galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Skaveńska Zaraza
Autor Wiadomość
admin
Site Admin

Dołączył: 25 Paź 2004
Posty: 24
Wysłany: Sro 08 Wrz, 2010   Skaveńska Zaraza

W tym temacie można zadawać wszystkie pytania dotyczące interpretacji kart z dodatku Skaveńska Zaraza.

Wszelkie wypowiedzi nie będące dyskusją na te tematy będą kasowane.

 
     
BasTom

Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 13
Skąd: Cze-wa
Wysłany: Sob 26 Lut, 2011   

1 czy SPACZENIOWY MIOTACZ BŁYSKAWIC (17) to dodatek tylko do skavenów czy można dodać to każdej jednostce zniszczenia

2 jak interpretować INFLITRACJE (4) ? Przeciwnik dociąga jedną kartę podczas fazy misji?

3 TYRIEL (5)
Czy przeciwnik decyduje którą jednostkę cofa sobie na rękę?

4 GROM ZMIANY (11)
Czy takie przemienione rozwinięcie można ukatrupić jak zwykłą jednostkę wtedy opuszcza grę
 
     
Czarny
jedyny winny

Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 102
Skąd: Częstochowa/Kraków
Wysłany: Sob 26 Lut, 2011   

1. Attached to a target unit - nie musi być to Skaven, porównaj treść tej karty z tutaj masz Attached to a target Skaven unit.

2. Podczas całej swojej tury, jest wyraźnie napisane (chyba, że wyszła jakaś errata, bo nie pamiętam)

3. Tak, przeciwnik musi cofnąć jednostkę
_________________
Fasta, Fatsa, Fasta!!
Oh no!! To fastaaaa...
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 33
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 26 Lut, 2011   

1 czy SPACZENIOWY MIOTACZ BŁYSKAWIC (17) to dodatek tylko do skavenów czy można dodać to każdej jednostce zniszczenia

tak możesz go tez zagrać na jednostkę przeciwnika :)

2 jak interpretować INFLITRACJE (4) ? Przeciwnik dociąga jedną kartę podczas fazy misji?

Podczas swojej tury dociągasz tylko 1 kartę (czyli jeśli masz mining tunnels, to nie dociągniesz z nich kart)

3 TYRIEL (5)
Czy przeciwnik decyduje którą jednostkę cofa sobie na rękę?

tak przeciwnik decyduje

4 GROM ZMIANY (11)
Czy takie przemienione rozwinięcie można ukatrupić jak zwykłą jednostkę wtedy opuszcza grę

tak można ;) i tak jeśli zginie opuszcza grę.
 
 
     
BasTom

Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 13
Skąd: Cze-wa
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011   

"Potrzebujemy Twojej Krwi"
Akcja:" do konca tej tury wybrana jednostka otrzymuje -1 Wytrzymalości...."
Czy to oznacza że jeśli skorzystam z tej Taktyki i odejmę jednostce o Wytrzymalości 1, to ta jednostka od razu jest odrzucana, czy jest to tylko efekt tymczasowy i po skończonej turze wraca jej punkt Wytrzymałości?
 
     
GambitG
OT- Inwazja

Dołączył: 25 Lut 2011
Posty: 191
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011   

Jeżeli w jakimkolwiek momencie gry obrażenia na jednostce są równe jej wytrzymałości to spada ona z gry ;] Czyli wt=0 i jednostka spada.
 
     
RasTafari 


Wiek: 37
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 241
Skąd: Z Turawy
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011   

a po skończonej turze jednostka która uzyskała dzięki temu +1 HP traci rzeczony 1HP i wraca do swojego bazowego poziomu Wytrzymałości.
_________________
una salus victis
 
     
Pollus 

Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 149
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011   

Chciałbym, aby ktoś mi wytłumaczył zasadę działania Nordlandzkich Halabardników.
Czy tę jednostkę można zagrać tylko po wykonaniu akcji ? Najlepiej jakby mi ktoś zobrazował wyłożenie tej karty na stół. Jestem nowym graczem i dopiero co ogarniam grę. Z góry dziękuje.
 
     
ziggy 
filthy bastard


Wiek: 35
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 83
Skąd: Oberschlesien
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011   

Tę jednostkę poza normalnym wyłożeniem w fazie stolicy możesz zagrać za każdym razem kiedy masz okazję do wykonania akcji. Możesz np. zagrać ją z ręki po deklaracji ataku przeciwnika (w oknie na akcje) aby zadeklarować ją jako obrońcę wybranej strefy i zapobiec najazdowi.
_________________
"The only constant thing is change."
 
     
Pollus 

Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 149
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011   

Czy po wykonaniu akcji, wyłożenie tej jednostki jest darmowe, czy nadal trzeba za nią normalnie zapłacić?
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 33
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011   

trzeba zapłacić koszt :)
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 13