|
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
Krwiopijec i obrażenia nieanulowalne |
Autor |
Wiadomość |
ragathol [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 25 Lut, 2011 Krwiopijec i obrażenia nieanulowalne
|
|
|
Podczas gry zaszła taka sytuacja:
atakuje krwiopijcem i innymi jednostkami strefę HE razem mam 10 młotków
http://deckbox.org/whi/Bloodthirster
HE bronią się 2 jednostkami po 3 wytrzymałości razem mają 6 wytrzymałości
He chcą użyć tej karty http://deckbox.org/whi/Steel%27s%20Bane
i tu pojawia sie problem:
1) skoro sumuje młotki i przydzielam to czy muszę osobno zadać te nieanulowalne 5 i dopiero potem resztę czy wszystkie są nieanulowalne?
2) kiedy przeciwnik może użyć tej karty? |
|
|
|
|
DaRKeR [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 25 Lut, 2011
|
|
|
jak krwiopijec jest w grze to nie ważne w jakiej jest strefie żadnych obrażeń nie można anulować. ŻADNYCH ! |
|
|
|
|
Czarny [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 26 Lut, 2011
|
|
|
I po raz kolejny muszę skierować swój wzrok na magiczną książeczkę, tylko tym razem w postaci elektronicznej. Chodzi mi tutaj o FAQ 1.3
Mianowicie prawi on tak:
Cytat: | A unit is considered to have dealt
damage in combat as long as it has
contributed at least one damage to the
pool of damage that will be assigned
to the opponent during combat, and
at least one damage is applied to an
opponent’s unit or capital during the
Apply Damage step.
For example: Sadistic Mutation states
“Forced: After the attached unit deals damage
in combat, deal 1 damage to one target unit
or capital.” This means that the attached unit
must add at least 1 damage to the combat
damage pool, and at least 1 damage from the
combat damage pool must be applied to an
opponent’s unit or capital before this forced
effect can trigger.
If there are multiple cards with a
“deals damage” trigger involved in the
combat, as long as at least 1 point of
combat damage is dealt to an opposing
unit or capital, all units are considered
to have dealt damage. |
Czyli generalnie nie ważne, która jednostka, ani ile dmg przydzieli podczas bitwy. Jeżeli ma nastąpić jakiś efekt na skutek zadania obrażeń to występuje on nawet jeśli chociaż jeden pkt. obrażeń zostanie przydzielony.
Lub też inaczej. Nie wiadomo, które obrażenia zadaje komar podczas bitwy, więc wszystkie są traktowane jako uncancable. (Co dla mnie jest bez sensu, bo tylko jego obrażenia powinny być tak rozpatrywane) |
|
|
|
|
|
|