galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Krainy Odmętów - zasady
Autor Wiadomość
Psikus 

Dołączył: 15 Wrz 2017
Posty: 6
Wysłany: Sro 20 Wrz, 2017   Krainy Odmętów - zasady

Witam. Nie jestem pewny co do zasady w danym dodatku do MiM.

"Stare Kanały i Katakumby
Kiedy Poszukiwacz wchodzi na obszar Starych Kanałów lub Katakumb, natychmiast bierze
3 wierzchnie karty z talii Tunelu i umieszcza je zakryte w stosie przed sobą.
Kiedy Poszukiwacz znajdujący się na obszarze Starych Kanałów lub Katakumb posiada karty w swoim stosie i zdecyduje się podążać dalej, rozpatruje wierzchnią kartę ze swojego stosu (odkrywając ją, jeśli była zakryta). Kiedy Poszukiwacz znajdujący się na obszarze Starych Kanałów lub Katakumb nie posiada kart w swoim stosie i zdecyduje się podążać dalej, porusza się o jeden obszar zgodnie z kierunkiem strzałek - z obszaru Starych Kanałów do Szczurzego Gniazda lub z Katakumb do Sali Tronowej.
Jeśli Poszukiwacz posiada jakieś karty w swoim stosie, nie może rozpatrywać kart Przygód
na obszarach Starych Kanałów ani Katakumb. Po tym, gdy Poszukiwacz rozpatrzy ostatnią
kartę ze swojego stosu, zanim zakończy swoją turę, rozpatruje wszystkie karty na swoim
obszarze.
Kiedy Poszukiwacz znajdujący się na obszarze Starych Kanałów lub Katakumb zdecyduje
się uciekać lub w inny sposób opuszcza swój obszar, odrzuca wszystkie karty Tunelu, które
pozostały w jego stosie
."

Nie do końca rozumiem. Biorę te 3 karty na stos i rozpatruję WSZYSTKIE ale PO JEDNEJ w odpowiedniej kolejności w czasie JEDNEJ TURY, czy rozpatruję tylko JEDNĄ KARTĘ NA TURĘ z mojego stosu?
Bo rozumiem, że jedynym warunkiem, by przejść dalej to rozpatrzenie wszystkich kart z mojego stosu i kart na danym polu, gdzie stoi poszukiwacz.
 
     
Bludgeon 


Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 358
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sro 20 Wrz, 2017   

jedna na turę.
 
     
Psikus 

Dołączył: 15 Wrz 2017
Posty: 6
Wysłany: Czw 21 Wrz, 2017   

Rzeczywiście tak jest. Dopiero wczoraj przeczytałem polecenie na polu. Dziwne, że w zasadach nie jest to tak samo ujęte. Dzięki
 
     
Ndl 

Dołączył: 23 Maj 2014
Posty: 125
Wysłany: Czw 21 Wrz, 2017   

"Kiedy Poszukiwacz znajdujący się na obszarze Starych Kanałów lub Katakumb posiada karty w swoim stosie i zdecyduje się podążać dalej, rozpatruje wierzchnią kartę ze swojego stosu (odkrywając ją, jeśli była zakryta)"

Panowie.... litości... język polski nie trudna.

Polskie zasady TMiM są naprawdę dobrze opisane i nie trzeba od razu trąbić na prawo i lewo.
Przeczytać raz, drugi, ewentualnie trzeci i nagle wszystko jest jasne...

Sorry za ten komentarz, ale naprawdę szlak mnie zaczyna już trafiać, bo każdy wrzeszczy na język polski, a okazuje się, że to wszystko jest naprawdę zwięźle i jasno wytłumaczone
 
     
Psikus 

Dołączył: 15 Wrz 2017
Posty: 6
Wysłany: Pią 29 Wrz, 2017   

No i co takiego udowodniłeś? Z tego co napisałeś wynika, że rozpatrujesz JEDNĄ KARTĘ i prawdopodobnie idziesz dalej, a reszta kart zostaje nie wiadomo po co ;) - albo na rozpatrzenie podczas ponownej wizyty w tym samym miejscu...
 
     
Berni77 


Wiek: 42
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 188
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 29 Wrz, 2017   

Z tego co napisał powyżej wynika, że rozpatrujesz WIERZCHNIĄ kartę z twojego stosu.
Jak już masz jakąś odkrytą (np. przegrałeś walkę w poprzedniej turze), a wylosujesz wroga, to zgodnie z zasadami TMiM łączysz już obie karty - czyli zaczynasz mieć coraz bardziej przerąbane...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 12