galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie od początkującego
Autor Wiadomość
Ramnic 

Wiek: 25
Dołączył: 28 Lut 2018
Posty: 4
Wysłany: Pon 02 Kwi, 2018   

Eleanora nie może anulować tego efektu, ponieważ na karcie Pochwycony! jest napisane: "Ten efekt nie może być anulowany".

Jeśli do Froda dołączona jest karta Pochwycony! to Frodo ginie, ponieważ nie może aktywować swojego efektu. Jeśli nie jest dołączona to można podnieść poziom zagrożenia o 3.
 
     
zio 

Dołączył: 04 Mar 2018
Posty: 20
Wysłany: Pon 02 Kwi, 2018   

@1 Tak też graliśmy. Doszliśmy do wniosku, że reguła na karcie łamie regułę ogólną.
@2 Frodo jest zatem prawie nieśmiertelny.

Na marginesie scenariusz jest wyśmienity!

Kolejne pytanie, czy ponownie zasada na karcie niweluje regułę wcześniej obowiązującą?
Urodzony w chmurach pozwala cofnąć Gandalfa na rękę, tym samym zapobiegając odrzuceniu go na koniec rundy?
 
     
Radziol88

Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 518
Skąd: Tychy
Wysłany: Wto 03 Kwi, 2018   

To nie złamanie zasad.
Tekst na karcie Gandalfa działa, jeśli Gandalf jest w grze.
 
 
     
inzkulozik2

Dołączył: 23 Sty 2018
Posty: 51
Wysłany: Wto 03 Kwi, 2018   

zio napisał/a:
@2 Frodo jest zatem prawie nieśmiertelny.


I tak, i nie, bo każde użycie jego zdolności przybliża całą drużynę do zagłady :)
_________________
[K] Władca Pierścieni LCG - dodatki

@@@ Zniżka 50zł na Booking.com @@@
 
     
zio 

Dołączył: 04 Mar 2018
Posty: 20
Wysłany: Wto 03 Kwi, 2018   

inzkulozik2 napisał/a:
zio napisał/a:
@2 Frodo jest zatem prawie nieśmiertelny.


I tak, i nie, bo każde użycie jego zdolności przybliża całą drużynę do zagłady :)


Pełna zgoda!
 
     
zio 

Dołączył: 04 Mar 2018
Posty: 20
Wysłany: Wto 03 Kwi, 2018   

Radziol88 napisał/a:
To nie złamanie zasad.
Tekst na karcie Gandalfa działa, jeśli Gandalf jest w grze.


Po zastanowieniu przyznaję, że to co mówisz jest logiczne. Faktycznie, powrót na rękę --> karta nie jest w grze. Dzięki!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.7 sekundy. Zapytań do SQL: 13