Cień i Płomień - ostatni zestaw przygodowy cyklu Dwarrowdelf |
Autor |
Wiadomość |
wojo [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 26 Cze, 2012 Cień i Płomień - ostatni zestaw przygodowy cyklu Dwarrowdelf
|
|
|
Ladies and Gentelmen ... meet the BARLOG:
Odporny na dodatki, atakuje wszystkich graczy, nie opuszcza strefy przeciwności, regeneruje 3 rany w każdej rundzie oraz ... NIE MOŻE BYĆ ZABITY (tzn. nawet umieszczenie 27 ran na nim go nie ubije)
Czuję że będzie bardzo mocna przygoda w stylu: "Run you fools!!!" |
Ostatnio zmieniony przez wojo Czw 17 Sty, 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
l33tm4st3r [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 26 Cze, 2012
|
|
|
rozumiem że nie mogłeś tego napisać w już istniejącym temacie ?
a co do przygody, nieźle, widzę że znowu zapowiada się mocny finał cyklu |
|
|
|
|
wojo [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 27 Cze, 2012
|
|
|
Ups ... przepraszam nie zauważyłem wcześniejszego wątku (nie pamiętam tak wczesnej zapowiedzi ostatniego dodatku). Jeżeli moderator może złączyć wątki będę wdzięczny. |
|
|
|
|
mackoff [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 27 Cze, 2012
|
|
|
Zanim zadam pytanie zaznaczam że szukałem na forum odpowiedzi ale niestety jej nie znalazłem.
Prośba więc o informacje: Czy jeżeli nie posiadam dużego dodatku Khazad-dum to karty z dodatków Dwarrowdelf będą działały w sposób kompletny (tzn. bez żadnych dziwnych ograniczeń).
Czy posiadanie Khazad-dum jest "must have" do rozpoczęcia gry w dodatki z Dwarrowdelf? |
|
|
|
|
Wallenstein [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 27 Cze, 2012
|
|
|
Ale po co te statystyki? Nie wystarczyło Indestructible?
Będzie jatka...
mackoff: Tak posiadanie KD jest niezbędne by zagrać w którąkolwiek przygodę z cyklu Dwarrowdelf. |
|
|
|
|
wojo [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 27 Cze, 2012
|
|
|
Może być tak że efekt karty (np. wyprawy) zabije/odrzuci balroga pod warunkiem że będzie miał więcej ran niż życia - tak strzelam. |
|
|
|
|
mackoff [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 27 Cze, 2012
|
|
|
Thnx Wallenstein |
|
|
|
|
stforek [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 27 Cze, 2012
|
|
|
Rodzi się pytanie czy pojedyncza finta blokuje wszystkie ataki Balroga. Wydaje mi się że tak, więc nie ma dramatu
Chyba że jest różnica między 'engaged' i 'considered to be engaged'.. |
|
|
|
|
wojo [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 28 Cze, 2012
|
|
|
Jak dla mnie "considered engaged" znaczy na potrzeby wszystkich zasad balrog jest "engaged"
więc Twoja interpretacja zdaje się słuszna. Możliwe jednak, że w FAQ pojawi się wyjaśnienie że jednym efektem karty można zablokować jeden atak balroga. |
|
|
|
|
kufel [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 28 Cze, 2012
|
|
|
Chodzi o to, że Barlog zostaje w strefie przeciwności ale mimo to "uważa się go za będącego w zwarciu". Normalnie przeciwnicy wchodzący w zwarcie opuszczają strefę przeciwności.
edit: Pojedyncza Finta blokuje atak Barloga przeciwko wszystkim graczom. Na karcie jest napisane, że przeciwnik nie atakuje podczas tej fazy a faza walki jest wspólna dla wszystkich graczy. |
Ostatnio zmieniony przez kufel Czw 28 Cze, 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
wojo [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 28 Cze, 2012
|
|
|
Kufel, masz rację oczywiście ale chodzi o to że fakt iż "uważa się go za będącego w zwarciu" ma jeszcze dodatkowe konsekwencje min. można go potraktować fintą, atakować (nawet bez zdolności Dunhere itd) pomimo że jest w strefie przeciwności |
|
|
|
|
kufel [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 28 Cze, 2012
|
|
|
W razie wątpliwości odnośnie jakiejś karty najprościej jest sprawdzić warunki jej aktywacji, np.
Finta: Przeciwnik jest w zwarciu z graczem? Tak - więc nie atakuje
Dunhern: Przeciwnik znajduje się w strefie przeciwności I Dunhern atakuje sam? Tak I tak - Dunhern może go zaatakować sam i otrzymuje +1 |
|
|
|
|
wojo [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 28 Cze, 2012
|
|
|
kufel napisał/a: |
Dunhern: Przeciwnik znajduje się w strefie przeciwności I Dunhern atakuje sam? Tak I tak - Dunhern może go zaatakować sam i otrzymuje +1 |
O fakt o tym nie pomyślałem. Dobra uwaga! |
|
|
|
|
schen [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 23 Lip, 2012
|
|
|
Dostajemy zatem kolejnego elfickiego bohatera. I to nie byle kogo, bo zaszczyci nas sam Elrond. Mnie osobiście jego pojawienie się miło zaskoczyło, no ale skoro mamy już w gronie bohaterów chociażby Denethora, to czemu Elrond miałby siedzieć z boku . Ciekawe, czy i inni wielcy kiedyś zawitają do gry (m.in. Galadriela, Celeborn, Thranduil, Theodred) - wydaje mi się, że szanse są spore. Co do samego bohatera - zdolność co najmniej wybitna, statystyki również bardzo dobre, jednak co za tym idzie zagrożenie początkowe jest niestety jak na razie największe ze wszystkich bohaterów.
Dodatek bardzo ciekawy (choć szkoda, że do wykorzystania jedynie przez nowego bohatera) i przy odpowiednim graniu z niektórymi kartami może bardzo wiele dać. A do tego Elrond otrzymuje nowy kolor zasobów, co też istotne.
Peace and thought jakoś mnie osobiście niezbyt przekonuje. 1 zasób to niewiele, ale na wyczerpanie 2 bohaterów nie zawsze można sobie pozwolić. Choć mimo wszystko 5 kart piechotą nie chodzi. |
|
|
|
|
stforek [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 25 Lip, 2012
|
|
|
Świetne karty!
Z Elrondem można złożyć wiele, wiele talii.
Pierścień z pewnością przydatny, choć bardziej chyba klimatyczny.
Dociąg 5 kart to masakra, a kart do przygotowywania bohaterów coraz więcej.
Galakto, rzuć preorderem! |
|
|
|
|
|