  | 
               
                  galakta.pl
                   
                  Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
  
                  
                | 
                            
          
         		            
 
	
			| 
		PBF45-Fear cuts deeper than swords | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Mieciu [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   PBF45-Fear cuts deeper than swords
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Beez Stark ,który kontynuował politykę Rekceba Starka zostaje nowym królem Westeros.
 
 
Tura 9-Faza Akcji
 
 
Aktualna mapa:
 
http://i.imgur.com/dpiUFtH.jpg
 
 
Aktualną kartę Dzikich nikt nie podglądał.
 
Dzicy:siła 8
 
 
Rozpiska
 
 
Kruk
 
Martell-Prince's Pass:zmiana rozkazu z uw na obronę +2*
 
 
Najazdy
 
 
Tyrell -WSS:bez efektu
 
Stark -The Shivering Sea:bez efektu 
 
Lannister -Seagard:pali wsparcie Starka na The Twins
 
Martell -ESS:bez efektu
 
Greyjoy-port Pyke:pali wsparcie Lannistera na IB
 
 
Marsze
 
 
Tyrell -The Reach:piechur na Kingswood ,bitwa z Martellem
 
Stark -Greywater Watch:koń na Seagard ,bitwa z Lannisterem
 
Martell 
 
 
Tyrell 
 
Stark 
 
Martell 
 
 
Umocnienia władzy
 
 
Tyrell 
 
Stark 
 
Martell 
 
 
Tyrell 
 
Martell 
 
 
Tyrell 
 
Martell 
 
 
1.Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu. 
 
2.Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.-->Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje. 
 
3.Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
 
 
Atak Dzikich z siłą 12!
 
 
Tory wpływów
 
 
Żelazny Tron
 
 
1.Tyrell
 
2.Stark
 
3.Lannister
 
4.Martell
 
5.Baratheon
 
6.Greyjoy
 
 
Lennicy
 
 
1.Stark
 
2.Lannister
 
3.Greyjoy
 
4.Martell
 
5.Baratheon
 
6.Tyrell
 
 
Królewski Dwór
 
 
1.Martell
 
2.Stark
 
3.Baratheon
 
4.Tyrell
 
5.Lannister
 
6.Greyjoy
 
 
Zaopatrzenie
 
 
Tyrell-5
 
Stark-6
 
Lannister-3
 
Martell-3
 
Baratheon-1
 
Greyjoy-2
 
 
Skarbiec
 
 
Tyrell-13
 
Stark-16
 
Lannister-11
 
Martell-11
 
Baratheon-9
 
Greyjoy-7
 
 
Karty Rodów:
 
 
Greyjoy-Rewolta 
 
 
Euron Wronie Oko [4] [miecz] 
 
Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1. 
 
Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0. 
 
Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza. 
 
Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji. 
 
Dagmaer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
 
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz). 
 
 
Lannister-Czyzyk29 
 
 
Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
 
Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz] 
 
Ser Jaime Lannister [2] [miecz] 
 
Ogar [2] [wieża][wieża] 
 
Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu. 
 
Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1. 
 
Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika. 
 
 
Tyrell-Germanus 
 
 
Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
 
Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie. 
 
Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
 
Randyll Tarly [2] [miecz] 
 
Alester Florent [1] [wieża] 
 
Margaery Tyrell [1] [wieża] 
 
Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę. 
 
 
Stark-Rekceb/Beez
 
 
 
Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
 
Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek. 
 
Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
 
Greatjon Umber [2] [miecz] 
 
Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy. 
 
Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
 
Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu. 
 
 
Baratheon-Bumszakalaka 
 
 
Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły. 
 
Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy. 
 
Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża] 
 
Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza. 
 
Melisandre [1] [miecz] 
 
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0. 
 
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę. 
 
 
Martell-Guzu 
 
 
Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
 
Areo Hotah [3] [wieża]  
 
Ciemna Gwiazda [2] [miecz] 
 
Obara Sand [2] [miecz] 
 
Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
 
Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót. 
 
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów. 
 
 
Karty Westeros: 
 
 
Talia I: 
 
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia. 
 
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia. 
 
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia. 
 
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
 
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz. 
 
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz. 
 
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu. 
 
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu. 
 
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje. 
 
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę. 
 
 
 
Talia II: 
 
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje. 
 
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje. 
 
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje. 
 
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów. 
 
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów. 
 
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów. 
 
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu. 
 
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu. 
 
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę. 
 
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje. 
 
 
Talia III: 
 
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros. 
 
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros. 
 
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros. 
 
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń. 
 
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń. 
 
Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1. 
 
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia. 
 
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy. 
 
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony. 
 
Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
 
 
Karty Dzikich: 
 
 
WARG-ZWIADOWCA 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy. 
 
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają). 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy. 
 
 
CISZA NA MURZE 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje. 
 
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje. 
 
 
JEŹDŹCY MAMUTÓW 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. 
 
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu. 
 
 
NAJAZD PREWENCYJNY 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję. 
 
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar). 
 
 
GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile. 
 
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę. 
 
 
ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0). 
 
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0). 
 
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ). 
 
 
KRÓL ZA MUREM 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów. 
 
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji. 
 
 
ZABÓJCY WRON 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona. 
 
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy. 
 
 
NADCIĄGA HORDA 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. 
 
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza. | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez Mieciu Czw 01 Maj, 2014, w całości zmieniany 244 razy   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Mieciu [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Historia gry
 
 
Tura 1
 
 
Mapa z Fazy Planowania:
 
http://i.imgur.com/2gWzLgW.jpg
 
Mapa z Fazy Akcji:
 
http://i.imgur.com/lFxt8wL.jpg
 
 
Faza Akcji
 
 
Kruk Posłaniec 
 
Lannister-Oglądnięcie karty Dzikich ,zostawienie na górze
 
 
Marsze 
 
Baratheon-Statek z Shipbreaker Bay na Blackwater Bay 
 
Lannister-Statek z The Golden Sound na The Sunset Sea 
 
Stark-Piechur z White Harbour na Widow's Watch ,zostawiony żeton
 
Martell-Piechur z Salt Shore na Storm's End ,zostawiony żeton
 
Greyjoy-Piechur z Pyke do Seagardu ,koń na Riverrun 
 
Tyrell-Piechur z Hightgarden na Oldtown ,koń na The Reach 
 
 
Stark-Statek z The Shivering Sea na The Narrow Sea 
 
Martell-Statek z Sea of Dorne na ESS 
 
Tyrell-Statek z Redwyne Straits na WSS 
 
 
Umocnienia władzy 
 
Baratheon-Dragostone:wieża ulepszona z piechura,statek Shipbreaker Bay,Kingswood:2żw 
 
Lannister-Stoney Sept:2żw ,Lannisport:statek na The Golden Sound ,wieża ulepszona z piechura 
 
Stark-Winterfell:Piechur i statek na The Shivering Sea 
 
Martell-Sunspear:piechur ,statek na Sea of Dorne 
 
Greyjoy-Greywater Watch:1żw ,port Pyke:1żw 
 
Tyrell-Dornish Marches:2żw
 
 
Tura 2
 
 
Faza Westeros
 
 
1.Zaopatrzenie:Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia
 
 
2.Gra o Tron:Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
 
 
3.Morze sztormów [dzicy]:Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
 
 
Zaopatrzenie
 
Baratheon:2>2
 
Lannister:2>2
 
Stark:1>2
 
Matell:2>2
 
Greyjoy:2>4
 
Tyrell:2>2
 
 
Gra o tron
 
Baratheon:+2=9
 
Lannister:+1=8
 
Stark:+1=5
 
Matell:+1=5
 
Greyjoy:+4=11
 
Tyrell:+1=8
 
 
 
Mapa z Fazy Planowania:
 
http://i.imgur.com/FxfP8X1.jpg
 
Mapa z Fazy Akcji:
 
http://i.imgur.com/jayaF8I.jpg
 
 
Faza Akcji
 
 
Kruk Posłaniec 
 
Lannister-Oglądnięcie karty Dzikich ,zostawienie na górze
 
 
Marsze 
 
Baratheon-Wieża i koń z Dragonstone na KL
 
Lannister-Wieża z Lannisportu na Stoney Sept ,koń na Riverrun ,bitwa z Greyjoyem
 
Stark-Piechur z Winterfell na Castle Black ,piechur na Karhold ,koń na Fosę Cailin
 
Martell-Piechur z Sunspear na Starfall ,koń na The Boneway
 
Greyjoy-Anulowany dzięki zdolności Cersei Lannister
 
Tyrell-Koń z Reach na Blackwater ,zostawiony żeton
 
 
Baratheon-Piechur z Kingswood na Storm's End ,bitwa z Martellem
 
Lannister-Ściągnięcie rozkazu
 
Stark-Piechur z Widow's Watch na Winteterfell ,zostawiony żeton
 
 
Umocnienia władzy 
 
Martell-Storms End:mobilizacja 1 statku na ESS
 
Tyrell-Dornish Marches:2żw ,Oldtown:1żw
 
 
Tura 3
 
 
Faza Westeros
 
 
1.Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia. 
 
2.Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu. 
 
3.Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia. 
 
 
Zaopatrzenie
 
Baratheon:2>1
 
Lannister:2>3
 
Stark-2>2
 
Martell-2>3
 
Greyjoy-4>3
 
Tyrell-2>4
 
 
Mapa z Fazy Planowania
 
http://i.imgur.com/Eu3IoFj.jpg
 
Mapa z Fazy Akcji
 
http://i.imgur.com/CSJqEGO.jpg
 
 
Faza Akcji
 
 
Kruk Posłaniec 
 
Lannister-Oglądniecie karty Dzikich ,zostawienie na górze
 
 
Najazdy
 
Baratheon-Blackwater Bay:bez efektu
 
Lannister-Sunset Sea:pali najazd Greyjoya
 
Greyjoy-Ironman's Bay:został spalony przez Lannistera
 
 
Marsze 
 
Baratheon-Wieża z KL na Storms End ,bitwa z Martellem
 
Lannister-Piechur z Stoney Sept na Harrenhal ,wieża zostaje
 
Stark-Marsz z Moat Cailin na The Twins
 
Martell-Statek z Sea of Dorne na ESS
 
Greyjoy-Koń z Flint's Finger na Riverrun ,zostawiony żeton ,bitwa z Lannisterem
 
Tyrell-Koń z Blackwater na Seroad Marches
 
 
Martell-Piechur z Starfall na Prince's Pass ,zostawiony żeton
 
Greyjoy-Statek z portu Pyke na Ironman's Bay
 
 
Martell-3 statki z ESS na Shipbreaker Bay ,bitwa z Baratheonem
 
 
Umocnienia władzy 
 
Lannister-Anulowany rozkaz
 
Stark-Winterfell:mobilizacja 2 statków na Bay of Ice ,Karhold:2żw ,Castle Black:2żw
 
Martell-Sunspear:mobilizacja 2 statków na Sea of Dorne ,TheBoneway:2żw
 
Greyjoy-Greywater Watch:1żw
 
Tyrell-Dornish Marches:2żw ,Oldtown:1żw
 
 
Tura 4
 
 
Faza Westeros
 
 
1.Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia. 
 
 
2.Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów. 
 
 
3.Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń. 
 
 
Zaopatrzenie
 
 
Lannister:3>2
 
Stark:2>2
 
Martell:3>4
 
Greyjoy:3>4
 
Tyrell:4>3
 
Baratheon:1>1
 
 
Skarbiec
 
 
Lannister-8
 
Stark-7
 
Martell-6
 
Greyjoy-11
 
Tyrell-13
 
Baratheon-9
 
 
Licytacja o Tron
 
 
1.Lannister-4
 
2.Tyrell-2
 
3.Baratheon-2
 
4.Greyjoy-2
 
5.Stark-0
 
6.Martell-0
 
 
Licytacja o Miecz
 
 
1.Greyjoy-5
 
2.Baratheon-2
 
3.Tyrell-1
 
4.Lannister-0
 
5.Stark-0
 
6.Martell-0
 
 
Licytacja Kruka
 
 
1.Tyrell-8
 
2.Stark-7
 
3.Martell-6
 
4.Baratheon-5
 
5.Lannister-3
 
6.Greyjoy-0
 
 
Skarbiec
 
 
Lannister-1
 
Tyrell-2
 
Baratheon-0
 
Greyjoy-4
 
Stark-0
 
Martell-0
 
 
Tura bez marszy +1*
 
 
Mapa z Fazy Planowania
 
http://i.imgur.com/1haASiO.jpg
 
Mapa z Fazy Akcji
 
http://i.imgur.com/ddJl8me.jpg
 
 
Faza Akcji
 
 
Kruk Posłaniec 
 
Tyrell-Oglądniecie karty Dzikich i zostawienie jej na górze
 
 
Najazdy
 
Lannister-The Golden Sound:Spalił najazd Greyjoya 
 
Greyjoy-Riverrun:Został spalony przez  Lannistera
 
Martell-ESS:Bez efektu
 
 
Lannister-Sunset Sea:Spalił wsparcie Greyjoya na Ironman's Bay
 
 
Marsze 
 
Lannister-Piechur z Harrenhal na Riverrun ,zostawiony żeton ,bitwa z Greyjoyem
 
Baratheon-Machina z Storm's End na Cracklaw Point
 
Greyjoy-Greywater Watch:Piechur z Greywater Watch na Moat Cailin ,ściąga zeton Starka
 
Stark-2 statki z Bay of Ice na Sunset Sea ,bitwa z Lannisterem
 
Martell-Koń z The Boneway na Storm's End
 
 
Greyjoy-Piechur z Seagardu na Riverrun ,zostawiony żeton ,bitwa z Lannisterem
 
Stark-Koń z The Twins na Seagard ,ściaga żeton Greyjoya
 
 
Umocnienia władzy 
 
Tyrell-Oldtown:Mobilizacja 2 statków na Redwyne Straits ,Dornish Marches:2żw
 
Baratheon-King's Landing:3żw
 
Stark-Winterfell:Mobilizacja wieży ,Karhold:2żw ,Castle Black:2żw
 
Martell-Sunspear:Mobilizacja statku Sea of Dorne i piechur ,Prince's Pass:2żw ,Yronwood:1żw
 
 
Tura 5
 
 
Faza Westeros
 
 
Mapa z Fazy Westeros
 
http://i.imgur.com/irFvM6U.jpg
 
 
1.Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz. 
 
 
2.Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje. 
 
 
3.Atak dzikich Dzicy atakują Westeros. 
 
 
Mobilizacja:
 
 
Lannister
 
-Harrenhal:koń za piechura 
 
-Lannisport:2 statki na The Golden Sound z 
 
 
Tyrell
 
-Oldtown:statek do portu i statek na Redwyne Straits 
 
-Hightgarden:piechur i statek na WSS
 
-Reach:piechur
 
 
Baratheon
 
-KL:koń
 
-Dragonstone:piechur i statek do portu
 
 
Greyjoy
 
-Pyke:machina
 
-Flint's Finger:statek na Ironman's Bay
 
-Riverrun:2 piechurów
 
 
Stark
 
-Winterfell:rycerz
 
-Biały Port:piechur
 
-Seagard:rycerz
 
 
Martell
 
-Storm's End:piechur
 
-Yronwood:rycerz za piechura
 
-Starfall:piechur
 
Sunspear:wieża za piechura ,rycerz za piechura
 
 
Mapka po mobilizacjach Tyrella i Martella
 
http://i.imgur.com/irFvM6U.jpg
 
Mapka po mobilizacji
 
http://i.imgur.com/FYRuclN.jpg
 
 
Atak Dzikich z siłą 10 
 
 
ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0). 
 
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0). 
 
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia. 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ). 
 
 
Lannister-0
 
Tyrell-1
 
Baratheon-1
 
Greyjoy-0
 
Stark-0
 
Martell-1
 
 
Dzicy wygrywają 10-3
 
Wszyscy gracze oprócz Greyjoya spadają o 1 pozycję na Torze Zaopatrzenia ,Martell niszczy statek na Sea of Dorne ,Stark niszczy statek na Bay of Ice.
 
Greyjoy spada o 2 pozycje na Torze Zaopatrzenia i niszczy piechura w Riverrun.
 
 
Mapa z Fazy Planowania
 
http://i.imgur.com/c9R3jJk.jpg
 
Mapa z Fazy Akcji
 
http://i.imgur.com/2M6JdGx.jpg
 
Aktualizacja Fazy Akcji
 
http://i.imgur.com/XRCPHkO.jpg
 
 
Faza Akcji
 
 
Kruk Posłaniec 
 
Tyrell-Podglądnięcie karty Dzikich i zostawienie jej na górze
 
 
Najazdy
 
Lannister-Lannisport:Pali palenie Greya z Riverrun
 
Greyjoy-Riverrun:Został spalony przez Lannistera
 
Stark-White Harbour:Bez efektu
 
 
Greyjoy-Ironman's Bay:Pali wsparcie Lannistera z Sunset Sea
 
 
Marsze 
 
Lannister-The Golden Sound:2 statki na Ironman's Bay ,bitwa z Greyjoyem
 
Tyrell-Hightgarden:Piechur na The Arbor
 
Baratheon-KL:Koń na Cracklaw Point
 
Greyjoy-Moat Cailin:Piechur na Seagard ,bitwa ze Starkiem
 
Stark-Winterfell:Wieża na The Eyrie ,rycerz na The Twins
 
Martell-ESS:Ściągnięty marsz
 
 
Lannister-Harrenhal:Rycerz na Riverrun ,bitwa z Greyjoyem
 
Tyrell-The Reach:Piechur z The Reach na Blackwater
 
Baratheon-Cracklaw Point:Wieża i koń na Mountains of the Moon ,zostawiony żeton
 
Greyjoy-Pyke:Machina na Riverrun ,bitwa z Lannisterem
 
*Aktualizacja
 
Stark-Seagard:Rycerz na Moat Cailin ,bitwa z Greyjoyem
 
Martell-Sunspear:Wieża i rycerz na The Boneway
 
 
Stark-Bay of Ice:Ściagnięty marsz
 
 
Umocnienia władzy 
 
Tyrell-Oldtown:1żw/mobilka ,Dornish Marches:2żw ,port Oldtown:1żw
 
Baratheon-Dragonstone:2żw
 
Stark-Karhold:2żw ,Castle Black:2żw
 
Martell-Prince's Pass:2żw ,Starfall:1żw
 
 
Tura 6
 
 
Faza Westeros
 
 
Mapa z Fazy Westeros
 
http://i.imgur.com/XRCPHkO.jpg
 
 
1.Mobilizacja  Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz. 
 
 
2.Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów. 
 
 
3.Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
 
 
Mobilizacja
 
 
Lannister
 
-Lannisport:koń
 
 
Tyrell
 
-Oldtown:upgrade piechura do wieży
 
-Hightgarden:rycerz
 
-Reach:piechur
 
 
Baratheon
 
-Dragonstone:upgrade piechura do rycerza
 
-Cracklaw Point:piechur
 
 
Greyjoy
 
-Pyke:piechur i statek do portu
 
-Flint's Finger:piechur
 
-Riverrun:rycerz
 
 
Stark
 
Winterfell:2 statki na Bay of Ice
 
-Biały Port:uppgrade piechura do wieży
 
-Seagard:rycerz
 
 
Martell
 
-Storm's End:upgrade piechura do rycerza
 
-Starfall:upgrade piechura do rycerza
 
-Sunspear:piechur ,statek do portu
 
 
Mapa po mobilizacji
 
http://i.imgur.com/tp5Uprv.jpg
 
 
Skarbiec
 
 
Lannister-2
 
Tyrell-6
 
Baratheon-3
 
Greyjoy-1
 
Stark-8
 
Martell-5
 
 
Licytacja o Tron
 
 
1.Tyrell-2
 
2.Stark-2
 
3.Lannister-1
 
4.Martell-1
 
5.Baratheon-0
 
6.Greyjoy-0
 
 
Licytacja o Miecz
 
 
1.Tyrell-2
 
2.Stark-2
 
3.Lannister-1
 
4.Greyjoy-0
 
5.Martell-0
 
6.Baratheon-0
 
 
Licytacja o Kruka
 
 
1.Martell-4
 
2.Stark-4
 
3.Baratheon-3
 
4.Tyrell-1
 
5.Lannister-0
 
6.Greyjoy-0
 
 
Skarbiec
 
 
Tyrell-1
 
Stark-0
 
Lannister-0
 
Martell-0
 
Baratheon-0
 
Greyjoy-1
 
 
Mapa z Fazy Planowania
 
http://i.imgur.com/5dWSoqg.jpg
 
Mapa z Fazy Akcji
 
http://i.imgur.com/ENtB48H.jpg
 
Aktualizacja Fazy Akcji
 
http://i.imgur.com/LzSyDg5.jpg
 
 
Faza Akcji
 
 
Kruk Posłaniec 
 
Martell-Zmiana rozkazu z Prince's Pass z umocnienia władzy na marsz -1
 
 
Najazdy
 
Tyrell-WSS:Pali wsparcie Martella na ESS
 
Stark-The Narrow Sea:Pali wsparcie na Cracklaw Point
 
Lannister-Sunset Sea:Ściągnięty bez efektu
 
 
Tyrell-Dornish Marches:Bez efektu
 
Stark-The Eyrie:Bez efektu
 
 
 
Marsze 
 
Tyrell-Seroad Marches:Koń na Hightgarden ,bez żetonu
 
Stark-The Twins:Rycerz na The Mountains of the Moon ,bitwa z Baratheonem
 
Lannister-Harrenhal:Bez efektu
 
*Aktualizacja
 
Martell-Prince's Pass:Bez efektu
 
Baratheon-Dragonstone:Koń na Cracklaw Point
 
Greyjoy-Riverrun:Machina na Seagard ,koń  na Greywater Watch ,bitwa ze Starkiem
 
 
Tyrell-Blackwater:Bez efektu
 
Stark-Bay of Ice:2 statki na Sunset Sea ,bitwa z Lannisterem
 
Lannister-Lannisport:Koń na Riverrun
 
Martell-Storm's End:Rycerz na Kingswood
 
Baratheon-KL:Ściągnięty marsz
 
Greyjoy-Port Pyke:Ściągnięty marsz
 
 
Tyrell-Oldtown:Wieża i koń na Seroad Marches ,zostawiony żeton
 
Stark-White Harbour:Anulowany przez Lannistera
 
Baratheon-Mountains of the Moon:Marsz ściągnięty przez Starka
 
Martell-The Boneway:Wieża na Kingswood
 
 
Umocnienia władzy 
 
Tyrell-The Arbor:2żw ,port Oldtown:1żw
 
Stark-Winterfell:2żw ,Karhold:2żw ,Castle Black:2żw
 
Lannister-Stoney Sept:2żw
 
Martell-Sunspear:Mobilizacja wieży ,Prince's Pass:2żw ,port Sunspear:1żw
 
Baratheon-port Dragonstone:1żw
 
Greyjoy-Pyke:2żw
 
 
Tura 7
 
 
Faza Westeros
 
 
Mapa z Fazy Westeros
 
http://i.imgur.com/M5pVAJd.jpg
 
 
1.Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje. 
 
 
2.Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje. 
 
 
3.Atak dzikich Dzicy atakują Westeros. 
 
 
Skarbiec
 
 
Tyrell-6
 
Stark-11
 
Lannister-5
 
Martell-6
 
Baratheon-5
 
Greyjoy-6
 
 
Atak Dzikich z siłą 8 
 
 
WARG-ZWIADOWCA 
 
Zwycięstwo Dzikich 
 
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy. 
 
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają). 
 
Zwycięstwo Nocnej Straży 
 
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy. 
 
 
Tyrell-1
 
Stark-1
 
Lannister-1
 
Martell-1
 
Baratheon-1
 
Greyjoy-0
 
 
Dzicy wygrywają 8-5
 
Wszyscy gracze oprócz Greyjoya odrzucają po 2 zetony władzy.
 
Greyjoy odrzuca wszystkie dostępne żetony ,czyli 6.
 
 
Mapa z Fazy Planowania
 
http://i.imgur.com/yNI6Fs1.jpg
 
Mapa z Fazy Akcji
 
http://i.imgur.com/qOm0b17.jpg
 
Aktualizacja Fazy Akcji
 
http://i.imgur.com/c0WCbLa.jpg
 
 
Kruk Posłaniec 
 
Martell-Storm's End:Zmiana z obrony +1 na wsparcie
 
 
Najazdy
 
Tyrell-Dornish Marches:Pali The Boneway
 
Stark-Bay of Ice:Pali wsparcie Greya na Greywater Watch
 
Martell-port Sunspear:Bez efektu
 
Baratheon-Shipbreaker Bay:Pali wsparcie Martella z Storm's End
 
 
Tyrell-WSS:Bez efektu
 
Stark-The Narrow Sea:Bez efektu
 
 
 
Marsze 
 
Tyrell-Oldtown:Bez efektu
 
Stark-The  Eyrie:Wieża na Cracklaw Point ,bitwa z Baratheonem ,zostawiony żeton
 
Lannister-Sunset Sea:Statek na Ironman's Bay ,bitwa z Greyjoyem
 
Martell-ESS:Bez efektu
 
Baratheon-Cracklaw Point:Usunięty po ataku Starka
 
*Aktualizacja
 
Greyjoy-Seagard:Machina na MC ,bitwa ze Starkiem
 
 
Tyrell-The Reach:Piechur na Kingswood ,bitwa z Martellem
 
Stark-The Twins:Rycerz na Seagard ,rycerz na Moat Cailin ,bitwa z Greyjoyem
 
Lannister-Stoney Sept:Machina na Lannisport ,zostawiony żeton
 
Martell-Sunspear:Wieża na The Boneway
 
Greyjoy-Flint's Finger:Koń na Greywater Watch
 
 
Tyrell-Wieża na Starfall ,bitwa z  Martellem
 
Stark-White Harbour:Wieża na Cracklaw Point 
 
 
Tyrell-Starfall:Wieża na Yronwood ,zostawiony żeton ,bitwa z Martellem 
 
 
Umocnienia władzy 
 
Tyrell-The Arbor:2żw ,port Oldtown:1żw
 
Stark-Winterfell:2żw ,Karhold:2żw ,Castle Black:2żw
 
Lannister-Lannisport:1żw
 
Martell-Prince's Pass:2żw ,The Boneway:2żw
 
Greyjoy-Pyke:2żw ,port Pyke:1żw
 
 
Tura 8
 
 
Faza Westeros
 
 
Mapa z Fazy Westeros
 
http://i.imgur.com/f1f3BAl.jpg
 
 
1.Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu. 
 
 
2.Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje. 
 
 
3.Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
 
 
Zaopatrzenie
 
 
Tyrell-5
 
Stark-6
 
Lannister-3
 
Martell-3
 
Baratheon-1
 
Greyjoy-2
 
 
Skarbiec
 
 
Tyrell-10
 
Stark-18
 
Lannister-6
 
Martell-8
 
Baratheon-6
 
Greyjoy-5
 
 
Mapa z Fazy Akcji:
 
http://i.imgur.com/CNWOpwc.jpg
 
Aktualizacja Fazy Akcji:
 
http://i.imgur.com/aidN8Zb.jpg
 
Druga aktualizacja Fazy Akcji:
 
http://i.imgur.com/yaIN7Nb.jpg
 
 
Kruk Posłaniec 
 
Martell-podejrzenie karty Dzikich
 
 
Najazdy
 
Tyrell-Yronwood:Pali wsparcie na Prince's Pass
 
Stark-Seagard:Ściągnięty bez efektu
 
Lannister-Ironman's Bay:Ściągnięty bez efektu
 
Martell-Port Sunspear:Bez efektu
 
Greyjoy-Port Pyke:Bez efektu
 
 
Tyrell-WSS:Ściągnięty bez efektu
 
Stark-Cracklaw Point:Bez efektu
 
Martell-ESS:Bez efektu
 
 
Stark-The Narrow Sea:Bez efektu
 
 
Marsze 
 
Tyrell-Blackwater:Piechur na Cracklaw Point ,bitwa ze Starkiem
 
Stark-MoatCailin:Koń na Greywater Watch ,zostawiony żeton ,bitwa z Greyjoyem
 
Lannister-Lannisport:Wieża na Pyke ,rycerz na Riverrun ,bitwa z Greyjoyem
 
Martell-Storm's End:Rycerz na Kingswood ,rycerz na Salt Shore ,zostawiony zeton
 
Baratheon-Port Dragonstone:Statek na Shipbrekaer's Bay
 
*Aktualizacja
 
Greyjoy-Flint's Finger:Ściągnięty bez efektu
 
 
Tyrell-Oldtown:Ściągnięty bez efektu
 
Stark-Winterfell:Piechur na Flint's Finger ,bitwa z Greyjoyem
 
Lannister-Riverrun:2 konie na Seagard ,bitwa ze Starkiem
 
Martell-Salt Shore:2 koniki na Starfall ,ściąga żeton Tyrella
 
Baratheon-Shipbreaker Bay:Ściągnięty marsz
 
Greyjoy-Anulowany przez atak Starka
 
*Aktualizacja
 
Tyrell-Hightgarden:Rycerz na Starfall ,rycerz na Seroad Marches ,bitwa z Martellem
 
Stark-Rycerz na Cracklaw Point ,bitwa z Tyrellem
 
Martell-The Boneway:Rycerz na Yronwood ,wieża na Kingswood ,bitwa z Tyrellem
 
 
Tura 9
 
 
Faza Westeros
 
 
Mapa z Fazy Westeros:
 
http://i.imgur.com/I17nQfq.jpg
 
 
1.Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu. 
 
2.Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.-->Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje. 
 
3.Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1. | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez Mieciu Wto 22 Kwi, 2014, w całości zmieniany 49 razy   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Germanus [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               małe uwagi do 1 strony. Między poszczególnymi torami zrób odstępy bo się to zlew. Na dole masz wypisane nie wiadomo czemu 3 rody w tym Arryna    | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Mieciu [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Na razie 2 osoby mi wysłały rozkazy ,jak ktoś chce się jeszcze zamienić ,to pisać | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 bumszakalaka [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | dla mnie Baratheon pasuje , zaraz podesle rozkazy | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 bumszakalaka [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Po długich naradach w Dragonstone , zdecydowaliśmy się na odpowiednie poczynania.
 
Gramy z kartami losu ?
 
Pozdrawiam wszystkich lordów ,
 
Bumszakalaka, Pierwszy Tego Imienia | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Rewolta [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Skoro gra Germanus to raczej bez   
 
 
Ja już puściłem kruki takzę proszę nie szaleć z wymianami ;d | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 guzu [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | mi pasuje Martell, kruki i rozkazy puszczone | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Mieciu [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Brakuje rozkazów Greyjoya i Starka | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Germanus [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               widać trudno jest zaplanować pierwsze ruchy....    | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Rewolta [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Szczególnie w moim przypadku   
 
Przecież 2 raz w to gram ;P
 
 
Kruki wrócą rozkazy będą, pośpiech nie popłaca ;P | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Rewolta [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | rozkazy poszły | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 rekceb [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Moje też poszły | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Germanus [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Nie 09 Lut, 2014   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | rekceb napisał/a: | 	 		  | Moje też poszły | 	  
 
a w 39 nie łaska skrobnąć dowódcę...? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Mieciu [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |