|
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
Zapytanie odnośnie dodatków. |
Autor |
Wiadomość |
crabtree [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 08 Lut, 2013
|
|
|
Szuli napisał/a: | Oblężenia to raczej nie, taktyka wybitnej obrony nie ma nielicząc Beregonda (ale ten znowu nie jest taki super o, taka Eowina do obrony twierdz) . | Zapominasz o orłach, które często mają wysoką obronę. Do tego też jest jeden blokers z Gondoru, więc taktyka i tak najlepiej wypada w oblężeniach. Inne sfery są w tym aspekcie dużo słabsze. |
|
|
|
|
Kulgan [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 08 Lut, 2013
|
|
|
Szuli napisał/a: | Oblężenia to raczej nie, taktyka wybitnej obrony nie ma nielicząc Beregonda (ale ten znowu nie jest taki super o, taka Eowina do obrony twierdz) . |
Jak nie - taki ładny Sprzymierzeniec wyszedł z Taktyki z 4 Obrony, że ho ho |
|
|
|
|
JollyRoger1916 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 09 Lut, 2013
|
|
|
Do tego wyjdzie ta karta z taktyki nakałdającą na wyprawę słowo kluczowe bitwa. Kombujemy z Hamą, bo to wydarzenie i okazuje się, że taktyka z talii typowo supportowej nagle stanie się znakomita na wszystko i będzie można śmiało grać czystą taktyką solo. Czasami marzenia się spełniają Jedyną wadą taktyki pozostanie to, że nie ma nic na podstępy.
Szuli napisał/a: | Oblężenia to raczej nie, taktyka wybitnej obrony nie ma nielicząc Beregonda (ale ten znowu nie jest taki super o, taka Eowina do obrony twierdz) . |
Totalnie się nie zgadzam, nie dość, że przydatny przy oblężeniu, to jeszcze świetny obrońca. Dzięki nowej mechanice znacznie wzrasta przydatność bohaterów z taktyki. Eowina też przestanie być nudna dzięki nowej karcie z ducha, która będzie chyba w drugim dodatku nowego cyklu, a która pozwala liczyć siłę woli jako obronę. Bardzo mi się podoba idea nowego cyklu, która przez specjalne mechaniki, czy nowe karty będzie wyrównywać podstawowe braki poszczególnych sfer (podstawowe zdolności wyprawa/atak/obrona). Zapewne zostaną typowe dla sfer możliwości, jak obniżanie zagrożenia w duchu, nastawione na dopałki i pozyskiwanie zasobów przywództwo (chociaż dzięki neutralnym kartom i kilku kartom w niektórych sferach da się zbierać dodatkowe zasoby także w innych sferach, ale nie na taka skalę), leczenie i podgląd kart w wiedzy, czy niesamowicie skuteczna w pokonywaniu najtrudniejszych wrogów taktyka. Jednak zostaną wyrównane braki taktyki w zaliczaniu wyprawy, czy ducha w obronie. Myślę, że wreszcie będzie można tworzyć naprawdę sensowne monotalie. |
|
|
|
|
Szuli [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 09 Lut, 2013
|
|
|
No tak orły mi wyleciały z głowy . Co do beregonda to blokuje całkiem całkiem, bardziej mi chodziło o zdolność puki co zbroi i broni. Choć za jakiś czas zrobi się naprawdę potężny. Co do statystyk to nie są takie złe choć mogli mu dać jeszcz +1 do ataku lub siły woli. |
|
|
|
|
JollyRoger1916 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 10 Lut, 2013
|
|
|
Jest szansa, że za dwa zagrasz na niego włócznie i pancerz Cytadeli już w pierwszej turze, faktycznie kijowo |
|
|
|
|
|
|