Miasta i Rycerze + Żeglarze |
Autor |
Wiadomość |
paweldxm [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 02 Maj, 2018 Miasta i Rycerze + Żeglarze
|
|
|
Witam!
Mam już te 2 dodatki (MiR opanowane dość dobrze) i chcemy dziś zagrać dodatkowo z Żeglarzami. Nie graliśmy w ten nowy dla nas dodatek .. ale zastanawiam się, czy warto od razu łączyć go z MiR .. i jak tak (bo tak chcemy) to jaką podpowiedź dla nas masz?
Czy rzeczywiście wybrać scenariusz .. sugerowany przez kolegę z innego postu:
==BARDZO DOBRZE GRYWALNE==
1 Nowe Lady
2 Cztery Wyspy
4 Przez Pustynie
9 Nowy Swiat
==WYSTARCZAJACO DOBRZE==
3 Wyspa Mgiel
5 Zapomniany Ród
==TEORETYCZNIE MOZLIWE==
6 Tkaniny dla Catanu
==NIE MOZLIWE/NIE RADZE==
7 Wyspy Piratów
8 Cuda Catanu
Czy może jednak najlepszy wypada losowy scenariusz. Niestety instrukcja żeglarzy nie opisuje łączenia tych 2 dodatków w wystarczającym stopniu..
Dzięki! |
|
|
|
|
paweldxm [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 04 Maj, 2018 Miasta i Rycerze + Żeglarze
|
|
|
Gdyby ktoś pytał to zagraliśmy w scenariusz Nowe Lądy. Okazał się dobrą rozgrywką. Nie wiedzieliśmy jaki pułap punktów ustalić (żeglarze - 14 .. MiR - 13 .. więc daliśmy 3+4=7) i daliśmy 17. Rozgrywka była dość długa, niestety... jednak wrażenia pozytywne.
|
|
|
|
|
Radziol88 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 25 Maj, 2018
|
|
|
Łączenie opisuje instrukcja MiR
Cytat: | Sumę punktów niezbędną do wygrania danego scenariusza należy zwiększyć o 2. |
Losowy scenariusz się nie nadaje, bo was barbarzyńcy zjadą za szybko. |
|
|
|
|
|