galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gra o Tron PBF #23 - You Win or You Die - Pole gry
Autor Wiadomość
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Maj, 2013   Gra o Tron PBF #23 - You Win or You Die - Pole gry

Koniec Gry
Mapa:

Wygrywa Lannister

Punkty Zwycięstwa:
Lannister - 7
Stark - 6
Arryn - 2
Baratheon - 0


Gracze:


Karty rodów:

    Stark
      Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
      Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
      Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
      Greatjon Umber [2] [miecz]
      Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
      Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
      Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.


    Lannister
      Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
      Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
      Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
      Ogar [2] [wieża][wieża]
      Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
      Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
      Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.


    Arryn
      Bronze Yohn Royce [4] Jeśli posiadasz więcej dostępnych żetonów Władzy od twojego przeciwnika, ta karta otrzymuje +1 do siły.
      Littlefinger [3] Jeśli kontrolujesz Orle Gniazdo po tej bitwie, otrzymujesz tyle żetonów Władzy, ile wynosi podwojona wydrukowana wartość Siły karty Rodu twojego przeciwnika.
      Nestor Royce [2] [wieża][wieża]
      Lyn Corbray [2] [miecz]
      Lothor Brune [1] [miecz][wieża]
      Alayne Stone [1] Jeśli wygrasz bitwę i kontrolujesz Orle Gniazdo, możesz odrzucić 2 ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby zmusić twojego przeciwnika do odrzucenia wszystkich dostępnych żetonów Władzy.
      Lysa Arryn [0] Jeśli twój przeciwnik posiada więcej dostępnych żetonów Władzy od ciebie, otrzymujesz 3 żetony Władzy.


    Baratheon
      Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
      Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
      Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
      Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 so siły i symbol miecza.
      Melisandre [1] [miecz]
      Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
      Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.


Specjalne Cele:
    Stark - Kontroluj Winterfell i 5 lub więcej obszarów z Zamkami lub Twierdzami. [1]
    Lannister - Kontroluj Lannisport i King's Landing. [1]
    Arryn - Kontroluj The Eyrie i posiadaj więcej dostępnych żetonów Władzy niż inne Rody. [1]
    Baratheon - Kontroluj Dragonstone i King's Landing [1]

Wykonane Cele:
    Stark - 4
    Lannister - 3
    Arryn - 0
    Baratheon - 0

Punkty Zwycięstwa:
    Stark - 6
    Lannister - 7
    Arryn - 2
    Baratheon - 0

Zamki i twierdze (punkty mobilizacji):
    Stark - 3 (4)
    Lannister - 6 (10)
    Arryn - 4 (5)
    Baratheon - 1 (1)

Zaopatrzenie (kontrolowane beczki):
    Stark - 2 (2)
    Lannister - 6 (6)
    Arryn - 3 (3)
    Baratheon - 0 (0)

Żetony władzy:
    Stark - 12
    Lannister - 11
    Arryn - 12
    Baratheon - 6

Żetony Dominacji:
    Żelazny Tron - Baratheon
    Ostrze z Valyriańskiej Stali - Stark
    Kruk Posłaniec - Arryn


Karty Westeros:

Talia I:

Obecna:
    The Burden of Power Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) przesuwa żeton Dzikich na pozycję "0", lub b) wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

Odrzucone:
    Famine [dzicy] Każdy gracz spada o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia i następnie w kolejności rozgrywki, redukuje armie.
    Shifting Ambitions [dzicy] Wszyscy gracze wybierają 1 kartę Celu i kładą je zakryte w tym samym miejscu. Przetasujcie zakryte karty i odkryjcie je. Następnie, w kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera jeden z tych Celów i bierze go na rękę.

W talii:
    New Information [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz losuje jedną kartę Celu. Następnie każdy gracz wybiera jeden Cel z ręki i odkłada na talię Celów, którą należy przetasować.
    Mobilizacja [dzicy] Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Rally the Man [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz werbuje jednostki na każdym obszarze zawierającym Zamek.
    Rally the Man [dzicy] W kolejności rozgrywki, każdy gracz werbuje jednostki na każdym obszarze zawierającym Zamek.
    The Burden of Power Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) przesuwa żeton Dzikich na pozycję "0", lub b) wszyscy werbują nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Shifting Ambitions [dzicy] Wszyscy gracze wybierają 1 kartę Celu i kładą je zakryte w tym samym miejscu. Przetasujcie zakryte karty i odkryjcie je. Następnie, w kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera jeden z tych Celów i bierze go na rękę.
    Ironborn Raid [dzicy] Każdy gracz, posiadający co najmniej 2 wykonane Cele w swojej strefie gry spada o 1 pozycję na torze Zwycięstwa.

Talia II:

Obecna:
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

Odrzucone:
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

W talii:
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.

Talia III:

Obecna:
    Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.

Odrzucone:
    Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.

W talii:
    Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
    Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
    Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.


Dzicy:

Siła: 0
Obecna karta podejrzana przez:
    nikogo

Zużyte karty:
    Warg - Zwiadowca

W talii:
    Cisza na Murze
    Gromadzą się nad Mleczną Wodą
    Najazd prewencyjny
    Jeźdźcy mamutów
    Zabójcy Wron
    Łupieżcy Grzechoczącej Koszuli
    Nadciąga horda
    Król za Murem
Ostatnio zmieniony przez Sardo Pią 31 Maj, 2013, w całości zmieniany 84 razy  
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Maj, 2013   

Tura 1

Faza akcji:
    Mapa:

    Kruk:
      Arryn

    Najazdy:
      Arryn
      Stark

    Marsze:
      Baratheon
      Lannister
      Arryn
      Stark

      Baratheon
      Lannister
      Arryn
      Stark

      Baratheon

    Umocnienia władzy:
      Baratheon - Dragonstone (umocnienie władzy): +2 żetony
      Lannister - Lannisport (umocnienie władzy*): mobilizacja/+1 żeton
      Lannister - Stoney Sept (umocnienie władzy): +2 żetony
      Arryn - The Eyrie (umocnienie władzy*): mobilizacja/+2 żetony
      Arryn - The Twins (umocnienie władzy): +2 żetony
 
     
Saylez
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Maj, 2013   

Zmieniam rozkaz palenia na morzu na marsz +1


EDIT

Jeśli jeszcze nie dokonałeś poprawki to daj jednak wsparcie +1 (jesli moge tak podmienic, jak nie to trudno, bedzie marsz) ;d
 
     
Tasiemiec
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Maj, 2013   

Palę koronę.
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Maj, 2013   

Tura 1

Faza akcji:
    Mapa:

    Kruk:
      Arryn - zamiana rozkazu na The Narrow Sea (najazd*) na (wsparcie)

    Najazdy:
      Stark - Seagard (najazd): pali The Twins (umocnienie władzy) - Stark +1 żeton Władzy; Arryn -1 żeton Władzy

    Marsze:
      Baratheon
      Lannister
      Arryn
      Stark

      Baratheon
      Lannister
      Arryn
      Stark

      Baratheon

    Umocnienia władzy:
      Baratheon - Dragonstone (umocnienie władzy): +2 żetony
      Lannister - Lannisport (umocnienie władzy*): mobilizacja/+1 żeton
      Lannister - Stoney Sept (umocnienie władzy): +2 żetony
      Arryn - The Eyrie (umocnienie władzy*): mobilizacja/+2 żetony
      Arryn - The Twins (umocnienie władzy): +2 żetony
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Maj, 2013   

Konnica na Kingswood
zostawiam żeton
 
     
kiwi
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Maj, 2013   

Statek do Iron's man Bay.
 
     
Saylez
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Maj, 2013   

The fingers > crackclaw point

zostawiam znacznik
 
     
Tasiemiec
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Maj, 2013   

Statek wypływa z portu.
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Maj, 2013   

Aktualizacja mapy w pierwszym poście.

Wydaje mi się, że nie ma za bardzo sensu za każdym razem wrzucać akcji do momentu zrobienia mapki, bo jest napis między marszami/najazdami Aktualizacja (odgapiony od Medyka), więc od teraz będę zamieszczał krótką informację o aktualizacji.
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Wto 07 Maj, 2013   

Machina, piechur na KL
konnica na Reach
zostawiam żeton
dowódca PW
 
     
kiwi
[Usunięty]

Wysłany: Wto 07 Maj, 2013   

Jaime Lannister. 2 z mieczem.

Nawet nie wiesz ile dałeś mi zabawy w odgadywanie czy rzucisz plamę? Chociaż nie wiem czy warto było zapłacić za to straceniem wieży.
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Wto 07 Maj, 2013   

Kminiłem czy rzucić Plamę ale ostatecznie zrezygnowałem.

Upgrade'uje sobie piechura, Renly to dobry generał ;)
 
     
kiwi
[Usunięty]

Wysłany: Wto 07 Maj, 2013   

Przecież przegrałeś ja mam tam 10, A ty 8?

Niezauważyłeś chyba Kingslanding-garnizonu

2 z Piechurków 5 z garnizonu 1 z obrony 2 z karty co daje 10
Ty masz 4 z wieży 1 z Piechura i 3 z karty co daje 8.

Piechur i wieża do piachu.
Ostatnio zmieniony przez kiwi Wto 07 Maj, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Shutt
[Usunięty]

Wysłany: Wto 07 Maj, 2013   

O czym Ty mówisz? Na KL nie ma żadnego garnizonu przecież...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.21 sekundy. Zapytań do SQL: 12