  | 
               
                  galakta.pl
                   
                  Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
  
                  
                | 
                            
          
         		            
 
	
			| 
		Gra o Tron PBF#16 "Przyjemność jest najważniejsza" | 
    
   
	
		 
		
			
				| Czy zagrałbyś w pełni klimatyczny PBF Gry o Tron | 
			 
			
				
					
												
							| Czy zagrałbyś w klimatycznego GOT'a bez komunikacji poza polem gry? | 
							
								
							 | 
							 55%  | 
							[ 5 ] | 
						 
												
							| Czy zagrałbyś w klimatycznego GOT'a z komunikacją poza polem gry (wszelkie PW itp dozwolone) | 
							
								
							 | 
							 44%  | 
							[ 4 ] | 
						 
											 
				 | 
			 
			   
				| Głosowań: 9 | 
			   
			   
				| Wszystkich Głosów: 9 | 
			   
			   
				 | 
			   
			   
				 | 
			   
		 
		 
	 | 
 
 
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Shutt [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pon 28 Sty, 2013   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Tutaj zamieszczam listę generałów, będzie wygodniej.
 
Jak ktoś nie ma pilnej potrzeby to tymczasowo nie piszczcie w tym temacie
 
 
Runda 5 - Faza Akcji 
 
 
 
 
 
 
 
 
Marsze:
 
 
 
Podliczyłem tokenki, ściągnąłem niepotrzebne rozkazy (na Bay of Ice jest wsparcie)
 
 
 
Umocnienie Władzy *:
 
Martell
 
Tyrell (2x Statek na WSS)
 
Stark (1x Statek na The Narrow Sea)
 
 
 
 
.........................
 
KARTY WYDARZEŃ: 
 
 
TALIA I
 
 
Mobilizacja - Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz. 
 
 
Zaopatrzenie - Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia. 
 
 
Zaopatrzenie - Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia. 
 
 
Tron Ostrzy [Dzicy] - Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie; b) wszyscy werbują jednostki; c) ta karta nie wywiera żadnego efektu. 
 
 
Nadchodzi Zima - Odkryjcie kartę na następną turę.
 
 
Ostatnie Dni Lata [Dzicy] - Nic się nie dzieje.  
 
 
TALIA II
 
 
Starcie Królów - Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów. 
 
 
Gra o Tron - Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje. 
 
 
Mroczne Skrzydła, Mroczne Słowa [Dzicy] - Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów; b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują; c) ta karta nie wywiera żadnego efektu. 
 
 
Nadchodzi Zima - Odkryjcie kartę na następną turę. 
 
 
TALIA III
 
 
Atak Dzikich - Dzicy atakują Westeros. 
 
 
Atak Dzikich - Dzicy atakują Westeros.  
 
 
Pod Miecz - Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony; b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1; c) nie ma żadnych ograniczeń. 
 
 
Nawałnica Mieczy [Dzicy] - Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony. 
 
 
Sieć Kłamstw [Dzicy] - Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
 
 
Uczta dla Wron [Dzicy] - Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy. 
 
 
.........................
 
 
Generałowie
 
 
 
Greyjoy (Mortyr)
 
 
 
Euron Wronie Oko [4] [miecz]
 
Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
 
Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
 
Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
 
Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
 
Dagmaer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
 
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).
 
 
 
Lannister (toszt)
 
 
 
Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
 
Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
 
Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
 
Ogar [2] [wieża][wieża]
 
Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
 
Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
 
Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.
 
 
 
Tyrell (gamaliel)
 
 
 
Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących sie jednostek Piechurów przeciwnika.
 
Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
 
Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
 
Randyll Tarly [2] [miecz]
 
Alester Florent [1] [wieża]
 
Margaery Tyrell [1] [wieża]
 
Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
 
 
 
Stark (Shutt)
 
 
 
Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
 
Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
 
Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
 
Greatjon Umber [2] [miecz]
 
Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
 
Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
 
Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.
 
 
 
Baratheon (Karol399)
 
 
 
Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
 
Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
 
Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
 
Ser Davoc Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 so siły i symbol miecza.[/color]
 
Melisandre [1] [miecz]
 
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
 
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
 
 
 
Martell (Medyk)
 
 
 
Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
 
Areo Hotah [3] [wieża]
 
Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
 
Obara Sand [2] [miecz]
 
Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
 
Arianne Martell [1] Jeśli sie bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
 
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów. | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez Shutt Wto 29 Sty, 2013, w całości zmieniany 4 razy   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Medyk [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Wto 29 Sty, 2013   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Mógłbym prosić o info jakie karty zostały w kartach Westeros? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 gamaliel [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Wto 29 Sty, 2013   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               W pierwszej talii zostało
 
 
1 mobilizacja
 
2 zaopatrzenia
 
tron ostrzy
 
ostatnie dni lata
 
nadchodzi zima
 
 
W drugiej talii
 
 
gra o tron
 
nadchodzi zima
 
2 starcia królów
 
mroczne skrzydła mroczne słowa
 
 
W trzeciej talii
 
 
2 ataki dzikich
 
pod miecz
 
nawałnica mieczy
 
Sieć kłamstw
 
uczta dla wron | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Shutt [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Wto 29 Sty, 2013   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Tutaj zamieszczam listę generałów, będzie wygodniej.
 
Jak ktoś nie ma pilnej potrzeby to tymczasowo nie piszczcie w tym temacie
 
 
6 runda 
 
 
Wydarzenia 
 
 
I talia: Zaopatrzenie - Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
 
 
II talia: Nadchodzi Zima - Odkryjcie kartę na następną turę.
 
Starcie Królów - Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
 
 
III talia: Sieć Kłamstw [Dzicy] - Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia. 
 
 
Dzicy atakują!!
 
Siła: 12
 
 
 
 
 
 
.........................
 
 
KARTY WYDARZEŃ: (ZAKTUALIZUJĘ, O ILE NIE ZAKOŃCZYMY GRY W TEJ RUNDZIE) 
 
 
TALIA I
 
 
Mobilizacja - Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz. 
 
 
Zaopatrzenie - Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia. 
 
 
Zaopatrzenie - Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia. 
 
 
Tron Ostrzy [Dzicy] - Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie; b) wszyscy werbują jednostki; c) ta karta nie wywiera żadnego efektu. 
 
 
Nadchodzi Zima - Odkryjcie kartę na następną turę.
 
 
Ostatnie Dni Lata [Dzicy] - Nic się nie dzieje.  
 
 
TALIA II
 
 
Starcie Królów - Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów. 
 
 
Starcie Królów - Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów. 
 
 
Gra o Tron - Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje. 
 
 
Mroczne Skrzydła, Mroczne Słowa [Dzicy] - Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów; b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują; c) ta karta nie wywiera żadnego efektu. 
 
 
Nadchodzi Zima - Odkryjcie kartę na następną turę. 
 
 
TALIA III
 
 
Atak Dzikich - Dzicy atakują Westeros. 
 
 
Atak Dzikich - Dzicy atakują Westeros.  
 
 
Pod Miecz - Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony; b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1; c) nie ma żadnych ograniczeń. 
 
 
Nawałnica Mieczy [Dzicy] - Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony. 
 
 
Sieć Kłamstw [Dzicy] - Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
 
 
Uczta dla Wron [Dzicy] - Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy. 
 
 
.........................Generałowie
 
 
 
Greyjoy (Mortyr)
 
 
 
Euron Wronie Oko [4] [miecz]
 
Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
 
Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
 
Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
 
Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
 
Dagmaer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
 
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).
 
 
 
Lannister (toszt)
 
 
 
Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
 
Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
 
Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
 
Ogar [2] [wieża][wieża]
 
Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
 
Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
 
Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.
 
 
 
Tyrell (gamaliel)
 
 
 
]Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących sie jednostek Piechurów przeciwnika.
 
Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
 
Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
 
Randyll Tarly [2] [miecz]
 
Alester Florent [1] [wieża]
 
Margaery Tyrell [1] [wieża]
 
Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
 
 
 
Stark (Shutt)
 
 
 
Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
 
Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
 
Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
 
Greatjon Umber [2] [miecz]
 
Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
 
Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
 
Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.
 
 
 
Baratheon (Karol399)
 
 
 
Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
 
Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
 
Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
 
Ser Davoc Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 so siły i symbol miecza.[/color]
 
Melisandre [1] [miecz]
 
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
 
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
 
 
 
Martell (Medyk)
 
 
 
Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
 
Areo Hotah [3] [wieża]
 
Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
 
Obara Sand [2] [miecz]
 
Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
 
Arianne Martell [1] Jeśli sie bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
 
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |