galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Miasta i Rycerze + Żeglarze
Autor Wiadomość
paweldxm
[Usunięty]

Wysłany: Sro 02 Maj, 2018   Miasta i Rycerze + Żeglarze

Witam!
Mam już te 2 dodatki (MiR opanowane dość dobrze) i chcemy dziś zagrać dodatkowo z Żeglarzami. Nie graliśmy w ten nowy dla nas dodatek .. ale zastanawiam się, czy warto od razu łączyć go z MiR .. i jak tak (bo tak chcemy) to jaką podpowiedź dla nas masz?

Czy rzeczywiście wybrać scenariusz .. sugerowany przez kolegę z innego postu:

==BARDZO DOBRZE GRYWALNE==
1 Nowe Lady
2 Cztery Wyspy
4 Przez Pustynie
9 Nowy Swiat

==WYSTARCZAJACO DOBRZE==
3 Wyspa Mgiel
5 Zapomniany Ród

==TEORETYCZNIE MOZLIWE==
6 Tkaniny dla Catanu

==NIE MOZLIWE/NIE RADZE==
7 Wyspy Piratów
8 Cuda Catanu

Czy może jednak najlepszy wypada losowy scenariusz. Niestety instrukcja żeglarzy nie opisuje łączenia tych 2 dodatków w wystarczającym stopniu..
Dzięki!
 
     
paweldxm
[Usunięty]

Wysłany: Pią 04 Maj, 2018   Miasta i Rycerze + Żeglarze

Gdyby ktoś pytał to zagraliśmy w scenariusz Nowe Lądy. Okazał się dobrą rozgrywką. Nie wiedzieliśmy jaki pułap punktów ustalić (żeglarze - 14 .. MiR - 13 .. więc daliśmy 3+4=7) i daliśmy 17. Rozgrywka była dość długa, niestety... jednak wrażenia pozytywne.
 
     
Radziol88
[Usunięty]

Wysłany: Pią 25 Maj, 2018   

Łączenie opisuje instrukcja MiR
Cytat:
Sumę punktów niezbędną do wygrania danego scenariusza należy zwiększyć o 2.

Losowy scenariusz się nie nadaje, bo was barbarzyńcy zjadą za szybko.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.14 sekundy. Zapytań do SQL: 14