Misja "Wzgórza Emyn Muil" |
Autor |
Wiadomość |
barteks [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 10 Lut, 2013 Misja "Wzgórza Emyn Muil"
|
|
|
Witam
Mam pytanie.
Kiedy należy położyć żeton postępu na karcie misji?
Jeśli podczas fazy wyprawy mam nadwyżkę punktów to mogę już w pierwszej turze położyć tam żeton postępu czy czekać aż będę miał 20 pkt zwycięstwa i nie będzie już żadnych obszarów Emyn Muil w grze? |
Ostatnio zmieniony przez barteks Nie 10 Lut, 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
JollyRoger1916 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 10 Lut, 2013
|
|
|
Możesz dołożyć żeton, ale nie przejdziesz bez 20 p-któw. Analogicznie jak z trollem i pierwszą kartą z 2 scenariusza z podstawki, możesz mieć i wszystkie żetony postępu na karcie, ale dopóki w grze siedzi troll, nie przejdziesz dalej. |
|
|
|
|
barteks [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 10 Lut, 2013
|
|
|
JollyRoger1916 napisał/a: | Możesz dołożyć żeton, ale nie przejdziesz bez 20 p-któw. Analogicznie jak z trollem i pierwszą kartą z 2 scenariusza z podstawki, możesz mieć i wszystkie żetony postępu na karcie, ale dopóki w grze siedzi troll, nie przejdziesz dalej. |
dzięki.
Ta misja więc, w porównaniu z misją z podstawki "Podróż w dół Anduiny" jest banalnie łatwa. A ma przecież ten sam stopień trudności -4. |
|
|
|
|
JollyRoger1916 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 10 Lut, 2013
|
|
|
Spoko.
Jeśli grasz duchem na Rohanie to banał, ale jeśli grasz mono taktyką to jest praktycznie nie do przejścia |
|
|
|
|
barteks [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 10 Lut, 2013
|
|
|
JollyRoger1916 napisał/a: | Spoko.
Jeśli grasz duchem na Rohanie to banał, ale jeśli grasz mono taktyką to jest praktycznie nie do przejścia |
...poważnie? Duch + karty Rohan i "Podróż w dół Anduiny" załatwiona?
Ja nie mogę jej przejść nawet bez kart cienia. Ale fakt; gram kartami z podstawki i z dwóch dodatków. No i taktyką |
|
|
|
|
JollyRoger1916 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 10 Lut, 2013
|
|
|
Nie Wyzgórza Emyn Muil Podróż ... załatwiłem solo:
- samą taktyką (karty z wszystkich dodatków jakie wyszły do tej pory, inaczej nie da rady co i jak napisałem w odpowiednim temacie dotyczącym "PwDA")
- przywództwo/duch kombinacje Aragorn(fioletowy)/Theodred/Dunhern i Aragorn(fioletowy)/Theodred/ Glorfindel (niebieski))
- wiedza/duch (Elrond/Aragorn(zielony)/Glorfindel(niebieski))
Wzgórza da się przejść samą taktyka za jakiś czas, jak wejdzie to wydarzenie dające wyprawom słowo kluczowe "bitwa". |
|
|
|
|
barteks [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 10 Lut, 2013
|
|
|
Rozumiem. Dziękuję. |
|
|
|
|
psborsuk [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 04 Mar, 2013
|
|
|
Wczoraj dwukrotnie przeszedłem scenariusz ekipą w składzie Denethor, Beravora i Eowina (za pierwszym razem nie doczytałem, że gdy nie ma w strefie przeciwności obszarów, to karta z talii dostaje mroczną falę ). W mojej talii byli Zwiadowcy z Północy, którzy wychodzili nader często i byli bardzo pomocni. |
|
|
|
|
|