galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Character Pack #1
Autor Wiadomość
Sigismond
Dyr. Gab. Prezydenta


Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 796
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 10 Mar, 2012   

Faktycznie, dziadunio fajnie się prezentuje, ale umiejętności przydałoby się podrasować. Jednorazówkę bardziej dwuznaczną, no i żeby nie trzeba było grać na karty zdrady.
 
     
Zsu-Et-Am


Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 126
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 10 Mar, 2012   

Zdolność stała wydaje mi się odpowiednia - pozwala mu gromadzić dużo Techniki (zwiększa szansy na dodatkową atomówkę, a sam może dość łatwo zostać Admirałem i utrzymać kogoś w "Areszcie"; potencjalnie blokuje "Naprawy" wykonywane przez innych) i przesuwa go dokładnie tam, gdzie powinien się znajdować jako Główny Inżynier, a przy okazji trzyma go w bezpiecznej pozycji do przeprowadzania sabotażu. Co do pozostałych zdolności, co sądzisz o wcześniejszych propozycjach zmian uniezależniających Garnera od zasad opcjonalnych?
Cytat:
Gotowość do skoku – Akcja: Raz na grę możesz poświęcić raptora i umieścić basestara przed Galactiką. Basestary natychmiast strzelają. Następnie przesuń znacznik floty na torze przygotowania do skoku o 2 pola w kierunku automatycznego skoku.

Paranoik – Za każdym razem, gdy wybierasz innego gracza za cel karty umiejętności albo gdy sam padasz celem działania karty, musisz odrzucić losową kartę umiejętności.
 
 
     
Sigismond
Dyr. Gab. Prezydenta


Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 796
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 10 Mar, 2012   

Stała jest spoko faktycznie.
Negatywna, którą przedstawiłeś też ciekawa.
Z tą jednorazową, to problem jest taki, że 2 pola przygotowania do skoku to strasznie dużo jak dla mnie i jak Garner będzie człowiekiem, to może to bardzo zaburzyć balans. Może przesuń o jedno pole i umieść basestara przed galacticą?
 
     
Zsu-Et-Am


Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 126
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 10 Mar, 2012   

Garner w swej pierwotnej wersji (do której grafikę przygotował sirafin) zakłada użycie Planszy Cylońskiej Floty. Obecność Mostka Basestara z jego efektem odwlekającym skok ludzi (-1 na torze przygotowania do skoku) w połączeniu z ryzykiem podobnego ujawnienia się cylona (-2 na torze przygotowania do skoku) wręcz wymuszają obecność takiej postaci. Rozważam głównie możliwość upchnięcia tego w oficjalnym zapisie tak, by zmieściła się jeszcze jakaś balansująca uwaga o ostrzale przez basestary. W "Brudnej robocie" będzie się to przekładało na (niewielką, ale jednak) szansę na potrójne uszkodzenie Galactiki.

Ew. opcją jest prosty wariant specjalnych zasad umożliwiający wykorzystanie kart ataku w połączeniu z Flotą Cylonów. Napiszę o nim później.
 
 
     
Sigismond
Dyr. Gab. Prezydenta


Dołączył: 21 Maj 2010
Posty: 796
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 10 Mar, 2012   

Rozumiem o co Tobie chodzi. No w mojej "grupie" specjalnie wydrukowaliśmy spolszczonego Pegasusa, żeby była maszynownia, która jako tako balansuje mostek basestara.
Fajnie jednak jak postacie są niezależne od dodatków, chociaż czasami prosi się o to, żeby było coś o egzekucjach, np. Cain, Dee; bo jest to bardzo klimatyczne...
 
     
gregvip 


Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 85
Skąd: Proszowice k.Krakowa
Wysłany: Nie 11 Mar, 2012   

Ja tak nieśmiało może by Garnerowi jednorazówkę tak bardziej w klimacie. Niestety mam tylko ogólny zarys ale w przypadku wielu uszkodzeń Galactici lub Pegasusa dodać mu coś w rodzaju "Pośwoięć postać aby dokonać naprawy do 2 lokacji i przesunąć znacznik skoku o jeden do przodu. Poświęcenie postaci należy rozpatrywać jak egzekucję. Następnie gracz dobiera nową postać" albo podobnie.
Nie wiem jak by to było z balansem ale klimat chyba oddaje.
 
     
Zsu-Et-Am


Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 126
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 11 Mar, 2012   

Nie tyle w klimacie co dokładnie odzwierciedliłoby to serial... tyle że byłoby bodaj najbardziej proludzką i niesamowicie potężną zdolnością, co gorsza dublującą się częściowo ze stałą premią. Skrócenie gry/skok, naprawa dwóch obszarów na raz, potwierdzenie lojalności i jeszcze wymiana postaci (potrzebnej głównie przy częstych uszkodzeniach) na nową, prawdopodobnie lepiej dopasowaną do potrzeb grupy? Niestety - myślałem o czymś podobnym, ale to po prostu za dużo. Stąd obecny pomysł.

Co sądzicie o wersji niezależnej od dodatków - bez kart Zdrady i Planszy Cylońskiej Floty?

Co do Dee, jak pisałem wcześniej - może i jej wada jest tematyczna, ale nie jestem jej fanem. Ew. myślę nad dopisaniem wizyty w "Ambulatorium" u Garnera - w grze z "Mgławicą Jońską" może to przekładać się na egzekucję postaci.
_________________
Brudna robota - fanowskie rozszerzenie do BSG
14 dodatkowych postaci do BSG
 
 
     
Perykles 
Admirał


Wiek: 32
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 612
Wysłany: Pon 12 Mar, 2012   

No fakt przegięte. Mnie się podoba ja bym olał naprawy i dał mu podobnie do Cain: popełnij samobójstwo i wykonaj ślepy skok.
 
     
Zsu-Et-Am


Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 126
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw 29 Mar, 2012   

W tym rzecz, że:
    1. samobójstwa nie są fajne, ponieważ są jednoznacznie proludzkie i aż zbyt pozytywne (potwierdzają lojalność kosztem małej utraty Morale);
    2. zdolności nazbyt podobne są niewłaściwe - odzierają postaci z wyjątkowości (to samo tyczy się także wad i nawet zestawów umiejętności!) i upodabniają je do siebie pod względem stylu gry;
    3. ślepy skok Cain jest aż za dobrą zdolnością. Wszystko, co przyśpiesza koniec gry, musi być bardzo uważnie analizowane i równoważone.
Przy opracowywaniu wszystkich postaci kierowałem się głównie tymi zasadami: koniecznie uniknąć powtórzeń, zapewnić wszystkim w miarę możliwości zróżnicowaną grę, nawet jeśli czasem podobieństw trudno uniknąć (mam problem z Racetrack i Crashdownem) i zadbać o niejednoznaczność (by żadna zdolność nie funkcjonowała jako "nieprzydatna", "nieistotna" albo oczywiście "proludzka/cylońska"). Z tego powodu wprowadzę niedługo jeszcze pewne poprawki. Jutro powinienem zaktualizować pierwszą notkę.

Pod dyskusję dwa warianty nowej zdolności jednorazowej dla Fiska:
Cytat:
Kod Pomarańczowy – Akcja: Możesz wykonać egzekucję na Admirale lub Prezydencie.

Zastrzeżenia własne: zdolność potężna (egzekucja postaci przy władzy, bez konieczności przebywania w jednym obszarze z nią!), ale przydatna ludziom tylko w szczególnych sytuacjach (cylon z pozycją). Nie wprost jest to sposób dla Fiska na przejęcie tytułu Admirała, choć nie jeśli stracony okazał się człowiekiem - wówczas nie dość, że Fisk straci karty (przez swoją wadę), to jeszcze "pokrzywdzony" gracz bez większych problemów może wybrać taką nową postać, by utrzymać pozycję (wyżej od Fiska są trzy osoby we Flocie: Cain, Adama i Tigh). Może też sama zdolność jest zbyt podobna do jednorazówki Cally?
Cytat:
Czarny rynek – Akcja: Obniż Żywność o 1, by wszyscy inni gracze mogli odrzucić po karcie umiejętności i wylosować zamiast niej kartę tego samego rodzaju. Następnie wylosuj tyle kart umiejętności (mogą pochodzić spoza twojego zestawu umiejętności), by mieć ich 10 w ręku.

Z moich uwag: tego rodzaju zdolności nie ma nikt; trochę przypomina Zareka swoim kosztem, funkcją- Adamę i Duallę (szybkie gromadzenie kart). W odpowiedniej sytuacji koszt w zasobach może zaboleć ludzi, ale możliwość wymiany nieprzydatnych kart w poszukiwaniu czegoś lepszego w danym momencie nie powinien budzić zastrzeżeń. Przy okazji w wypadku akcji z Rozkazu prezydenckiego, Fisk może szybko odzyskać karty umiejętności zużyte w kryzysach i w wyniku działania własnej słabości (odrzucanie kart przy utracie morale). Problem widzę w tym, że wszystkie cechy postaci (jej dociąg, zdolność coturowa, jednorazówka i wada) obracają się wokół jednego mechanizmu: szybkiego gromadzenia i zużywania kart.

Co sądzicie?
_________________
Brudna robota - fanowskie rozszerzenie do BSG
14 dodatkowych postaci do BSG
 
 
     
Perykles 
Admirał


Wiek: 32
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 612
Wysłany: Czw 05 Kwi, 2012   

Myślałem że po egzekucji tytuł przechodzi na następną osobę w linii sukcesji ale z tych żywych dopiero potem gracz poddany egzekucji wybiera nową postać.
 
     
Zsu-Et-Am


Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 126
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw 05 Kwi, 2012   

Nie. Zgodnie z instrukcją (cytuję wersję polską):
Instrukcja do Rozszerzenia Exodus, str. 8 napisał/a:
Jeśli postacią, na której wykonano egzekucję, był Admirał lub Prezydent, pozycja „zmienia właściciela” dopiero po wyborze nowej postaci.

Z instrukcji do rozszerzenia Pegasus:
Pegasus Expansion Rulebook, p. 8 napisał/a:
Should the President or Admiral be executed (see page 12), the highest player in the line of succession (including the new character replacing the executed character, if any) for that title claims their title.

Zasady tej nie powtórzono bezpośrednio w instrukcji do Exodusa, ale jest implikowana przez odsyłacz do listy sukcesji i uwagę o przekazaniu pozycji po wyborze nowej postaci (gdyby zasada nie obowiązywała, cytowany dopisek nie miałby znaczenia).

Kończę rozpiski nowych postaci i przeróbki na wcześniej publikowanych. Ktoś zechce podzielić się "feedbackiem ostatniej szansy"? ;)
_________________
Brudna robota - fanowskie rozszerzenie do BSG
14 dodatkowych postaci do BSG
 
 
     
Perykles 
Admirał


Wiek: 32
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 612
Wysłany: Czw 05 Kwi, 2012   

Kurcze dzięki nigdy nie braliśmy tego pod uwagę przy grze. Co prawda ta zasada wydaje się mniej ciekawa w rozgrywce, bo tytuł leci do raczej pewnego człowieka, ale jednak to zasada.
 
     
Zsu-Et-Am


Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 126
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw 05 Kwi, 2012   

W tym rzecz. Egzekucje są uznawane za rozwiązanie nadzwyczaj proludzkie i w grze z Nową Capricą regułą bywa zabijanie wszystkich pretendentów do pozycji admirała, aż do ujawnienia wszystkich cylonów i wyboru pewnego człowieka. Niekoniecznie jest to dobre dla gry po n-partiach, ale dobrze jest respektować zasady. Pomaga stosowanie Exodusa z wariantem "Konflikt lojalności" - dzięki niemu egzekucje nie są ani bezkarne, ani w pełni pod czyjąkolwiek kontrolą (Ostateczna Piątka). Uznanie ujawnionego Osobistego celu za niezrealizowany zaś skutecznie zniechęca kogokolwiek do przypadkowych straceń.

Ostatnie podejście z mojej strony - proszę o komentarze albo wrzucę to, co mam ;) .
_________________
Brudna robota - fanowskie rozszerzenie do BSG
14 dodatkowych postaci do BSG
 
 
     
Zsu-Et-Am


Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 126
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 22 Kwi, 2012   

Nowa wersja:


PRZYWÓDCY WOJSKOWI

Louis Hoshi (Zdolności przywódcze 2, Taktyka 2, Technika 1)
    Oficer łączności – Za każdym razem, gdy aktywujesz „Łączność”, możesz przemieścić każdy podejrzany statek cywilny o 2 pola przestrzeni.
    Wschodząca gwiazda – Raz na grę, kiedy Admirał, Prezydent, CAG lub Główny Inżynier trafia do „Aresztu” lub „Ambulatorium”, zabierz odpowiednią kartę pozycji dla siebie (niezależnie od miejsca w linii sukcesji).
    Ciężar odpowiedzialności – W fazie dobierania umiejętności dociągasz o 1 kartę umiejętności mniej za każdą posiadaną kartę pozycji.
Obszar startowy: Łączność lub Główne baterie


Kendra Shaw (Zdolności przywódcze 1, Taktyka 3, Zdolności przywódcze/Technika 1)
    Konieczne działanie – Raz w ciągu swojej tury możesz odrzucić kartę umiejętności, by aktywować uszkodzony obszar.
    Brzytwa – Akcja: Raz na grę wylosuj 3 statki cywilne i wybierz, który z nich zostanie zniszczony. Za każdą utraconą jednostkę zasobu, wybierz jedną z podanych opcji (nie możesz dwukrotnie wybrać tej samej korzyści): zyskaj 1 żeton broni atomowej, napraw 2 uszkodzone obszary, odzyskaj zniszczonego raptora albo wylosuj 3 karty umiejętności (mogą pochodzić spoza twojego zestawu).
    Problemy ze zwierzchnictwem – Losujesz 1 kartę umiejętności zdrady za każdym razem, gdy padasz celem efektu na karcie Kworum lub umiejętności zagranej przez innego gracza.
Obszar startowy: Kontrola FTL lub Główne baterie


Jack Fisk (Polityka 1, Zdolności przywódcze 2, Taktyka 2)
    Szerzenie pogłosek – Ruch: Wybierz dwie postaci przebywające w tym samym obszarze (możesz być jedną z nich). Pierwsza z nich losuje kartę zdrady, druga – dwie dowolne karty umiejętności.
    Czarny rynek – Akcja: Obniż Żywność o 1, by wszyscy inni gracze mogli odrzucić po karcie umiejętności i wylosować zamiast niej kartę tego samego rodzaju. Następnie sam możesz wylosować tyle kart umiejętności (także spoza twojego zestawu), by mieć ich 10 w ręku.
    Napięte nerwy – Za każdy utracony punkt Morale odrzuć 2 losowe karty umiejętności.
Obszar startowy: Dowództwo lub CIC Pegasusa



PRZYWÓDCY POLITYCZNI


Billy Keikeya (Polityka 2, Zdolności przywódcze 1, Taktyka 2)
    Asystent prezydencki – Ruch: Możesz podejrzeć wierzchnią kartę talii Kworum i umieścić ją z powrotem na wierzchu lub na spodzie talii.
    Ofiara sprawy – Raz na grę, po ustaleniu wyniku testu umiejętności, zmień jego rezultat na wybrany przez siebie (sukces lub porażka) i odrzuć wszystkie karty umiejętności, a następnie przenieś się do „Ambulatorium”.
    Nie do odratowania – Jeśli zaczynasz swoją turę w „Ambulatorium”, zostajesz poddany egzekucji.
Obszar startowy: Administracja


Kapłanka Elosha (Polityka 2, Zdolności przywódcze 1, Wiara 1)
    Doradca duchowy – Przed wykonaniem dowolnego testu umiejętności w swojej turze możesz podejrzeć wierzchnią kartę talii przeznaczenia, a następnie odłożyć ją na wierzch lub na spód talii.
    Wszystko to już się zdarzyło – Akcja: Raz na grę możesz odrzucić 3 losowe karty umiejętności, aby przejrzeć odrzucone karty kryzysów i umieścić jedną z nich na wierzchu talii.
    Śluby – Na początku swojej tury dociągasz tylko 4 karty umiejętności.
Obszar startowy: Gabinet Prezydenta


Romo Lampkin (Polityka 3, Zdolności przywódcze/Taktyka 2)
    Manipulator – Podczas każdego testu umiejętności wykonywanego w trakcie twojej tury możesz wskazać jedną kartę zdrady, która będzie traktowana jako pozytywna.
    Lufa przy skroni – Raz na grę możesz podejrzeć losową kartę lojalności wybranej postaci. Następnie możesz przekazać jej tytuł Prezydenta lub, jeśli przebywała w „Areszcie”, przemieścić ją do wybranego przez nią obszaru na Galactice.
    Kleptoman – Za każdym razem, gdy kończysz ruch na polu z innym graczem, wylosuj 1 kartę umiejętności zdrady.
Obszar startowy: Administracja



PILOCI

Margaret „Racetrack” Edmondson (Taktyka 2, Pilotaż 2, Zdolności przywódcze/Taktyka 1)
    Ryzykantka – Gdy ryzykujesz raptora, raz podczas swojej tury możesz wylosować 2 karty umiejętności.
    Czołowy zwiadowca – Raz na grę, kiedy Admirał miałby wylosować 2 karty punktów docelowych i wybrać jedną z nich, możesz dokonać wyboru zamiast niego albo wylosować dodatkową kartę i przekazać ją Admirałowi.
    O włos – Za każdym razem, gdy raptor zostaje zniszczony, przenieś się do „Ambulatorium” (chyba że znajdujesz się w „Areszcie”).
Obszar startowy: Kontrola uzbrojenia


Alex „Crashdown” Quartararo (Taktyka 3, Pilotaż 1, Zdolności przywódcze/Technika 1)
    Sprawdzony ECO – Za każdym razem, gdy ktoś ryzykuje raptora, możesz odrzucić kartę, by powtórzyć rzut. Musisz zaakceptować nowy wynik.
    Rekonesans – Akcja: Raz na grę możesz podejrzeć 6 wierzchnich kart punktów docelowych. Następnie odłóż je na wierzch lub na spód talii w wybranej kolejności.
    Niedoświadczony przywódca – Za każdym razem, kiedy inna postać trafia do „Ambulatorium” lub zostaje poddana egzekucji, musisz odrzucić 2 karty umiejętności.
Obszar startowy: Kontrola uzbrojenia


Brendan „Hot Dog” Costanza (Zdolności przywódcze 2, Taktyka 1, Pilotaż 2)
    Ostrzał – Raz w swojej turze, jeśli pilotując vipera wykonasz atak, możesz wykonać dodatkowy atak.
    Pozwolenie na otwarcie ognia – Akcja: Raz na grę, pilotując vipera możesz czterokrotnie aktywować swojego vipera lub wykonać akcję na karcie umiejętności Pilotażu (w dowolnej kombinacji).
    Pierwszy w opałach – Raidery biorą cię za cel przed wszystkimi innymi viperami.
Obszar startowy: Zbrojownia


WSPARCIE


Barry Garner (Taktyka 2, Technika 2, Zdolności przywódcze/Taktyka 1)
    Niezbędna naprawa – Ruch: Przenieś się do wybranego uszkodzonego obszaru i wylosuj kartę umiejętności techniki.
    Gotowość do skoku – Akcja: Raz na grę możesz poświęcić raptora, aby przesunąć znacznik floty na torze przygotowania do skoku o 2 pola w kierunku automatycznego skoku. Następnie umieść basestara przed Galactiką. Basestary natychmiast strzelają.
    Paranoik – Wszystkie testy umiejętności w twojej turze traktowane są jako ryzykowne niezależnie od zagranych kart.
Obszar startowy: Kontrola FTL lub Maszynownia


Peter Laird (Zdolności przywódcze 1, Taktyka 1, Technika 3)
    Mechanik pokładowy – Gdy Galactica zostaje uszkodzona, możesz odrzucić kartę umiejętności, by zwrócić żeton uszkodzeń do puli i wylosować nowy. Musisz zastosować wylosowany żeton.
    Wydajność paliwowa – Akcja: Raz na grę wybierz[/b]: przesuń znacznik floty na torze przygotowania do skoku o 2 pola w kierunku startu i zyskaj 1 paliwa, albo poświęć 1 paliwa i przesuń znacznik floty o 2 pola w kierunku automatycznego skoku.
    Poborowy – Za każdym razem, gdy statek cywilny zostaje zniszczony, odrzuć 2 losowe karty umiejętności.
Obszar startowy: Pokład hangarowy lub Główne baterie


Diana „Hardball” Seelix (Taktyka 2, Zdolności przywódcze 1, Pilotaż/Technika 2)
    Spec od awioniki – Za każdym razem, gdy zagrywasz kartę umiejętności „Naprawa” na „Pokładzie hangarowym”, możesz naprawić do 3 uszkodzonych viperów.
    Po trupach – Akcja: Raz na grę wybierz jednego z graczy, by odrzucił wszystkie karty umiejętności i przeniósł się do „Ambulatorium”. Kart zdrady odrzuconych w wyniku użycia tej zdolności nie należy dodawać do talii przeznaczenia.
    Uziemiona – Dopóki choć jeden viper pozostaje uszkodzony (ale nie zniszczony), nie możesz korzystać z akcji „Pokładu hangarowego”.
Obszar startowy: Pokład hangarowy


Sherman Cottle (Polityka/Zdolności przywódcze 2, Taktyka/Technika 2)
    Oficer medyczny – Ruch lub Akcja: Przemieść postać znajdującą się w „Ambulatorium” do wybranego obszaru na Galactice (poza „Aresztem”).
    Opinia lekarska – Akcja: Raz na grę możesz podejrzeć wszystkie karty umiejętności i jedną losową kartę lojalności należące do wybranego gracza. Następnie masz prawo zmusić go do odrzucenia maksymalnie 3 wybranych kart umiejętności. Przenieś się wraz z jego postacią do „Ambulatorium”.
    Potrzebny na sali – Nie możesz aktywować obszarów (za wyjątkiem „Aresztu”), jeśli inna postać przebywa w „Ambulatorium”.
Obszar startowy: Laboratorium badawcze


James „Jammer” Lyman (Taktyka 2, Technika 2, Polityka/Zdolności przywódcze 1)
    Ładowniczy – Za każdym razem, gdy aktywowana jest „Kontrola uzbrojenia” lub „Główne baterie”, możesz odrzucić kartę umiejętności, by powtórzyć rzut. Musisz zaakceptować nowy wynik.
    Cudownie ocalały – Raz na grę, gdy miałbyś trafić do „Ambulatorium” lub zostać poddany egzekucji, zamiast tego przenieś się do wybranej nieuszkodzonej lokacji na tym samym statku lub planszy. Odrzuć dowolną liczbę kart umiejętności i wylosuj tyle samo nowych kart.
    Podejrzany – Kiedy któryś z graczy aktywuje „Śluzę” lub „Kwaterę główną ruchu oporu” i wybiera ciebie, poziom trudności testu spada o 2.
Obszar startowy: Zbrojownia



LINIE SUKCESJI

Admirał
    1. Helena Cain
    2. William Adama
    3. Saul Tigh
    4. Jack Fisk*
    5. Kendra Shaw*
    6. Karl „Helo” Agathon
    7. Louis Hoshi*
    8. Felix Gaeta
    9. Barry Garner*
    10. Lee „Apollo” Adama
    11. Anastasia „Dee” Dualla
    12. Kara „Starbuck” Thrace
    13. Sherman Cottle*
    14. Alex „Crashdown” Quartararo*
    15. Louanne „Kat” Katraine
    16. Sharon „Boomer” Valeri
    17. Margaret „Racetrack” Edmondson*
    18. Brendan „Hot Dog” Costanza*
    19. Samuel T. Anders
    20. „Szef” Galen Tyrol
    21. Peter Laird*
    22. Callandra „Cally” Henderson-Tyrol
    23. Diana „Hardball” Seelix*
    24. James „Jammer” Lyman*
    25. Billy Keikeya*
    26. Tom Zarek
    27. Romo Lampkin*
    28. Ellen Tigh
    29. Gaius Baltar
    30. Tory Foster
    31. Laura Roslin
    32. Kapłanka Elosha*


Prezydent
    1. Laura Roslin
    2. Gaius Baltar
    3. Tom Zarek
    4. Billy Keikeya*
    5. Tory Foster
    6. Kapłanka Elosha*
    7. Romo Lampkin*
    8. Ellen Tigh
    9. Lee „Apollo” Adama
    10. Felix Gaeta
    11. Jack Fisk*
    12. William Adama
    13. Karl „Helo” Agathon
    14. „Szef” Galen Tyrol
    15. Callandra „Cally” Henderson-Tyrol
    16. James „Jammer” Lyman*
    17. Sherman Cottle*
    18. Louis Hoshi*
    19. Helena Cain
    20. Anastasia „Dee” Dualla
    21. Sharon „Boomer” Valeri
    22. Saul Tigh
    23. Kendra Shaw*
    24. Barry Garner*
    25. Kara „Starbuck” Thrace
    26. Alex „Crashdown” Quartararo*
    27. Louanne „Kat” Katraine
    28. Margaret „Racetrack” Edmondson*
    29. Brendan „Hot Dog” Costanza*
    30. Samuel T. Anders
    31. Peter Laird*
    32. Diana „Hardball” Seelix*


CAG
    1. Lee „Apollo” Adama
    2. Kara „Starbuck” Thrace
    3. Louanne „Kat” Katraine
    4. Brendan „Hot Dog” Costanza*
    5. Alex „Crashdown” Quartararo*
    6. Sharon „Boomer” Valeri
    7. Margaret „Racetrack” Edmondson*
    8. Samuel T. Anders
    9. Karl „Helo” Agathon
    10. Diana „Hardball” Seelix*
    11. Kendra Shaw*
    12. William Adama
    13. Helena Cain
    14. Saul Tigh
    15. Felix Gaeta
    16. Jack Fisk*
    17. Louis Hoshi*
    18. Anastasia „Dee” Dualla
    19. Barry Garner*
    20. Sherman Cottle*
    21. Peter Laird*
    22. „Szef” Galen Tyrol
    23. Callandra „Cally” Henderson-Tyrol
    24. James „Jammer” Lyman*
    25. Billy Keikeya*
    26. Tom Zarek
    27. Romo Lampkin*
    28. Ellen Tigh
    29. Gaius Baltar
    30. Tory Foster
    31. Laura Roslin
    32. Kapłanka Elosha*

Główny Inżynier
    1. Barry Garner*
    2. „Szef” Galen Tyrol
    3. Peter Laird*
    4. Anastasia „Dee” Dualla
    5. Callandra „Cally” Henderson-Tyrol
    6. Diana „Hardball” Seelix*
    7. James „Jammer” Lyman*
    8. Sherman Cottle*
    9. Felix Gaeta
    10. Louis Hoshi*
    11. Sharon „Boomer” Valeri
    12. Gaius Baltar
    13. Kendra Shaw*
    14. Kara „Starbuck” Thrace
    15. Alex „Crashdown” Quartararo*
    16. Karl „Helo” Agathon
    17. Margaret „Racetrack” Edmondson*
    18. Louanne „Kat” Katraine
    19. Lee „Apollo” Adama
    20. Brendan „Hot Dog” Costanza*
    21. Samuel T. Anders
    22. Jack Fisk*
    23. Saul Tigh
    24. William Adama
    25. Helena Cain
    26. Billy Keikeya*
    27. Romo Lampkin*
    28. Tom Zarek
    29. Ellen Tigh
    30. Tory Foster
    31. Laura Roslin
    32. Kapłanka Elosha*
_________________
Brudna robota - fanowskie rozszerzenie do BSG
14 dodatkowych postaci do BSG
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.17 sekundy. Zapytań do SQL: 12