galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF#147 - Drogon, Viserion, Rhaegal
Autor Wiadomość
Ril
[Usunięty]

Wysłany: Wto 03 Wrz, 2019   

Runda 5.
I. Faza Westeros (pomijana podczas 1 rundy)
1. Przesunięcie znacznika rundy
2. Odsłonięcie karty banku Braavos i spłata długu.

9. Pełen zastęp
Martell: -1 (12→11)
3. Losowanie kart Westeros
I 2. Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
II 1. Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
III 2. Kryzys! Dzicy atakują Westeros.
IV 2. Wieści szybko się rozchodzą [Szczypcowy Przylądek, Trzy Wieże] W kolejności rozgrywki każdy z graczy przesuwa po 1 żetonie Lojalności do sąsiedniego obszaru (jeśli to możliwe). Gracz Targaryenów może anulować każdy z tych ruchów w momencie jego wykonania, odrzucając 2 żetony Władzy.
4. Przesunięcie żetonu na torze Dzikich (ɤ×0) 8
5. Rozpatrzenie kart Westeros


Zaopatrzenie:
Stark 1→3 Arryn 3 Greyjoy 4→3 Targaryen 4 Lannister 2 Tyrell 3→4 Baratheon 2→4 Martell 3→4

Gra o Tron:
Stark 1 Arryn 2 Greyjoy 1 Targaryen 3 Lannister 4 Tyrell 2 Baratheon 5 Martell 4

Stark 4→5 Arryn 14→16 Greyjoy 9→10 Targaryen 18→21 (limit 18) Lannister 10→14 Tyrell 19→21 (limit 19) Baratheon 19→24 (limit 20) Martell 11→15

Można wysyłać żetony na Dzikich. Dzicy mają siłę 8. Kartę widział Arryn.

7/8
(Arryn)
 
     
Ril
[Usunięty]

Wysłany: Wto 10 Wrz, 2019   

Pora ogłosić zwycięzcę.

Dzicy 9. NADCIĄGA HORDA 

Wygrała Nocna Straż, a nagroda główna wędruje do Arryna.

Stark 0 Arryn -6 Greyjoy 0 Targaryen -3 Lannister -1 Tyrell -5 Baratheon -4 Martell 0

Stark 5 Arryn 16→10 Greyjoy 10 Targaryen 18→15 Lannister 14→13 Tyrell 19→14 Baratheon 20→16 Martell 15

A jest nią...

Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.

Po mobilizacji Arryna przyjdzie kolej na czwarte zdarzenie. Przesuwanie żetonu Lojalności jest obligatoryjne (przynajmniej ja tak rozumiem to zdarzenie), i raczej nie powinno się tego robić poza kolejką, bo teoretycznie każdy może przesuwać ten sam żeton, który przesuwała poprzednia osoba. Pierwszy będzie Stark, a ostatni Targaryen.
 
     
Baldur
[Usunięty]

Wysłany: Sro 11 Wrz, 2019   

Dwa statki do portu.

1 piechur na dolinę Arrynów.
 
     
eSzopiklon
[Usunięty]

Wysłany: Sro 11 Wrz, 2019   

Cytat:
Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.

Albo statki albo piechur
 
     
Baldur
[Usunięty]

Wysłany: Sro 11 Wrz, 2019   

Lol, no to ładnie przepłaciłem :D

Nie wiem czemu zakładałem, że wykonam pełną mobilkę ;)

No to oczywiście stateczki.
 
     
eSzopiklon
[Usunięty]

Wysłany: Czw 12 Wrz, 2019   

To co teraz? Przesuwamy te żetony?
 
     
Koper
[Usunięty]

Wysłany: Pią 13 Wrz, 2019   

Raczej tak, Stark zaczyna i na każdego posta Targ musi odpowiedzieć czy chce zapłacić czy zostaje.
 
     
lukipeki
[Usunięty]

Wysłany: Pią 13 Wrz, 2019   

Ja nie mam nic do przesunięcia...
 
     
eSzopiklon
[Usunięty]

Wysłany: Pią 13 Wrz, 2019   

Ojoj, faktycznie targ musi odpowiadać na każde przesunięcie, to będzie trwało wieki... Macie jakiś pomysł jak można to usprawnić? Może wysyłać te przesunięcia na PW albo targ by określił które by przesuwał? Nie wiem, ale może coś by się udało przyspieszyć?
BTW w jakiej sytuacji Targ w ogóle miałby wydawać kasę na coś takiego? Macie jakieś pomysły? Obstawiam że po pierwsze każdy będzie się pozbywał żetonów ze swoich zamków, a na właśnie pustych polach nawet łatwiej je zdobyć. Po drugie w sytuacji gdyby np. 2 żetony były na 1 polu i chcielibyśmy je rozdzielić to przecież każdy gracz moze ruszyć każdy żeton i mimo zapłacenia kolejna osoba może zrobić ten sam ruch. Chyba że np. gracz A przesuwa żeton ze swojego zamku na pole obok, a gracz B z powrotem ten sam żeton do zamku, wtedy Targ mógłby to anulować. Ale dla gracza B to tylko strata możliwości pozbycia się żetonu ze swojej strefy. Z tego co pamiętam to w mojej jedynej grze w ten dodatek będąc targiem nic nie płaciłem bo nie było sensu...
 
     
Ril
[Usunięty]

Wysłany: Pią 13 Wrz, 2019   

lukipeki napisał/a:
Ja nie mam nic do przesunięcia...

Nigdzie nie jest powiedziane, że ten żeton musi być na Twoim terenie. Jakiś przesunąć musisz.
 
     
lukipeki
[Usunięty]

Wysłany: Sob 14 Wrz, 2019   

Szczypcowy Przylądek - Góry Księżycowe
Panie Bara, przesuwamy dalej? :wink:
 
     
eSzopiklon
[Usunięty]

Wysłany: Sob 14 Wrz, 2019   

słoneczna włócznia-słony brzeg
 
     
Koper
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Wrz, 2019   

Z przesuwaniem poczekam czy Targ anuluje poprzednie czy zostają
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Wrz, 2019   

sorka, ale nie jestem w temacie. Kogo i dlaczego eksmitujecie?
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Wrz, 2019   

Koper napisał/a:
Z przesuwaniem poczekam czy Targ anuluje poprzednie czy zostają


Nie oponuje
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.14 sekundy. Zapytań do SQL: 14