galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kilka pytan dotyczacych rozgrywki
Autor Wiadomość
endoXX1

Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 5
Wysłany: Pon 27 Cze, 2011   Kilka pytan dotyczacych rozgrywki

Witam!
Mam pare pytan dotyczacych rozgrywki na ktore niemoglem znalesc odpowiedzi w instrukcji.

1. Czy mozna wysylac na misje jednostki ktore zostaly juz wylozone na pole misji ??

2. Czy jezeli nie mamy wystarczajacej ilosci punktow lojalnosci to czy mozemy za kazdy brakujacy punkt zaplacic zetonem zasobow?

3. Chcialem zapytac rowniez o karte misji mrocznych elfow.
NOCNE NAJAZDY
Wymuszone: Jesli na tej karcie znajduje sie 3 lub wiecej zetonow zasobow, kazda z twoich jednostek zyskuje(topor).
Zastanawiam sie czy dzieki temu bedziemy mogli brac wiecej kart i zetonow zasobow czy wplywa to tylko na atak jednostek.

Pozdrawiam i z gory dziekuje za wyjasnienie xD
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 34
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 27 Cze, 2011   

1. nie, na misję można położyć tylko jednostki z ręki.

2. Tak to właśnie działa, jeśli chcesz wystawić coś do czego brakuje Ci lojalności to za każdy brakujący punkt lojalności dopłacasz zasobami.

3. każda to każda, nie jest napisane że przy ataku, więc da również więcej zasobów i kart.
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
endoXX1

Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 5
Wysłany: Pon 27 Cze, 2011   

dziekuje xD niesamowicie szybka odpowiedz xD niebawem pewnie natkne sie znow na sytuacje wktorej bede musial sie skonsultowac. Pozdrawiam
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 34
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 27 Cze, 2011   

żaden problem :) polecam się.
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
Pollus 

Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 149
Wysłany: Pon 04 Lip, 2011   

Chciałbym się upewnić co do działania "Komety z dwoma ogonami" i jej zdolności kopiowania taktyk.
Zagrywam taktykę A, przeciwnik w odpowiedzi zagrywa taktykę B. Łańcuch się kończy. Następnie zagrywam Kometę, którą taktykę kopiuję A, czy B?
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 34
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 04 Lip, 2011   

Jeśli chcesz zagrać kometę po zakończeniu tego łańcucha to po 1. musisz poczekać aż cały zostanie rozpatrzony 2. nie będziesz mógł wskazać ani karty A ani karty B.

Kometę musisz zagrać w odpowiedzi na zagraną taktykę by ją skopiować.
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
Pollus 

Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 149
Wysłany: Pon 04 Lip, 2011   

Więc nie da się skopiować swojej własnej taktyki, bo nie można zagrywać swojej taktyki w odpowiedzi na swoją taktykę, prawda?
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 34
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 04 Lip, 2011   

oczywiście że można zagrać swoją taktykę w odpowiedzi na inną swoją taktykę ;)
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
Pollus 

Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 149
Wysłany: Pon 04 Lip, 2011   

a to dobrze wiedzieć :P Dzięki za tak ważne info.
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 34
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 04 Lip, 2011   

zawsze do usług :)
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
lanowiec

Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 66
Wysłany: Wto 12 Lip, 2011   

karta - http://deckbox.org/whi/Nurgle%20Sorceror , czy jeśli mam na przykład 9 zasobów, to mogę tą akcje wykonać 3 razy? Czy tylko raz na turę mogę ją odpalić?
 
     
Ravandil 
OT- Inwazja


Wiek: 38
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 343
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Wto 12 Lip, 2011   

Jeśli nie ma tam once per turn / raz na turę, to możesz odpalać więcej razy.
 
     
bali 
bali

Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3
Wysłany: Wto 06 Wrz, 2011   

witam. od niedawna gram w Inwazję, moją pierwszą karciankę.
I mam problem który nie daje mi spokoju:
- mój przeciwnik w fazie misji ma wyciągnąć 8 kart ze swojej talii. jednakże w jego tali pozostało tylko 7 kart. i tu powstał spór: ja twierdzę że w tym momencie przegrał, przeciwnik że przegra dopiero wtedy wtedy gdy nie będzie miał ŻADNEJ karty w talii w fazie misji.
"spór nabrzmiał - on potrzebuje tej tury do spalenia mnie, ja wytrwale czekałem na wyczerpanie jego tali"
- a i jeszcze jedno powiązane pytanie: jeżeli przeciwnik w przypadku jak wyżej, miałby 8 kart (czyli tyle ile musi podnieść) to rozumiem że gra toczy się dalej mimo wyczerpania jego tali?
dzięki za odpowiedź.
 
     
Anatem

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 75
Wysłany: Wto 06 Wrz, 2011   

Instrukcja się kłania - str. 5:
"Jeżeli w jakimś momencie talia danego gracza się wyczerpie, ten gracz zostaje natychmiast wyeliminowany z gry."

Tak więc 0 kart w decku i gość przegrywa - nie ma znaczenia w jakiej fazie to nastąpiło, ani czy musi dociągnąć kolejne karty.
Pusta talia = automatyczna przegrana
 
     
bali 
bali

Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3
Wysłany: Wto 06 Wrz, 2011   

ok. zgadzam się że przy braku możliwości pełnego doboru kart jest przegrana... ale, w przypadku możliwości dobrania kart (w tym przypadku 8 z 8 pozostałych w talii), w tym momencie ostatnia karta w talii jest kompletnie bez znaczenia, i nigdy nie zostanie użyta na stole (nie licząc ewentualnych akcji innych kart). czy nie powinno się jednakże mimo wszystko rozegrać ostatniej tury? przepraszam za dociekliwość, ale nie jest to dla mnie do końca logiczne.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 13