|
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
Quo vadis? |
Autor |
Wiadomość |
Lekt [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 14 Lis, 2012
|
|
|
chelcho napisał/a: | [...]FFG szybko Władcy nie porzuci, a wręcz przeciwnie: na bazie hype związanego z filmem Hobbit gra będzie się sprzedawała coraz lepiej. Nie po to zatrudniają kreatywnych ludzi aby grę spuścić w klozecie. |
Wystarczy zaglądnąć na stronę Wydawnictwa Amber, ilość nowych kolorowych albumików przytłacza. Zresztą wystarczy sprawdzić poniższe linki...
http://sklep.galakta.pl/product.php?id_product=490
http://wydawnictwo.bard.pl/wladca-pierscieni/
Ponowny boom na Tolkiena, na dobre zacznie się od grudnia. Wraz nakręcaniem na polską premierę. Nie będę ukrywał, iż szybciuteńko nawiedzimy z żonką IMAXa |
|
|
|
|
balint [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 16 Lis, 2012
|
|
|
wojo napisał/a: | Ciekawa informacja pojawiła się na BGG - Feonix, twórca fanowskich scenariuszy do gry (w tym uznawanego za jeden z najlepszych w ogóle - The Culling at the Barrow-downs - LINK) został przyjęty do FFG jako pełnoetatowy pracownik z zadaniem pracy nad WP:LCG.
Nie grałem w żadne ze scenariuszy Feonixa ale z ciekawości rzuciłem okiem na wspomniany powyżej i spodobało mi się kilka konceptów:
- Dodatki chronione przez konkretnych wrogów a nie przez losową kartę
- Przed atakami duchów bronimy się używając siły woli a nie tarcz
Myślę że możemy spodziewać się świeżych i fajnych pomysłów z jego strony. |
Trzeba przyznać: koleś odwalił kawał perfekcyjnej roboty!!!! Co pokazuje, że można. Trzeba by "tylko" wypupić prawa do użycia grafik i jazda. Przyznam się, że widok rysunków Johna Howe, w tym także znanego z METW'a rysunku Barrow-wight'a zelektryzował mnie!
Jest klimat, jest tolkienowska magia świata, a nie pitu-pitu, donieś orła, zadaj X ran, zagraj ponownie.
Szkoda, że FFG poczęstował nas tak brzydkim graficznie dodatkiem, jak Hobbit, part 1.... |
|
|
|
|
psborsuk [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 23 Lis, 2012
|
|
|
Dzięki uszczupleniu nadmiaru kuflowych kart mogę wtrącić swoje trzy grosze.
Dla mnie gra jest bardzo przyjemna (zarówno pod względem tematyki, jak i rozgrywki). Jedyne, czego mógłbym się obawiać, to manewr taki, jaki zrobili Wizards of the Coast w MtG lat temu kilka w jednym z cykli - odejście od standardowego podziału zdolności poszczególnych kolorów i wrzucenie wszystkiego do jednego wora. Spowodowało to u mnie (i nie tylko z resztą) odejście od tej karcianki po wielu latach gry (stare talie jeszcze zostały, ale odkurzane są sporadycznie). Wydaje mi się, że pojawienie się np. kart leczących w taktyce, czy walczących w wiedzy itp mogłoby i tym razem mieć podobny skutek.
Póki co jednak jestem dobrej myśli, bo widać, że twórcom na razie pomysłów nie brakuje. I oby jak najdłużej stan takowy się utrzymał |
|
|
|
|
andrzejkin [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 30 Lis, 2012 LOTR
|
|
|
Ominąlem ostatni szlak, monety rozsypaly mi sie wszystkie z sakiewki. Wszystkie zabiegi leczace sa mile widziane ;] ale by nie przesadzic, aby w grze nie bylo zbyt prosto |
|
|
|
|
chelcho [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 30 Lis, 2012
|
|
|
psborsuk napisał/a: | Dzięki uszczupleniu nadmiaru kuflowych kart mogę wtrącić swoje trzy grosze.
Dla mnie gra jest bardzo przyjemna (zarówno pod względem tematyki, jak i rozgrywki). Jedyne, czego mógłbym się obawiać, to manewr taki, jaki zrobili Wizards of the Coast w MtG lat temu kilka w jednym z cykli - odejście od standardowego podziału zdolności poszczególnych kolorów i wrzucenie wszystkiego do jednego wora. Spowodowało to u mnie (i nie tylko z resztą) odejście od tej karcianki po wielu latach gry (stare talie jeszcze zostały, ale odkurzane są sporadycznie). Wydaje mi się, że pojawienie się np. kart leczących w taktyce, czy walczących w wiedzy itp mogłoby i tym razem mieć podobny skutek.
Póki co jednak jestem dobrej myśli, bo widać, że twórcom na razie pomysłów nie brakuje. I oby jak najdłużej stan takowy się utrzymał |
Masz rację: dopóki każda sfera ma specjalizację jest OK. Oczywiście karty takie jak Starożytny Mathom, który dobiera karty powinny się pojawiać, czyli efekt zarezerwowany dla innej strefy, ale z jakimiś utrudnieniami.
Choć taki Znak Dunedainów jest w Przywództwie, a to chyba najlepszy dodatek zwiększający siłę bohatera |
|
|
|
|
|
|