galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
#PBF 69 - Nabór i dyskusja
Autor Wiadomość
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Pon 21 Lip, 2014   

No te licytacje za dobrze to chyba nie wyszły. Trzeba pomyśleć nad nimi :P A co do draftu kart czy mogę prosić o współgraczy, żeby przy wyborze kart na początku posta pisali pogrubioną czcionką swój numerek kolejności? Będzie się łatwiej połapać czyja jest kolejność.
 
     
figol
[Usunięty]

Wysłany: Pon 21 Lip, 2014   

Gog napisał/a:
Jazmatos napisał/a:
Kurczę, a ja myślałem, że to Lanni całą licytację rozstrzyga. Eh no nic też kiepsko to widzę.. Widzę, Arryn mnie nie bardzo lubi :D No nic przynajmniej 2 gwiazdki na otarcie łez mam :)
nuie wiem czemu tez tak myslalem ;d

jest to zgodne z zasadami, ale tego wyraźnie nie napisałem,
staram się, aby wszystko było czytelne, ale to mi umknęło

MAPA z torami wpływów
 
     
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Pon 21 Lip, 2014   

Cytat:
- Po wybraniu wszystkich siedmiu kart gracze wybierają dla swoich kart wartości siły z zakresu podanego w nawiasie oraz nazwę postaci


Hm, nazwy postaci mają być książkowe, czy nie? Jeżeli tak, to w jakim okresie fabularnym zaczynamy Grać o Tron? :D Bo nie wiem, czy Balon ma żyć, czy nie żyć, i czy Theon jest jeszcze kumplem Robba, czy może już sprzedawczykiem albo nawet Fetorem. :D
 
     
czarnylord23
[Usunięty]

Wysłany: Pon 21 Lip, 2014   

figol napisał/a:

Cytat:
[0-2] Jeśli wygrasz tę bitwę, zamiast zdejmować z obszaru ogarniętego bitwą żeton Rozkazu, możesz go przejąć i wykorzystać jak swój własny.

A co, jeśli to przekracza mój limit rozkazów? To karta z Winds of Winter. Wg mnie można przejąć bez względu na limit. Nie znam się. Potrzebne potwierdzenie od kogoś ogarniętego :smile:

Ustalono coś z tą kartą? Używając ctrf+f i ctr+v nic nie znalazłem, ale to nie oznacza, że nic nie ustalono. ;)
 
     
Mieciu
[Usunięty]

Wysłany: Wto 22 Lip, 2014   

[0-2] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Wto 22 Lip, 2014   

nie ten temat
 
     
Mieciu
[Usunięty]

Wysłany: Wto 22 Lip, 2014   

Już przenoszę, pomyłka :)
 
     
figol
[Usunięty]

Wysłany: Wto 22 Lip, 2014   

czarnylord23 napisał/a:
figol napisał/a:

Cytat:
[0-2] Jeśli wygrasz tę bitwę, zamiast zdejmować z obszaru ogarniętego bitwą żeton Rozkazu, możesz go przejąć i wykorzystać jak swój własny.

A co, jeśli to przekracza mój limit rozkazów? To karta z Winds of Winter. Wg mnie można przejąć bez względu na limit. Nie znam się. Potrzebne potwierdzenie od kogoś ogarniętego :smile:

Ustalono coś z tą kartą? Używając ctrf+f i ctr+v nic nie znalazłem, ale to nie oznacza, że nic nie ustalono. ;)


To nie jest twój rozkaz,więc limit nie powinien obowiązywać.

Nazwy postaci książkowe, okres proponuję początek. Może być Ned Stark, a Littlefinger może być u Arrynów :smile:
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Wto 22 Lip, 2014   

czemu nie jakiekolwiek ?:x co to przeszkadza ?:p
 
     
figol
[Usunięty]

Wysłany: Wto 22 Lip, 2014   

Cytat:
55. [0-4] [miecz] nielimitowana ilość

56. [0-4] [wieża] nielimitowana ilość


te karty mają po jednym symbolu miecza/wieży, ale ich ilość jest nieograniczona :smile:
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Wto 22 Lip, 2014   

figol proszę zgódz się na jakiekolwiek nazwy, w 52 najfajniejsze bło nazywanie obszarów nikomu to nie przeszkadzało :) a tu dowódców można nazwac jak sie chce, a przy podawaniu(wysyłaniu podać od razu tekst itd tzn. przeklejać)
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Wto 22 Lip, 2014   

Gog napisał/a:
figol proszę zgódz się na jakiekolwiek nazwy, w 52 najfajniejsze bło nazywanie obszarów nikomu to nie przeszkadzało :) a tu dowódców można nazwac jak sie chce, a przy podawaniu(wysyłaniu podać od razu tekst itd tzn. przeklejać)

Ale tam graliście na jakimś jajku :D Tutaj mamy Westeros, więc pozostańmy przy klimacie gotowskim. Głupio byłoby czytać, że jakiś króliczek playboya prowadzi do boju rycerzy wielkiego rodu.

Coś generalnie słabo nam idzie to wybieranie kart :(
 
     
Jazmatos
[Usunięty]

Wysłany: Wto 22 Lip, 2014   

No ze 2 dni nam pewno zejdzie jeszcze :) Ja w ogóle jestem ciekawy czy te decki będą w ogóle grywalne...
 
     
Leśnik
[Usunięty]

Wysłany: Wto 22 Lip, 2014   

Idzie jak idzie, ogarnijmy to do piątku, bo później wyjeżdżam na dłuższy weekend do Amsterdamu i pewnie do poniedziałku będzie ciężko z netem.
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Wto 22 Lip, 2014   

Jazmatos napisał/a:
1. [0-4] Jeśli wygrasz przeciwnik będzie musiał zapłacić 2 żetony władzy za każdą wycofującą się jednostkę. Każda za którą nie zapłaci zostaje zniszczona.

Zapłacić Tyrellowi 2 żetony czy w ogóle odrzucić 2 żetony?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 13