|
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
Reguły zasady |
Autor |
Wiadomość |
Col. Frost [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 12 Sty, 2014
|
|
|
Yavi - dotyczy do jakiejkolwiek armii (chyba już o tym pisałem, albo mam deja vu ), gdyby było inaczej byłoby napisane np. "jeśli broniąca się armia Wolnych Ludów" |
|
|
|
|
Yavi [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 12 Sty, 2014
|
|
|
Możliwe nawet, że już o to pytałem kiedyś
Ok, czyli gramy dobrze, dzięki. |
|
|
|
|
demiurg [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 12 Sty, 2014
|
|
|
Col. Frost napisał/a: | Yavi - dotyczy do jakiejkolwiek armii (chyba już o tym pisałem, albo mam deja vu ), gdyby było inaczej byłoby napisane np. "jeśli broniąca się armia Wolnych Ludów" |
To nie deja vu To było jedno z moich pytań na które nie tak dawno odpowiadałeś |
|
|
|
|
Col. Frost [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 13 Sty, 2014
|
|
|
Czyli z moją pamięcią nie jest jeszcze tak najgorzej |
|
|
|
|
bakshish [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 01 Lip, 2015 problem z kartą Grima Gadzi Język
|
|
|
Witajcie! Mamy ze znajomymi zagwozdkę dotyczącą karty Grima Gadzi Język. Chodzi o Wojnę o Pierścień wersję podstawową.
W opisie karty jest napisane (parafrazując oczywiście), że Rohan zostaje zablokowany na torze polityki dopóki zło nie zaatakuje Helmowego Jaru lub Edoras, drużyna nie ujawni się w Helmowym Jarze/Edoras (co jest wręcz niemożliwe) LUB Rohan nie zostanie aktywowany specjalną zdolnością bohatera. Pytanie dotyczy tego ostatniego: przeglądnęliśmy wszystkie karty bohaterów i nie mamy pojęcia co mogłoby znieść tę kartę, a nie ukrywając jest ona strasznie chamska, bo całkowicie wyklucza Rohan z walki.
Z góry dziękuję za pomoc! |
|
|
|
|
Radziol88 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 01 Lip, 2015
|
|
|
Każdy bohater ma ikonę, która mówi jaki naród może on aktywować.
Nikt nie ma konkretnie Rohanu, ale kilku ma dowolny. |
|
|
|
|
Col. Frost [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 07 Lip, 2015
|
|
|
Rozwijając trochę wypowiedź kolegi: Towarzysz czy też bohater, jak to zostało wyżej określone, może aktywować daną nację jeśli: a) skończy swój ruch w mieście lub twierdzy tejże nacji oraz b) posiada na swojej karcie symbol danego narodu (do tego właśnie odnosi się termin "zdolności specjalne" na karcie Grimy). Gandalf (w obu wersjach), Aragorn (również w obu wersjach), Merry i Pippin mogą aktywować dowolną nację. Legolas aktywuje tylko elfy, Gimli krasnoludy, a Boromir Gondor.
Można też dodać, że sposobem na anulowanie karty Grimy jest wyeliminowanie Sarumana, chociaż bez aktywnego Rohanu to nie takie łatwe (ale możliwe, chociażby dzięki kartom entów) |
|
|
|
|
tengu76 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 27 Gru, 2019
|
|
|
Cześć.
Pytanko: Czy używając kości "Wola Zachodu" mogę zamienić ją na akcję "Postać" i przemieścić o jedno pole drużynę pierścienia? Czy w takim wypadku kość "Wola zachodu" dodawana jest do puli poszukiwań? |
|
|
|
|
Radziol88 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 30 Gru, 2019
|
|
|
Cytat: | Zanim gracz Wolnych Ludów wykona swoją akcję,
może zmienić wynik „Woli Zachodu” na dowolny
inny wynik i wykorzystać akcję wynikającą z tego
zmienionego wyniku. |
Dowolny wynik, to dowolny wynik.
Zmień = jest na nim normalnie mieczyk, więc jak każdy trafia do puli poszukiwań. |
|
|
|
|
|
|