>Greyjoy
>Tyrell
-----------------------------------
>Lannister
>Stark
>Martell

UMOCNIENIE WŁADZY:
>Stark - 2 UW
>Greyjoy - 2 UW
>Tyrell - 2 UW
 
     
karol399
[Usunięty]

Wysłany: Nie 03 Mar, 2013   

To ja lece na Cracklaw Point piechurem z Harrenhal dowodca posłany.
Zostawiam żeton.
 
     
Medyk
[Usunięty]

Wysłany: Nie 03 Mar, 2013   

Bitwa na Crakclaw Point:

Agresor: Baratheon
Marsz +1 z Harrenhal: 1 Piechur;
Wsparcie z Blackwater Bay: 2 Statki
Karta: Allester Florent (3) – 1 x Miecz

Siła: 7

Obrońca:Stark
Jednostki: 1 Machina;
Wsparcie z Narrow Sea: 2 Statki
Karta: Arya Stark (1) – 1x Miecz
Przewaga w Lennikach.

Siła: 3

Baratheon wygrywa bitwę. Machina Starka ulega zniszczeniu.
Ostatnio zmieniony przez Medyk Nie 03 Mar, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Nie 03 Mar, 2013   

arya
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Nie 03 Mar, 2013   

widze w 1 poscie ze lannister sie ruszyl ale nie widze zadnego postu na ten temat wiec radze napisac bo stark moze na to czekac
 
     
Medyk
[Usunięty]

Wysłany: Nie 03 Mar, 2013   

Może coś w tym być. Ja ruszam Rycerza z Seagardu do Riverrun. Piechur zostaje na miejscu.
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Nie 03 Mar, 2013   

zassysam 1 statek na shivering sea:D
 
     
reszka
[Usunięty]

Wysłany: Nie 03 Mar, 2013   

marsz-1 z greywather

piechur atakuje riverrun.

dowódca - Balon Greyjoy (5) - 1 x Miecz

używam miecza.

/wszystko mi jedno, której karty użyje lanni/
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Nie 03 Mar, 2013   

statek wypływa z portu
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Pon 04 Mar, 2013   

Oldtown:
piechur na The Arbor
piechur na Three Towers
zostawiam żeton
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Pon 04 Mar, 2013   

Nie zrozumiem przez długi czas czemu Tyrell nie wjechal na Starfall. Wiem ze sojusz sojuszem ale taki gasnie w obliczu mozliwosci zdobycia ostatniego zamku
GG
w nastepnym marszu sciagne wieze z Dragonstone(zostawiajac zeton) i piechura z Princess pass na Boneway
A w ostatnim wjade wieza i koniem w reach (lub Cracklaw point - w sumie mi to obojetne) kladac czerwona zmije. jednoczesnie piechur pojdzie na Storm's end co mi da 6 zamkow.
Nawet jak Tyrell wjedzie mi z Reach na Boneway to jest tam 2 do 4 i obronie sie przed kazdym jego liderem kladac ellarie Sand.
Mam nadzieje ze wszystko sie zgadza :) Najwyzej wyszedlem na idiote.
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Pon 04 Mar, 2013   

wyszedles na idiote bo wymuszonym marszem mozna zbierac jednostki z pól sąsiednich a DS nie graniczy z boneway:p
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 13